וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטיז באפריקה

לרה רוטר

27.6.2007 / 23:46

ליהי צבילינגר לקחה קצת אייטיז, הוסיפה להם קמצוץ של שבט אפריקאי, קינחה בהדפסים של רובוטים ויצרה 200 פריטים מעניינים

מהעיצובים של ליהי צבילינגר, סטודנטית שנה ב' במגמה לעיצוב אופנה בשנקר (והבת של מעצבת האופנה מירה צבילינגר), נודף ניחוח אייטיז מובהק. טוניקות, טי שירטס, גופיות ומכנסי שורטס מג'ינס גזור הם הפריטים הבסיסיים שמציעה המעצבת הצעירה.

הבגדים כולם עשויים בטכניקה של צביעה והדפסים ידניים על רדי-מיידס. ההשראה לצבעוניות הקולקציה ולגראפיות של ההדפסים הגיעה מקורס, שלקחה צבילינגר במהלך לימודיה, על השפעות אתניות באופנה. "במסגרת הקורס נתקלתי בשבט אפריקאי בשם 'נדבלה' שחי בכפר שכל קירותיו מצוירים על ידי בני שבטו. הצבעוניות של הציורים שלהם זו גם הצבעוניות של הקולקציה שלי הכוללת צבעים כמו כחול-פטרול, ירוק-טורקיז, לבן, סגול, צהוב, אפור, ורוד ונגיעות של שחור", היא מפרטת.

"בני השבט מציירים בעיקר צורות גיאומטריות, שגם מהן אפשר לראות בעיצובים שלי שכוללים הדפסים של עיגולים, פלוסים ופסים, אבל אני לקחתי צעד נוסף והגעתי לדימויים מגובשים כמו הדפסים של רובוטים ודיסקים".

צבילינגר תקיים בביתה, ביום ו' ה-29 ביוני, מכירה של קולקציית בגדי קיץ בעיצובה ובייצורה. זו הפעם השנייה בה עורכת צבילינגר בת ה-23 מכירה מסוג כזו. במכירה הראשונה העמידה צבילינגר- שפריטים בעיצובה ניתן למצוא בחנויות כמו רזילי, בליץ' ומאיו- קולקציה של כ-70 פריטים. במכירה הנוכחית, מבטיחה צבילינגר יהיו כבר כ-200 פריטים ויותר מ-20 דגמים.

צבילינגר עמלה על עיצוב הבגדים שיוצגו במכירה 12 שעות ביום לאורך שלושת החודשים האחרונים. היא יצרה קולקציה שבה הפריטים הם בגדר one of a kind. היא מבטיחה שלא נמצא בכל הקולקציה יותר משני פריטים לאותו דגם באותו הצבע. הקו של צבילינגר הוא יומיומי "אני עושה את הבגדים שאני הייתי לובשת". מלבד הבגדים, מוסיפה צבילינגר, יהיו במכירה הנוכחית גם עגילי פלסטיק וצמידי בד בעיצובה להשלמת הלוק הכללי. מוזיקה, תפאורה ושתייה מובטחת.


מחירים במכירה המיוחדת:
גופיות: 120-140ש'
טוניקות, טי-שירט'ס: 150-160ש'
שורט'ס ג'ינס: 250ש'

המכירה של ליהי צבילינגר, 29.06.07 יום ו' בין השעות 10:00-17:00, האשל 102, הרצליה פיתוח.
גופיות, טי שירטס וטוניקות ניתן להזמין ישירות מהמעצבת בטל' 054-4225224.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully