וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונדיניות חכמות

לרה רוטר

29.6.2007 / 11:30

הנעליים הספרדיות והאיטלקיות בחנות החדשה 'בלונד אנד סמארט' בת"א, מעוררות תשוקה כאילו היו חבילת פרלינים איכותיים

ב"בלונד אנד סמארט", חנות הנעליים החדשה שנפתחה לפני כחודש בדיזינגוף, ת"א, משתדלים לשים את הדגש, לשם שינוי, דווקא על הנוחות. את הנעליים האירופאיות מייבא דורון יוספי, אשר מלקט אותן בפיצנטה, לאחר סיורים בתערוכות הנעלה ברחבי העולם. "חשוב לי שהנעל תהיה נוחה, שלא תקני נעל כי היא נראית טוב ואחר כך תסבלי מיבלות או מהזעה בכף הרגל, אלו פרטים שהלקוחות לא תמיד שמות לב אליהם כשהן קונות נעל. אני עובד רק עם מעצבים שעובדים עם חומרים טבעיים ורכים, זה חשוב לי באותה מידה כמו המראה החיצוני של הנעל", פורש יוספי את משנתו.

בין המעצבים שממלאים את מדפי החנות, ניתן למצוא את Stefano, מעצב ספרדי, המייצר את נעליו בספרד ונוהג לעבוד עם שילובים של עור וקש ושדגמיו מאופיינים לרב בעקבי הרוקי.

מעצבת ספרדייה נוספת היא Paula moniz, שמשתמשת הרבה בעור נובוק, עור שעובר הליך עיבוד מיוחד הגורם לו לקבל גוון גולמי, הכי קרוב לגוון הטבעי. Moniz מייצרת נעלים בגוונים רכים ודגמיה מדברים בשפת הרטרו.

one of a kind

Rosa melia, מעצבת ברזילאית, גם היא עובדת עם הרטרו לוק. דגמיה מאופיינים בעקבים נמוכים ושימוש בעור מעובד.
Carlo livorno , מעצב איטלקי בעל קו מאוד אלגנטי, עובד בעיקר עם עקבי סטילטו ומשתמש בעור שחור המשולב עם אבזמי ניקל, אבנים, או עור כסוף.

הדגמים מובאים בצורה מצומצמת, כך שהנעלים המוצעות בחנות נופלות לקטגוריית ה-one of a kind. "לא להתבאס אם חסרה מידה", מבקש יוספי, "כל אחת יכולה למצוא את הדגם שיתאים לה ולהיות בטוחה שנעל זהה, באותה המידה כמו שלה, לא תהיה לאף אחת מלבדה".

השקה חגיגית של החנות תתקיים ביום ה', חמישי ביול בשעה 20:30. מחירי הנעליים נעים בין 590-1,300 ש'.

'בלונד אנד סמארט', רח' דיזנגוף 264, ת"א. טל': 03-5440281

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully