וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים כבר על הקיץ הבא

לירוי שופן

30.6.2007 / 23:32

מכנסי צינור ירוקים, מעיל בכתום חסר בושה וחולצות ויניל ורודות -לקט התצוגות המוצלחות משבוע אופנת הגברים במילאנו 2008

גוצ'י

אולי התצוגה הצעירה, הספורטיבית והמהנה ביותר שהציגו גוצ'י בשנים האחרונות. פרידה ג'יאניני, המעצבת הראשית של בגדי הגברים, הצליחה לייצר משחקים ויזואלים שתופסים את העין, אבל לא מדרדרים אל חוסר טעם. המראה המשובץ קיבל תנופה אדירה בתצוגה ושולב בחולצות, תיקים ואפילו חליפות. השימוש בטקסטורה משובצת, בגזרות עדכניות, מעניק הרגשה של קיץ מסוגנן ומקורי, לעומת הצבעים המונוטונים ששלטו בשנים אחרונות. נדמה שבדומה לפראדה, גם כאן קיימת השפעה מתרבות הפופ, שמתבטאת בצבעוניות ובשמחה הכללית השורה של הקולקציה.

בנוסף, ניכר צמצום יחסי במידת הנעליים האלגנטיות ומעבר לנעליים ספורטיביות. כל אלו מסמנים את המעבר של גוצ'י מהחורף הקלאסי והמאופק אל קיץ עסיסי ועמוס בצבע, שיוצרים את אחת הקולקציות המהנות ביותר שנזכה לראות בשנה הבאה.

פראדה

נדמה שפראדה מצליחה להמציאה את עצמה מחדש כל עונה ולהעניק מבט חודר, מקורי ושונה בכל עונה על הלבוש הגברי. אם בתצוגת חורף 2008 הקו הכללי דגל בחלקים תחתונים צרים מאוד, ולעומתם סריגים ומעילים גדולים ואקסטרווגנטים, הרי הפעם אנו מקבלים מראה מאוזן יותר, עם דגש על טקסטורת המראה הכללי, המשלבת בין דוגמאות הדפס שונות לבין בדים במרקמים שונים.

פלטת הצבעים היא כהה ברובה, אבל אינה חד גונית – אדום, שחור, כחול וירוק עמוק שולבו יחד ויצרו פרשנות מקומית ועכשווית שהתכתבה עם תרבות הבריט-פופ: חולצות ארוכות מכפלת, צבעוניות וצרות, שזעקו מתחת לחליפות שחורות, מכופתרות קצרות בדפוסים גיאומטריים שנלבשו עם משקפיים אדומי זגוגית יחד עם מכנסיים מודפסים וגולת הכותרת - גופיות בהדפסי טון על טון במפתח צוואר רחב, שנלבשו תחת בלייזרים פתוחים.

המראה הכללי אמנם קלאסי, אבל לא משעמם לרגע, ולא לשווא זו הייתה אחת התצוגות הטובות ביותר במסגרת שבוע האופנה. אם מיוצ'ה פראדה חקרה שילובי מרקמים בתצוגות האחרונות ולנסות לסחוט את ההדק אל עבר נקודות קיצון, הרי עכשיו היא מצליחה לייצר קלאסיקה בהווה.

ברברי

התצוגה המדהימה ביותר בשבוע האופנה במילאנו. הקו היצירתי של ברברי הציג מראה קיץ סוחף, צבעוני (היה שם באמת מהכל – כחול עז, צהוב וכתום) שלא הפסיק לחדש למרות הישענותו על פריטי מפתח שחוזרים על עצמם בכל קולקציה שלהם – בעיקר מעילי הטרנץ' שהפכו לסמלם המסחרי עם דוגמת המשבצות המוכרת.

כבר בפתיחה הפילו ברברי את הצופים מהכיסא – מעיל טרנץ' בצבע כתום חסר בושה, עם מכנסי עור הדוקים וחגורת טבעות מתכת על המעיל- הבהירו לכולם שברברי שרים שיר אחר לגמרי. המעילים והז'קטים זכו לפרופורציות חדשניות - כתפיים נפוחות יותר, שרוולים רחבים וצבעים מטאליים בוהקים ככל שניתן להעלות על הדעת.

החליפות, באפור על גווניו, היו בעלות מכנסיים באורך הקרסול, הטי שירטים והמכופתרות הופיעו אלו אחר אלו בצבעים מרהיבים של זהב וכסף. למרות שנדמה שפלטת הצבעים הסתחררה בלי אבחנה תחת ידי המעצבים, הכל עבד בצורה יוצאת מן הכלל והצליחה להראות כי ניתן ליצור מראה קייצי, עשוי היטב, בעלי קווים קלאסיים ועדיין להצליח לחדש בכל תפר. לעיתים קרובות מראות חדשניים מדי מייצרים קולקציה לא לבישה לחלוטין, אבל בברברי הצליחו להתעלות מעל למשוכה הזו ולהציג מראה שחורג מהמזמן והמקום, ובכל זאת נראה כל כך, אבל כל כך טוב.

בואו נקווה, כי הרשתות יצליחו להעתיק לפחות רבע מכל הגלאם הזה – לטובת כולנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully