וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מאותה החנות

שני פישר

2.7.2007 / 0:04

שני פישר עורכת סיכום ביניים של אופנת כוכב נולד 5 ומסבירה איך זה קרה שהמתלבש הכי טוב הוא דווקא זה שהביא בגדים מהבית

כנראה שהעונה האחרונה של "נולד לרקוד" השכיחה ממני, בזכות סטיילינג מוצלח במיוחד, את פשעי האופנה של "כוכב נולד" לדורותיו. אבל בדיעבד לא באמת שכחתי את גבסו הכסוף בגמר ניצנים הראשון, ולא מחקתי את דמותו חשופת הזרוע של מויאל, בגמר השני, את סעדו המולבן בטח ובטח שלא שכחתי, ומהגמר הרביעי אני חייבת להודות שאני זוכרת בעיקר את נינט.

לפני שלושה שבועות התכנסה הנבחרת החדשה של "כוכב" לתוך האולפן הסגלגל-סלקומי, וכל ההערכה שרכשתי לסטייליסטית ליאת אשורי רק לפני מספר חודשים ספורים, התמוססה כמעט כליל עקב שש תוכניות שלא הבריקו, או שמא נאמר, הבריקו מדי, בלשון המעטה.

אולם, אין להפיל את כל האשמה על כתפיה הצנומות של אשורי, אלא גם על מי שישן איתה באותה המיטה, הסטייליסט גל אפל, וכמו גם צוות המאפרות של עדה לזורגן, שאולי יודעות להחזיק מברשת, אך לא הרבה מעבר לכך.

שבלונה של סניקרס וג'ינס

בקרב המתמודדים הזכריים אפשר לזהות מגמה בולטת שמנחה את הסטיילינג. אפל את אשורי (או שמא רק אפל) אוהבים את הבנים שלהם במראה בריט-פופ מחוייט, עם נגיעות ספורטיביות וקז'ואליות. הלוק שהם כל כך אוהבים אכן עדכני, אבל באופן ספציפי הולם רק את נדב קדמון. כך יוצא שאורן, הגוזל בן ה-19, לבש בתוכנית הראשונה חולצה מכופתרת ומעליה וסט כחול-נייבי ועניבה אדומה, ונראה כילד שהגיע לאירוע בר המצווה של אחיו הגדול.

לעומתו, בועז מעודה, הקאובוי הזמיר, זכה בשירו "נשל הנחש" לווריאציה מתקדמת של טיפול, כשהוחלט לחשוף את זרועותיו המסוקסות בחולצה מחוייטת ומכופתרת נטולת שרוולים. כיוון ששירתו של מעודה נוטה לסגנון קאנטרי, הוא יכל להראות פי כמה יותר אטרקטיבי עם ג'ינס בהיר וגופיית סבא לבנה או לחילופין, עם חולצה משובצת קייצית בסגנון כפרי.

אדיר, שאמנם השיל 30 קילוגרמים עודפים, עדיין רחוק מלהיות נער רוק שדוף וסגנון הלבוש של החולצה המכופתרת הנונשלאנטית מחוץ למכנסיים והבלייזר הכבד מוסיפים עליו עוד מספר קילוגרמים לא מחמיאים.

נדב קדמון, כאמור, הוא המשתתף היחידי שהסגנון המדובר הולם אותו, וכשראיתי אותו בתוכנית האחרונה, עם טי-שירט של דיפ פרפל וז'קט ירוק משובץ, נאורו עיניי, אך בתום הסולו התברר שאת הבגדים הוא בכלל הביא מהבית.

באופן כללי, כדאי להיפטר מהשבלונה של סניקרס לבנות, ג'ינס כהה, וסט, עניבות רחבות או/ו ארוכות מדי וז'קטים ולהתחיל לפנות מקום לטישירטס צעירות, ג'ינסים בגזרות עדכניות ובכלל - לטיפול פרטני בכל מתחרה.

נשף סיום תיכון בקרית גת

בקרב המתמודדות המצב לא טוב יותר. אי אפשר להתעלם ממגמת הבגדים המבגרים שעוטות מתמודדות שטרם מלאו להן 20 אביבים. הדוגמה הקיצונית ביותר היא מרינה, שבשל מידותיה הגדולות והמראה הסלבי החזק, בשילוב עם הטוטאל לוק של שמלות מיני נוצצות בקשת הצבעים קודרת ומבוגרת, נראית כאם חד הורית שעובדת כזמרת באולם האירועים "הנסיכה" בחולון.

עדן אמזלג הופיעה עם שמלת סטרפלס אדומה וצמודה אה-לה נשף סיום תיכון בקרית גת. אולם, מכולן, נראה שלאלסיה נעשה העוול הגדול ביותר בכל הנוגע לסטיילינג. כך, לדוגמה, הופיעה ביום השבת האחרון עם מכנסי ברך שדווקא החמיאו לה, אבל מעליהם טופ סאטן ורוד ומבריק, ללא שום דיטייל מעורר השראה או אקססורי עם ערך מוסף. רק טופ ורוד אחד שביגר אותה בעשר שנים לפחות.

באופן כללי, נראה שהמלתחה הנשית נלקחת מחמש חנויות ספציפיות, המתמחות בבדי סאטן מבריקים בצבעים נועזים או בשמלות ערב נוצצות יתר על המידה.

קטינים מזמרים

המאפרות של עדה לזורגן מתנהגות כאילו אינן מתעדכנות בצווי האופנה האחרונים בתחום האיפור, כשהן שמתעקשות למשוח שפתונים ורודים בהירים מדי או בוחרות באיפור עיניים בצבע אחד וזועק על עפעפי המתמודדות (ורוד לאלסיה, ירוק למיקה). הן שכחו שלא מדובר בנשים בוגרות, ערב חתונתן, אלא במתמודדות שנושקות לגיל העשרה. לכן איפור טבעי הוא הרצוי, ואם כבר צבע, אז לא צריך רק צבע אחד וכה דרמטי על העפעף.

אני מניחה שהיוזמה "לבגר" את המתמודדים לא הגיעה מאנשי האופנה, אלא מאנשי ההפקה הבכירים, שיעשו ככל שניתן כדי לשוות למתמודדים לוק מבוגר ולהימנע מתחושה של קטינים מזמרים. אולם, כשמלבישים מתמודד בן 17 בבגדים של בן 25, הוא נראה בן 12 ובשורה התחתונה, כשהמתמודדים נראים טוב יותר בבגדים שלהם בכתבות המסקרות את חייהם, מאשר בבגדי ההפקה באולפן הסגול-סלקומי, מישהו צריך לתת על כך את הדעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully