וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוטלט במגדל האופרה. האמנם?

לרה רוטר

2.7.2007 / 16:01

לרה רוטר קפצה לסמי-קניון, המשקיף על הטיילת, כדי לברר מה באמת יש ל-3 חנויות העודפים השוכנות שם להציע. מסתבר שלא הרבה

במגדל האופרה הצבעוני, אך השכוח, השוכן אל מול חוף ימה של תל אביב, מצויות 3 חנויות המתהדרות בכותרת 'חנות עודפים'.
אחת מהן היא ,LOIRE OUTLET המציעה סבונים מוצקים ונוזליים, קצפי אמבט וקרמים לגוף בניחוחות המכונים "יוקרתיים". לאחר סיור יסודי בחנות המעוצבת, נראה כי תואר ה-OUTLET האטרקטיבי, ניתן לה רק על מנת למשוך אליה קהלים נודדים. מחירי המוצרים בחנות תואמים למחירי המוצרים של חנויות מהז'אנר ("סבון של פעם", "ללין") וכל תכונה הקשורה ל'אאוטלט' - מקרית בהחלט.
מחירים לדוגמה:
סבון גוף: 49.90 ש'
קרם גוף: 69 ש'
פילינג לפנים: 79 ש'

גם השלט אאוטלט בסניף ML נשים הסמוך, לא ממש מוכיח את עצמו. למעשה הכוונה היא לאזור קטן בתוך החנות, שבו ניתן למצוא פריטים מעונות קודמות, כמה פריטים מסוג ב' ומעט מהעונה הנוכחית. "אני כבר לא ממש עובדת על אאוטלט" טענה המוכרת העסוקה של בוקר יום שישי החצי עמוס, "האאוטלט תופס אולי 20% ממחזור המכירות שלי". אחרי פשפוש מהיר בפריטים המוזלים אפשר היה בהחלט להבין למה.

נמצא המציאון

החנות היחידה שהתואר "המציאון", אכן הולם אותה במדויק, היא חנות האאוטלט למוצרי ד"ר פישר ובודי שופ. אז נכון, גם כאן יש קאטצ' והאאוטלט מתייחס בעיקר למוצרים של ד"ר פישר ולגבי הבודי שופ, מבצעי החנות הם אלה שאפשר למצוא בכל חנויות הרשת, אבל בכל זאת היא שווה ביקור.

לתינוקות ולילדים החנות מציעה מבצעים לסבוני קמיל בלו וסבון קידס, שמפו קמיל בלו, סרקל וקידס ומרככי שיער. למבוגרים מוצעים דאודורנטים בג'ל או בסטיק וסדרת הטיפוח לפנים JENESIS מבית ד"ר פישר, במחירים זולים במיוחד.

המוצרים של אולטרסול נמכרים כולם במבצע של 1+1 ושפתון אולטרסול לילדים בעל מקדם הגנה 21 SPF בטעמים של תות, וניל או מסטיק נמכר שם ב-9 ש' בלבד.

לפני שאתם יוצאים לשמש, תנו קפיצה.
עוד מחירים לדוגמה:
קמיל בלו סנסיטיב, שמפו ללא דמעות 2 ליטר: 2 ב-56 ש'
שמפו או מרכך קידס: 11 ש' ליחידה או 3 ב- 22 ש'
קרם ג'נסיס, מסדרת ים המלח: 60 ש' ליחידה
דאודורנט ג'ל: 15 ש' ליחידה

מגדל האופרה, אלנבי 1, קומה א', תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully