וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין לעבר החורף

שני פישר

4.7.2007 / 11:00

המאפרת נטאשה דנונה מציעה לסתיו 2007 דמיון ופנטזיה שאי אפשר לקנות במכולת, באווירת שנות השלושים ודיק טרייסי

הרבה סוגי מאפרים יש בארץ, מאפרי כלות וביוטי, מאפרים של הפקות אופנה וקטלוגים ומאפרים שהם בעלי בתי ספר לאיפור. ויש את נטאשה דנונה, שהיא קצת מהכל אבל בעיקר מתבדלת מכל השאר.

דנונה היא מהעסוקות בתעשייה. בעונת הקטלוגים תמצאו אותה עובדת כמעט בכל יום נתון. מאחוריה עומדים קטלוגים של קסטרו, פוקס, שי טובול וגדעון אוברזון ואיפור פנים של סלבס כמו יעל בר זוהר, בר רפאלי ונינט.

בזמנה הפנוי היא מאפרת כלות, מנהלת בית ספר קטן לאיפור ומשקיעה בהפקות איפור עצמאיות, בהן היא מרשה לעצמה ליצור לוקים ייחודיים, שמצטיינים בכמויות דמיון ופנטזיה שאי אפשר לקנות במכולת.

מראה האיפור של נטאשה לסתיו 2007, הוא ביוטי בתוך מסגרת פנטסטית. אי אפשר להתעלם מהמימד הניאו-פלסיטיסטי באיפור, שמזכיר ציורים של מונדריאן, בכל הנוגע להתייחסות לפניה של הדוגמנית כקנבס לבן שעליו מצוירות נקודות צבע א-סימטריות, שבסופו של דבר יוצרות איזון אסתטי גבוה.

"דמיינתי משהו ציורי, עם אווירה של שנות השלושים, בניינים של דיק טרייסי ובאטמן, מספרת דנונה על קונספט האיפור והצילומים". "האיורים נשארים נאמנים לתקופה ואילו האיפור הוא של פאם פאטאל, האודם השפיצי עם הצבע הדומיננטי. הרעיון של איפור העיניים נמצא לי כבר שנה בראש, בכל הנוגע למסגרת ולקווים הכלליים, והצבעוניות מתייחסת לעונה הנוכחית."

זה קשור למגמה שמתרחשת עכשיו באיפור בעולם?

"ברור שעם מראה האיפור שיצרתי אי אפשר לצאת לרחוב, אבל המסר של הצבעוניות מאוד רלוונטי למגמת איפור שמתרחשת בעולם".

בלוק שהיא המציאה אפשר למצוא משחקים ואפילו התרסה בכל הנוגע לחוקי האיפור הקלאסיים. היא מציעה אלטרנטיבה לאיפור העיניים. מסביב לתחימה השחורה, הדרמטית והשפיצית היא בונה ממש קונסטרוקט, ציור גוף. את העפעף עצמו היא משאירה חלק וחשוף ומסביבו יוצרת מסגרת ציורית עם תנועה וממלאת אותה בשני צבעים דומיננטים עם טקסטורה בוהקת: כחול-ורוד. את השפתיים היא תחמה בצבע כתום אפרסק זרחני ואת פנים השפתיים מילאה בוורוד כתמתם זרחני.

"כל חצי שנה אני מוציאה לוק עבור העונה הקרובה", מספרת נטאשה על המוטיבציה שלה ליצור מראות שונים בכל פעם. "חברות איפור מייצרות לוקים מסחריים בשביל לתת אימג', בתי ספר לאיפור לוקחים סלבריטאיות כדי לתת לוק ביוטי מסחרי. בית הספר שלי הוא יחסית קטן, ואני לא רוצה ללכת על משהו מובן מאליו. אני לא רוצה פרזנטורית מזוהה כי אני מבקשת שהאיפור ידבר ולא הדוגמנית".

"המסתורי והחדש מדבר אלי. אני אוהבת ודואגת להישאר מקורית בדברים האלה. אני לא עושה אינטרפטציה משלי על משהו שמישהו אחר כבר עשה. את הכל אני עושה לבד, זה סוג של מסורת שאני שומרת לעצמי כבר כמה שנים."

להפקה הנוכחית בחרה נטאשה במילנה טוויהאוס, דוגמנית ורקדנית באנסמבל בת שבע ממוצא הולנדי ואת הצלם אשל עזר. "חשוב היה לי למצוא דוגמנית אנונימית עם תווי פנים קלאסיים, כך הגעתי למילנה, כשלפניה ליהקתי עוד מספר דוגמניות אנונימיות שהפכו לדוגמניות העסוקות בישראל. לפני שנתיים להיקתי את אלכסנדרה, ולפניה את רימה, כשאז הייתה רק בת 13."

איך את מוצאת כוח לצאת ולעבוד בהפקות?

"אני משלבת את ההפקות כי בשביל להיות מורה טובה זה חשוב להמשיך ולפעול בתעשיה, חייבים להיות בעניינים לגמרי. מורה טוב זה מורה מעודכן ועכשווי. מה גם שההפקות הן כייפיות, נותנות המון חשק ומוטיבציה ועושות לי בלאנס עם שאר תחומי העיסוק שלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully