וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 דולר ומעלה

5.7.2007 / 11:33

שמלות ערב עם שובלי נוצות לבנות משתלשלים ושמלות פרווה לבנה במראה ברבור, בקולקציית סתיו-חורף של שאנל שהוצגה בפריס

על מסלול ספוג מים, בפארק מחוץ לפריס המשקיף לנהר הסיין, צעדו שלשום הדוגמניות בתצוגה של שאנל. המעצב קרל לגרפלד הלביש להן כנפיים, בניסיון להמציא מחדש את הסגנון שבזכותו נהפך בית האופנה הפריסאי לסמל של שיק.

בשל סופת גשמים התעכבה תחילת התצוגה של קולקציית סתיו-חורף 2007-2008, עד שיריעת ברזנט נמתחה מעל המסלול ומאות מטריות שאנל שחורות חולקו לאורחים. דוגמניות בברדסים ובמשקפי שמש שחורים גדולים צעדו על מסלול החצץ והציגו מעילים קלאסיים באורך שלושה-רבעים ושמלות מקושטות בנוצות ופאייטים.

הבמאי דייוויד לינץ' ישב בשורה הראשונה וצפה בדוגמניות הלבושות שמלות סאטן עד הברך בגון כחול עמוק, שפאייטים שחורים מקשטים את צדיהן. בתחום שמלות הערב הציג לגרפלד שמלת פאייטים שחורה ארוכה מקושטת בשובלי נוצות לבנות המשתלשלים מתחת לזרועות, או שמלת מוסלין בוורוד בהיר שעליה פרווה לבנה במראה ברבור.

"התפירה העילית צריכה להיות הטובה ביותר בתחום מוצרי היוקרה, אחרת הלקוחות יסתפקו במותגים אחרים. אם היא לא תהיה יוצאת מן הכלל באמת, אין לה זכות קיום", אמר לגרפלד, לצבא הכתבים שהקיף אותו בתום התצוגה. הוא הודה ל"ידיים הקטנות" שהשקיעו שעות בתפירת החרוזים והפאייטים לשמלות היוקרה שמחירן 10,000 דולר ומעלה.

גבריאל "קוקו" שאנל הקימה את בית האופנה בתחילת המאה ה-20, אז חוללה מהפכה בענף כשהחליפה את המחוך המסורתי בחליפות נוחות יותר. חייה יתוארו בסרט קולנוע שבו תגלם את דמותה השחקנית אודרי טוטו ("אמלי", "צופן דה וינצ'י"). הצילומים יחלו בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully