וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג ברזילאי במחיר אמריקאי

שני פישר

8.7.2007 / 23:30

שני אסלן מעבירה את ההוויאנס הבריזלאים גיור, והופכת אותם מסתם סנדלי ים לכפכפי אלגנס למסיבות בריכה בכפר שמריהו

שמועות מספרות שפעם, בעידן המוצ'ילרים הקדום, עלותם של כפכפי הוויאנס בברזיל עמד על כ-2 דולר בלבד. נכון לעד לפני חודש, הכפכפים המדוברים עלו בברזיל (על גבול ארגנטינה) כבר 15 דולר, מה שאומר שהמוצר הברזילאי הפך לאמריקאי בכל הנוגע למיתוגו ולתמחורו.

בינתיים, במקומותינו, רבים האנשים שברשותם לפחות זוג כפכפי הוויאנס אחד, שמשמש אותם לא רק להליכה לים ובחזרה, אלא גם ככפכף ערב לגיטימי. סוד הקסם של כפכפי הוויאנס, הקיימים משנת 1962, הוא בעיצוב הפשוט, העדין והלא מהודר שלהם. אולם, מה היה קורה אם הכפכפים היו משנים פניהם והופכים לאביזר גלאם מנצנץ וזוהר?

שני אסלן, 24, ניגשה לבדוק את העניין והעזה להפוך את הכפכפים הפשוטים לפריטים שהקז'ואל מהם והלאה. אסלן מעטרת לפרנסתה את רצועות הכפכפים, בקריסטלים, אבנים שונות ופפיוני בד גדולים. הצבעוניות של העיטורים שמוסיפה אסלן נותרת נאמנה לצבעוניות של הכפכף המקורי. המצד אחד היא דואגת שלא להעמיס עליהם בצבעוניות ומצד שני, גם לא להחוויר אותם.

"תמיד אהבתי עבודת יד", אסלן מספרת על תחילת הדרך, "התחלתי לשבץ את ההוויאנס שלי, הוספתי את הפפיון וזכיתי לתגובות נלהבות בכל מקום אליו הלכתי. כולם ייעצו לי להתחיל למכור אותם. בשנה שעברה החלטתי ללכת על זה."

ולמה דווקא הוויאנס?

"הם הכפכפים הכי בסטייל. היה לי חשוב לעשות את הכי טוב שיש, ולאנשים חשוב שהכפכף הספציפי הזה הוא הכי נחשב וגם הכי נוח."

את הכפכפים מקבלת אסלן מהיבואן בארץ, ומיד ניגשת במרץ לעבודת היד הכרוכה בעניין. לאט לאט החלו לפקוד את ביתה שברמת אביב לקוחות ששמעו עליה מפה לאוזן, כל אחד מהם משלם 300-700 ש', תלוי בעיצוב.

ומה לגבי המחירים הגבוהים?

"הכפכפים עצמם הם יקרים ומדובר בעבודת יד, שעה וחצי-שעתיים על כל כפכף. גם העלות של אבני הסברובסקי המקוריות, בהן אני משתמשת, מאוד גבוהה".

היית רוצה להתרחב עם העסק הקטן הזה?

"מאוד, הייתי רוצה להתרחב גם עם ההוויאנס וגם לתחומים אחרים. הייתי לאחרונה בניו יורק ובמיאמי, וחנויות מאוד התלהבו מהכפכפים וביקשו להזמין לעצמם. אני גם מעצבת גופיות בסגנון דומה אבל לוקחת את הכל לאט".

מחירים: 300-700 ש'

טלפון ליצירת קשר ולהזמנות: שני 050-3303311

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully