וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג', ג'ינה ולוסי

שני פישר

9.7.2007 / 23:00

אם עוד לא נתקלתם עדיין בתיקי העור/ קנבס/ ניילון האלה, עם האבזם האימתני, שנראה לקוח מעולם הסנפלינג, כנראה שאתם לא מסתובבים במקומות הנכונים

מי שמרבה לסייר ברחובות העולם הגדול או לחילופין, רגיש לניואנסים אופנתיים מקומיים, ודאי שהבחין בתופעה אחת שניתן להגדירה בשלוש מילים: ג'ורג', ג'ינה ולוסי george-gina-lucy. מדובר בחברת תיקים גרמנית, דנדשה יחסית, שהפכה לאימפריה אופנתית תוך זמן קצר, שמתפרשת על פני 20 מדינות שונות ברחבי הגלובוס (לא כולל 50 מדינות ארה"ב). בעונתה הראשונה בלבד מכרה החברה מעל לחצי מיליון תיקים וכיום מדובר בעסק המגלגל מיליוני תיקים בשנה.

אז מה כל כך מיוחד בתיקי גגו"ל (ג'ורג', ג'ינה ולוסי)? דבר ראשון, הפרקטיות והנוחות - מדובר בתיקים גדולים עם חלל פנימי אחד ומרווח וחלוקת תאים חיצונית. דבר שני, העיצוב - מדובר בעיצוב קולי לחלוטין, בסגנון סטריט מחוספס, א-מיני, שמגיע לרוב בגזרה מרובעת, ותמיד עם הכיתוב המונומנטלי "גגו"ל" בחזיתו ואבזם מתכת עצום, מאסיבי אך ומעוצב. חוץ מזה, המגוון רחב, וכולל כ-43 דגמים ב-36 צבעים, מעור, פייסלי, ניילון וקנבס.

60 ברי המזל

בארץ, עם זאת, המצב קצת יותר עגום. אנוש לבנת, יבואן פרטי, התוודע לחברה כבר לפני שנתיים, כשרכש תיק שלהם בגרמניה, ואז החליט לייבא את המותג ארצה. לפני עשרה חודשים הוא קיבל את המשלוח האחרון, שמנה כ-1,200 יחידות, שאזלו כמעט לגמרי. מתוכם נותרו בחנויות בסה"כ רק 60 תיקים. מסתבר שהחברה, שהיקף ייצורה התרחב משמעותית בשנה האחרונה, לא מספיקה לעמוד בקצב ולטפל כמו שצריך גם בלקוחות קטנים כמו ישראל.

ובכן, אם אתם מתכננים נסיעה לחו"ל בקיץ הקרוב - כדאי לשלב בטיול גם מסע אל עבר מחוזות ג'ורג', ג'ינה ולוסי, ואם התלהבתם אבל נשארתם כאן, תקוו שיש לכם מספיק קארמה טובה, כדי להיות בין 60 ברי המזל הראשונים שיזכו לרכוש את התיקים המגניבים ביותר בעולם.

טווח מחירים: 400-1,300 ש'

להשיג ב'עדה'לה', רח' ירמיהו 44, ת"א; בוטיק ENDI' רח' אחימאיר 31; מרכז שוסטר, רמת אביב ג', ת"א, סוהו, דיזנגוף סנטר, קומה 3, ת"א; קניון אביב, קומה 2, רמת אביב, ת"א; דיטיילס, רח' בזל 36, ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully