וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל איזור בגוף

שני פישר

10.7.2007 / 15:50

לקעקועים הנדבקים של karnyx יש אופי של תכשיט, צבעוני, יוקרתי וראוותני. שמועות מלחשות שהם אפילו מחזיקים מעמד במים

בתפיסה המקובלת כיום, קשה להתייחס לתכשיטים וקעקועים כאל שני קצוות מנוגדים לחלוטין, למרות שתכשיטים עדיין נתפסים כסמל ליוקרה ולעושר, ואילו הקעקועים נהנים ממעמד עממי וארצי יותר.

המאפר ירין שחף כבר חזה בקטלוג האחרון שלו את העובדה שציורי הגוף יהפכו לאלמנט האיפורי המוביל של העשור הבא, וחברת karnyx הצרפתית טוענת כבר משנת 1998 שקעקועי גוף הן התכשיט של העשור הנוכחי.

Unic Fashion & Jewellery היא חברה המשווקת בארץ תכשיטים יוקרתיים, כמו אלה של גוטייה, דיור וקנזו, והיא גם האחראית ל-"Skin Jewels" תכשיטי גוף. מדובר במדבקות דמויות קעקועים, דקות, עדינות, דקורטיביות ונעימות לעין המתבונן. המדבקות מיוצרות בפריס, והן בנויות מתחתית אנטי-אלרגנית, עליה משובצים בעבודת יד אבני סברובסקי קטנות.

המדבקות הן למעשה תכשיט במלוא מובן המילה. הן משלבות לפחות שלושה צבעים, מה שמשווה להן מראה מורכב, יוקרתי וראוותני, והיתרון בהן הוא שאפשר לעטר בעזרתן כל איזור בגוף העולה על דעתכם.

המשווקים מוסרים שזהו מוצר רב פעמי, שאמור לשמש את המדביקות במשך מספר חודשים, תלוי בסוג העור. למדבקה עצמה מצורף גם דבק מיוחד שמאפשר תחזוק יומיומי במידת הצורך. המדבקות עמידות בפני מים (אם כי לא מומלץ לרחוץ איתן באמבטיה).

טווח מחירים: 99-259 ש'.

ניתן להשיג בתערוכת התכשיטים "2007 JOVELLA" שתתקיים ב-10-11 ביולי בגני התערוכה, ותציג תכשיטים מרחבי העולם של כ-160 מעצבים.

Unic Fashion & Jewellery, סוקולוב 61 חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully