וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישמן פותח קניון עודפים בגלילות

גלי ברגר

11.7.2007 / 2:54

הקניון יוקם בהשקעה של 7 מיליון שקל, על שטח הקאנטרי קלאב. "המותגים שיימכרו יהיו שונים מהנמכרים באאוטלט הרצליה"

קבוצת פישמן וסילון ספורט (יבואנית ניו באלאנס) שבבעלות מוני הראל מקימות קניון עודפים בצומת גלילות בהשקעה של 7 מיליון שקל. הקניון, על שטח של 2,400 מ"ר במתחם הקאנטרי קלאב, נפתח לאחר עיכובים של שנה וחצי, בין השאר בעקבות התנגדויות של שכנים באזור, אך אלה נפתרו.

לדברי יורם יוסף, מנהל השיווק של פישמן נכסים, שכר הדירה בקניון מסתכם ב-60 דולר למ"ר. "החלטנו ללכת על קונצפט של קניון אאוטלט כי אין כזה באזור, ובין ארנה לשבעת הכוכבים, רמת אביב ורננים, רצינו למצוא גורם משיכה לתושבים באזור. נכון שרשת קניוני עזריאלי מפעילה קניון אאוטלט בהרצליה פיתוח, אך אלה לא יהיו אותם מותגים ולכן לא תהיה גם תחרות".

אחד המותגים המעניינים שיימכרו במקום הוא המותג אברקרומבי - רשת אמריקאית המוכרת בגדי קז'ואל יוקרתיים לצעירות, שזוכה לפופולריות רבה. לא מדובר בהגעת הרשת לישראל, אך חברת Word One תייבא עודפים של הרשת, יחד עם עודפים של מותגים כמו טומי הילפיגר. בקניון מרבית המותגים יהיו מיובאים ובהם ניו באלאנס, נייקי, ראלף לורן, הוגו בוס, קאפה, סליו (של פישמן), פומה, לי, רנגלר ועוד.

פרט לאופנה, ניתן יהיה למצוא במתחם חנות של קמרה למצלמות, טלפונים אלחוטיים, נגנים, מחשבים ניידים, מחשבי כף יד וג'י.פי.אס במחירי עודפים וכמו כן בית קפה של Elite Coffee המרחיבה את פעילותה בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully