וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוטריקים ושקרניקים

שני פישר

12.7.2007 / 11:40

שני פישר נעלבה מהיחס הפשטני שהפגינה קסטרו כלפי הרובוטריקים, בליין חדש של טישרטס. לגברים בלבד

אחרי תקופה ארוכה בה נמנעו "מביני דבר", לשלב את המילה "קסטרו" תחת הקטגוריה "אופנה", ניכר שהמותג השלים באופן סופי את תהליך ההתבגרות שלו. הפריטים מושקעים ונכונים, מותאמים לטרנדיים העולמיים ולהוויה הישראלית, ודווקא בגלל כל אלה, הרגיז אותי ליין הרובוטריקים הקצר שהשיקו בקסטרו, לרגל הקאמבק שעשו היצורים המתכתיים, בסרט החדש שנוחת היום (12 ביולי) בארץ.

רמות אקסטזה גבוהות נרשמו בקרב המעריצים המושבעים של הסדרה, לקראת עלייתו של סרט הרובוטריקים transformers, למסכים הגדולים שבארצנו. מכיוון שמדובר בשובר קופות שמייצר הדים בכל העולם, התקבלה ההחלטה בקסטרו להצטרף לחגיגה ולייצר ליין חדש של טי שירטס הנקרא, בפשטות בלתי נסבלת, "הרובוטריקים", ושכולל אלמנטים עיצוביים הלקוחים מתוך הסרט החדש. כך הגיחו לחנויות קסטר-מן 7 דגמים של טישירטס לגברים, עם הדפסים של תמונות ואייקונים של דמויות הרובוטריקים ואויביהם השקרניקים.

היוזמה הברוכה לכאורה הזו, לא הצליחה להפיל אותי לפח המתכת. אמנם גם חברת קסטרו וגם מעריצי הרובוטריקים יוצאים נשכרים מהעניין, אבל מן הראוי שחברת אופנה מובילה לא תתמסר בקלות רבה כל כך לגל המסחרי המלווה את הסרט. אם מחוץ לאולם הקולנוע נמכרות חולצות רובוטריקים במחירי עתק, ניחא, וגם בובות פלסטיק קטנות של הרובוטריקים בארוחות ילדים של "מקדולנדס" הן יוזמה מתקבלת על הדעת, אבל מחברה שרואה את עצמה כמובילה אופנתית כמו קסטרו, הייתי מצפה להכתיב נושא "חם" משל עצמה, ולא להוציא קולקציה שמתייחסת לנושא הכי מתבקש וצפוי.

ואם כבר בחרו ב"קסטרו" להעניק בית חם לרובוטריקים, היה אפשר לצפות לליין קצת יותר מתוחכם ומרומז ופחות מובן מאליו. הטישרטס מגיעות בצבעים חלקים או דוגמאות מפוספסות, עם הדפסי רובוטריקים במרכזן. אם באופנה עסקינן, הרי שההדפס לא אמור למשוך את מירב תשומת הלב, אלא עיצוב החולצה. יש אלף דרכים להפוך את קולקציית הרובוטריקים למשהו שיש בו מקום לאמירה אופנתית קצת שונה, שלא מסתכמת בטי שירטס בסיסיות עם הדפס.

קולקציית הרובוטריקים היא חלק מפרוייקט new collection every day , יעני, קולקצייה חדשה כל יום, של חברת קסטרו. אולם, זו איננה עומדת תחת רף של קולקציה, אין בה מעוף או מחשבה יצירתית אלא מחשבה כלכלית נטו, שלא הולמת חברה בסדר גודל כמו שלה.

נכון, מעולם קסטרו לא התיימרה להיות משהו אחר מלבד תמצית המיינסטרים האופנתי, לשם היא מכוונת ואין שום דבר פסול בכך. אולם, יש הבדל גדול בין להוציא קולקציות טרנדיות למכביר לבין להוציא קו חולצות שבקלות רבה יכלו להימכר על שולחן מפלסטיק מחוץ לאולם הקולנוע.

מחיר: 119-129 ש'

להשיג בחנויות CASTRO MEN ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully