וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תקווה

לרה רוטר

15.7.2007 / 10:59

מותג הלנז'רי הברזילאי 'הופ' הגיע לארץ, ומציע תחתונים שעברו חיטוי בתקן אירופאי וחזיות במידות פצפוניות של 65A

לפני שנה וחצי נפתחה ברמת השרון חנות לחדשה הלבשה תחתונה, שמאפשרת חווית קנייה אחרת. מדובר בחנות רחבת כפיים, מעוצבת למשעי, בעלת מראה נקי ונעים עם אזור תאי מדידה הממוקם בחדר נפרד ונסתר ומאפשר מדידה אינטימית ויציאה נוחה מהתאים, היישר אל מראה גדולה, ונסתרת.

הצוות בחנות מאופיין בנשים אמיתיות הבטוחות בנשיותן, כאלו שלא פוחדות לגעת ללקוחותיהן בשד והכל למען המטרה הנעלה: מציאת החזייה המתאימה ביותר לכל אחת.

בעלות החנות, יפית ואתי כביה, הן שתי אחיות שגדלו בחנות להלבשה תחתונה של אביהן. במהלך עבודתה של אתי שם, משך את תשומת ליבה מותג אחד במיוחד: HOPE המיוצר בברזיל. "בברזיל", אומרת אתי, "אין מי שלא מכיר אותו". לאחר שבדקה את המוצר בחוגי בית וקיבלה תגובות נלהבות וטובות, פתחה אתי ביחד עם אחותה הגדולה, עורכת דין לשעבר, חנות בלעדית להופ ברמת השרון. מאז הן שם, מוכרות בטירוף לעוברות ושבות, לספורטאיות, לסלבריטאיות ולכל מי שרוצה בסיס למראה משודרג.

נושמים עם תמיכה

הלבנים של HOPE מתייחדים בגזרות ללא תפרים ועשויים מבדים נושמים עם יכולת חיטוב ותמיכה. רוב החזיות הן מסוג מולטי פקשיין, מה שאומר שניתן להפוך אותן מחזייה רגילה לחזיית ספורט, בעזרת תופסן המגיע בצמוד לחזייה. "אין מחשוף שלא נוכל לטפל בו", מתפארת אתי, "המותג שלנו מציע המון אביזרים נלווים, שמאפשרים לעצב את החזייה בצורה תומכת ונסתרת. ולא רק זה. לכל סוג בגד מתאימה חזייה שונה. לא הייתי ממליצה ללבוש מתחת לטי-שירט חזייה עם תחרה, למשל, כי אז המרקם של התחרה בולט מבעד לחולצה". ב- HOPE חשבו גם על זה. הם עיצבו חזיות בהן מעל לתחרה יש כיסוי שקוף שמשטיח את הבליטות, לכל אלו שרוצות לשמור על מראה לבנים סקסי גם מתחת לטי שירט.

כל התחתונים של HOPE גם עוברים חיטוי. מסתבר שתהליך חיטוי הכותנה הפך בשנים האחרונות לחלק מתו התקן האירופאי, והוא מונע הדבקות בדלקות שונות. "היום כולם מייצרים בסין. בסין לא קיים עניין החיטוי. זהו תו תקן אירופאי, די חדש, שנוצר עקב מחקרים שגילו שהחיטוי אכן מונע הדבקות בדלקות. בארץ, אין לזה עדיין מודעות, לצערנו".

חזיות סטרפלס ללא תפרים, חזיות גופייה מבדים רכים ונושמים, חזיות למידות קטנטנות כמו 65A, חזיות הנקה מכותנה בעיצוב סקסי ויעיל, בגדי ים בשיטת המיקס אנד מטץ', הם רק חלק קטן ממגוון המוצרים שיש ל-HOPE להציע. "ועוד משהו", מוסיפה אתי "למי שרוצות חווית קנייה מיוחדת משלהן, אנחנו מציעות את החנות לעריכת ערבי בנות. קבוצת בנות שמתחשק לה להתפרע כאן, יכולה, לאחר שעות פתיחת החנות הרגילות ובתאום מראש כמובן, לבוא, להביא לעצמה כיבוד, פעילות כלשהיא כמו הרצאה או קוראת בקלפים או מה שבא להן ולקנות חזיות בחנות שהיא רק בשבילן. אנחנו נשמח להיות כאן כדי לעזור להן בכל מה שיצטרכו".

מחירים:
תחתונים: 39-99 ש'
חזיות: 79-289 ש'
מחטבים: 89-329 ש'
חזיות הנקה: 169 ש'
תחתונים לנשים בהריון: 55-59 ש'

HOPE, רח' אוסישקין 58, רמת השרון. טל: 03-5496202.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully