וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חור לפי הזמנה

מיכל צדיקי

18.7.2007 / 15:17

גן העדן החדש לחובבי החגורות ולבעלי הפטיש לאבזמים, נפתח דווקא בעיר פרברים. המחירים נוטים יותר לכיוון המרכז

"B&B" הוא שמה של חנות קונספט חדשה, לחגורות ואבזמים, שלמרבה ההפתעה נפתחה בלוקיישן הפרברי של קניון הזהב בראשל"צ, לפני כחודשיים.

שמה של החנות ניתן לה על שם מותג החגורות והאבזמים B&B, שמגיע משוויץ, ומיוצר באיטליה. כבר במבט ראשון, קשה לפספס את ההשקעה הרבה בעיצוב החנות הקומפקטית, ובעיקר בנושא התאורה. בירור קצר מעלה שבעל החנות, יהושע קליגר, הוא איש תאורה במקצועו, והחנות החדשה מהווה עבורו חיבור בין שני עולמות אהובים, חגורות יוקרה איטלקיות וספוטים.

בחנות שני אגפים. בצידה האחד קיר עמוס בחגורות ממינים שונים, ובצידה השני מבחר של כ-120 אבזמים. אורטל קליגר (24), בתו של יהושע ומנהלת החנות, מדגישה ש"החגורות כולן מיוצרות באותו המפעל שמייצר גם עבור רוברטו קוואלי ודולצ'ה&גבאנה". ואכן, מהחגורות, על שלל סוגיהן, נודף ריח עז של יוקרה ואיכות, כולן עשויות מאותו סוג עור בשני הצדדים. בלטו במיוחד החגורות הפחות בנאליות, כדוגמת חגורה אדומה משערות של זנב סוס, חגורת זמש סגולה בשילוב דוגמה נחשית וחגורה בצהוב מבריק.

כל חגורה מותאמת באופן אישי, ונעשים בה חורים במקום, בהתאם להיקפיו של הלקוח. ניתן גם להתאים כל אבזם לכל חגורה, לפי טעמכם האישי, כך למעשה אפשר לקנות חגורה אחת וכל פעם להלביש עליה אבזם אחר.

פיראטים ואבני סברובסקי

אגף האבזמים, יחזיר אתכם אחורה בזמן, לימי "מלרוז" הפרועים ועוד יותר לג'ייק האופנוען המסוקס. לצד האבזמים הטייפ-קאסטים המובהקים, שכוללים נשרים, גולגולות וקרוקודילים, אפשר למצוא גם אבזמים פחות שחוקים ומחוספסים, ויותר "תכשיטיים", המשובצים באבני סברובסקי. האבזמים המשובצים משמשים כתכשיט לכל דבר וייראו נהדר עם זוג ג'ינס משופשפים וגופייה פשוטה.

הסניף הראשל"צי הוא הסניף הרביעי של המותג,, אחרי המבורג, ברלין ובזל, כאשר קליגר כבר מתכנן לפתוח בין שניים לשלושה סניפים חדשים בישראל במהלך השנה הקרובה.

פתיחת הסניף הרביעי דווקא בארץ, הביאה אותי להרהר באשר למקומה של חנות כזו בתרבות הצריכה הישראלית. באשר לאיכותם של החומרים מהן עשויות החגורות, אין לי כל ספק, אבל באשר למחירים - יש גם יש:

חגורות: 279-1,000 ש'
אבזמים: 59-550 ש'

לרגל הפתיחה 15% הנחה עד סוף יולי.

B&B, קניון הזהב ראשל"צ, שער פריס קומה שנייה. טל': 03-9512482

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully