וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנו וי

19.7.2007 / 11:24

נייקי משתפת פעולה לראשונה עם מעצבים מרחבי עולם, ומשיקה קולקציית טישרטס חתרנית ומפתיעה, לגברים בלבד

נייקי משיקה לראשונה קולקציית חולצות לגברים בלבד, בשיתוף עם מעצבים חיצוניים. בעיצוב המהדורה המוגבלת של הטישרטס, השתתפו חמישה מעצבים שונים, ביניהם מעצבים גרפיים, תעשיתיים, מעצבי מוצר ווידאו ארט.

למרות שכמעט כל חברת ספורט אפשרית כבר עשתה את זה, זו הפעם הראשונה שנייקי מערבת בתהליך העיצוב, מעצבים שמביאים את השראתם מעולמות אחרים.

המעצבים שנבחרו הם טנמיויה היסאשי – אמן גרפיטי מוביל, LODOWN – מגזין תרבות והאופנה הכי נחשב כיום בברלין, סבוטאג' – פרוייקט אופנה מחתרתי מסינגפור, פאנק סטודיו – סטודיו מוביל לעיצוב גרפי, דיי וויט – ליברפול – מעצב מוצר ומייצר על נעליים.

המהדורה מוגבלת

ההשראות להדפסים ולגרפיקות לקוחות מתוך עולם הקומיסקס, הצעצועים והפוסטרים של תקופת שנות ה 70. בנייקי כבר סגרו על קולקציות ל-2 העונות הבאות, שוקלים בעתיד להוציא קולקציה דומה גם לנשים וגם מתכננים כבר עוד שיתופי פעולה עם מעצבים נוספים לקולקציה הבאה.

בארץ, כמו גם בחו"ל, החליטו בנייקי לא ללוות את הקולקציה בקמפיין, אלא במספר תמונות קטן, שצולם על ידי הצלם יניב אדרי. את החולצות ניתן להשיג רק בחנות נייקי בשנקין, והן מגיעות בתוך קופסת פח כתומה. כדאי למהר, כי הגיעו רק 100 חולצות כאלו. שמחירן הוא 249 ש'.

נייקי. שנקין 21, ת"א. טל' 03-5280122

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully