וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש

לירוי שופן

20.7.2007 / 12:00

בדיזל כבר נטשו מזמן את סצינת אופנת הרחוב, אבל G-STAR לא משאיר אתכם לבד בסימטה - היכרות עם מותג ג'ינסים הולנדי

כבר מספר שנים, שדיזל לוטשת עיניים אל משבצת המעצבים הגדולים, מוציאה עיצובים יותר קונספטואלים ומוקפדים, ומותירה את סצינת אופנת הרחוב רעבה מתמיד. למשבצת הזו נכנסה ג'י-סטאר G-STAR, שחקנית דנים (כבר לא כל כך חדשה), שמדי ענה מחזקת את מעמדה, עם קולקציות שהן רבה, הרבה יותר מראויות.

ג'י-סטאר נוסדה בהולנד בשנת 89' ופרצה לתודעה האופנתית ב-96', אז הציגה החברה את קו ה-RAW דנים שלה. מאז היא לא מפסיקה לחדש עם קולקציות אגרסיביות, עשויות היטב, שמעבירות באופן מוצלח ומדויק אימג'ים מתרבות הרחוב האירופאית.

גם בקולקציית חורף 2008, הג'ינס הוא עדיין גולת הכותרת, אבל ניכרת התרחבות מסיבית בכל שאר פרטי הלבוש הסובבים אותם: סריגים מצמר גס, מעילים מבדי ג'ינס שונים שעברו טיפולים כימיים מיוחדים, ז'קטים צמודים מבד לא מעובד, טי שירטס בגזרה בסיסית עם עיבודי בד מתקדמים ונכון להיום גם קו נעליים חדש והיסטרי, שמשלים את המראה הכללי.

מעילים מעולים

חוץ מאלה, קולקציית החורף הבא כוללת ג'ינסים כהים, עם שטיפות עדינות בגזרות מעודכנות בהשפעה צבאית, או אם נרצה לדייק אפילו עוד יותר – מלחמת העולם הראשונה, אבל חפים מהדפסי קמופלאז' משעממים. הגזרה השולטת בחורף הבא אצל הגברים היא ג'ינס בגזרה גבוהה, עם ירכיים רפויות יותר ורגל צרה, שנלבש בגובה המותן. לנשים מוצעות אינטרפטציות שונות של סיקני ג'ינס בגזרות לא נמוכות, חצאיות ג'ינס קצרות ואפילו "מכנסי עבודה" רחבים.

גם לגברים וגם לנשים, ניתן למצוא בקולקציה ז'קטים ומעילים מעולים, חלקם קצרים מאוד וצמודים, אחרים בגזרת קולונל צבאית וארוכה. גם ווסטים לא נפקדו, ובעיני דווקא אלו של הנשים הם המוצלחים יותר, והם מוצגים במספר גזרות ונפחים שמשלימים את המראה הכולל.

אם מביטים על המראה הכולל, נדמה כי בג'י סטאר חוקרים את המרקמים בין בד הג'ינס הנוקשה והכהה (שרובו מוצג בכחול כהה–אפור) לבין פריטים אחרים כמו אפודת צמר, מעילי ניילון וג'קטים עשויים ויניל.

על התפר שבין קלאסי לרחוב

קולקציית הנעליים המושקעת, שמושקת ממש בימים אלו, משלימה באופן מדויק את המראה הכללי של הבגדים. באופן גס ניתן לחלק אותה לקבוצות של סניקרס, נעלי יומיום, מגפיים ונעלי "לילה" (כשכמובן אין הכוונה לנעליים אלגנטיות, אלא לכאלה שמשחקות על התפר שבין נעל קלאסית לבין נעל רחוב).

לנשים מוצעות נעלי עקב (שקיבלו את התואר המוזר נעלי עקב צבאיות) ומגפיים גבוהים, כולם עשויים מעור עבה ותיפורים בולטים, שנותנים הרגשה סקסית של אשה אגרסיבית, שטורפת את הרחוב.

המותג נמכר בכמעט בכל מקום באירופה, בחנויות של המותג, בבוטיקים ובתי כלבו. בארה"ב המותג נפוץ מעט פחות, אך הוא צובר תאוצה מיום ליום. שמועות מספרות על נסיונות לפתוח חנות של המותג גם בארץ, אנו רק יכולים לקוות שזה יקרה במהרה.

מחירים: 160 דולר ומעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully