וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרפרי קיץ

מיכל צדיקי

21.7.2007 / 10:00

גופיות סבא ב-3 קומות, שרוואל במותן גבוה או שמלות סאטן בטוטאל לוק - הקיץ של שירלי גרובר ל-BUTTERFLY

גם החנות היפה והמעוצבת ביותר, לא תצליח להתחרות בקסם ששורר בסטודיו לעיצוב, שמתפקד בנוסף גם כחנות. גלילי הבדים הפזורים ברחבי החדר, הסקיצות ותמונות ההשראה שתלויות על הקיר, שולחן העבודה העמוס - כל אלו יוצרים תחושת יצירה אמיתית, ומעניקים למבקר אשליה מתוקה שהוא חלק מתהליך היצירה.

כזה הוא גם הסטודיו של שירלי גרובר, המעצבת של המותג בטרפליי BUTTERFLY. הסטודיו ממוקם בביתה הפרטי שבהרצליה ווהאווירה הנינוחה מתחילה כבר בדק העץ שבכניסה לבית. לימינה של שירלי גרובר (33) עומדת כל העת שיר הורוביץ (32), בחורה פלפלית ומלאת חיים, שמנהלת את כל העניינים "שמסביב", ולמעשה מעניקה לגרובר את האפשרות להתמקד אך ורק ביצירה.

קולקציית הקיץ של BUTTERFLY כוללת 18 פריטים מוקפדים. גרובר מגדירה את הקולקציה הנוכחית כ"קולקציה מתוחכמת", "כזו שלא הולכת שבי אחר 'הטרנד הזרוק'. הבגדים לא מקושקשים מדי, הם מעודכנים ומחמיאים, אך לא נראים כקורבנות אופנה", מסבירה גרובר.

מתוך הקולקציה הרשימה במיוחד חצאית משי חצי-שקופה וקלילה, בגזרת בלון עדינה ביותר, באורך הברך. החצאית מגיעה בצבע שחור, כאמל או פרחוני. שמלה מצוינת נוספת היא שמלת סאטן אפורה, שלדברי גרובר והורוביץ זכתה להצלחה רבה ביריד המעצבים האחרון. השמלה, בעלת שיק אירופאי מובהק, כוללת משחק צבעים מעניין בין הבד החיצוני הבהיר לבטנה הכהה יותר, שמבצבצת החוצה במקומות מסוימים. השמלה מגיעה עם חגורת סאטן דו-צדדית רחבה בצבעים של השמלה. גרובר מספרת שחשוב לה מאוד להעניק ללקוחות שלה "טוטאל לוק", מראה שלם ומוגמר, שמתייחס גם לפרטים הקטנים ביותר, בין אם מדובר בפריט "כבד" כמו שמלת סאטן או רק בגופייה קלילה. בהתאם לכך, לגופייה הפתוחה עם כתפיות החבלים, היא מצוותת גופייה קטנה יותר שנלבשת תחתיה, ולמעשה הופכת אותה לפרקטית יותר, שכן את לא צריכה להעסיק את עצמך עכשיו בחיפוש אחר בגד תחתון לגופייה החדשה שקנית.

פרשנות אלגנטית במיוחד העניקה גרובר לשרוואל הקלאסי. הוא עשוי מבד קליל ונעים ואפשר ללבוש אותו בגזרת מותן גבוה או לקפל ולהפוך לגזרה נמוכה. האנטיתזה לסקיני השחוק, היא למעשה גזרה שהקדימה את זמנה ביחס לטרנדים הנוכחיים, ומהווה שינוי מרענן באופנה המקומית.

בגזרת הקז'ואל אפשר למצוא גופיות "3 שכבות", כאשר הגופייה התחתונה היא גופיית סבא פשוטה ומעליה יש עוד שתי גופיות מבד קליל יותר במחשופים משתנים. הגופייה מגיעה בארבעה צבעים: שחור, לבן, ירוק ואפור. פריט מעניין נוסף הוא חולצת "פרח מכווץ" א-סימטרית, בעלת שרוול רומנטי ונשי מצד אחד, וכתפיה של גופייה גברית מצדה השני.

כסרבנית אוברולים ידועה, ציפתה לי הפתעה נעימה למראה האוברול של גרובר, שהורוביץ דיגמנה בזמן הראיון. הגזרה שלו היא לא פחות ממושלמת, וההשקעה נכרת על כל פרט קטן: מהרוכסן שמגיע עד קו החגורה ועד הבטנה הצבעונית שמציצה מסביב לצוואר. פשוט תענוג.

שנייה לפני שיצאתי מהסטודיו, קיבלתי הצצה חטופה לפריטים מקולקציית החורף, שנמצאים בשלבי עבודה מתקדמים. המכנה המשותף לשתי הקולקציות של גרובר, שמאפיין למעשה את כל צורת העבודה של גרובר, הוא הקו הנקי והאסתטי ששואב לא מעט השראה מהאופנה היפנית, אבל לא בצורה מעייפת או שחוקה. גרובר אמנם נשארת מאוד מעודכנת, אבל בסופו של דבר יוצרת קו אישי שמאפיין אותה.

מחירים: 120-799 ש'
טווח מידות: 36-42 (במקרים מסוימים אפילו עד 46)

BUTTERFLY, וינגייט 48, הרצליה. א'-ה' בתיאום מראש בלבד בטלפון 09-9573062 או לשיר 050-4640499. ימי ו' 10:00-15:00 (אין צורך בתיאום מראש)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully