וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפים לאיחוד האירופי

לירוי שופן

23.7.2007 / 12:20

מעילי רוח, מכנסיים מתרחבים, סוודרים שמוטי כתפיים וז'קטים קצרים - הטרנדים הגבריים לחורף הבא נשמעים רע, אבל נראים מעולה

החנויות כבר מתחילות לאסוף את סוף עונת הסיילים של עונת הקיץ, וכבר מציעות פריטים מן הקולקציות החדשות, שאמורות לבשר את תחילת הסתיו. בעוד שבשאר העולם חילופי העונות, בשילוב חילופי הקולקציות נעשים במדויק, אצלנו הדברים עובדים קצת אחרת: עונת סיילים שנמשכת יותר מהעונה עצמה, וסתיו שמגיע בדצמבר. בקושי. ובכל זאת, מכיוון שאנו שואפים להצטרף לאיחוד האירופי, לפחות מבחינה אופנתית, ליקטנו את פריטי המפתח שאמורים לכבוש את עולם האופנה הגברי עם הגשם, ונראים כבר עכשיו על הקולבים באירופה וארה"ב שסובלות ממזג אוויר מתעתע. בקרוב אצלנו.

באופן כללי נראה שהפרופורציות בחורף הקרוב הולכות להשתנות. לא עוד צלליות ארוכות וצמודות, אלא מעבר אל ווליומים שונים בחלק העליון והתחתון של הגוף: מכנסי ג'ינס גבוהים וצמודים, עם סוודרים עבים בעלי כתפיים שמוטות, חולצות מכופתרות ארוכות, מכפלות שנותנות תחושה של פלג גוף עליון ארוך מימדים ומעילים קצרים מאוד וצרים עם מכנסיים מחויטים בגזרה רחבה. משחק בפרופורציות הוא העניין שיוביל אתכם בחורף, וכדי שתעשו את זה עם הפרטים הנכונים.

לוק "המפשעה הנופלת" - Drop crotch jeans

את הג'ינסים הצרים מהקיץ, אתם יכולים לשמור. הם יישארו רלבנטים גם בסתיו הקרוב, אבל החל מעונת החורף (ובצורה מסיבית עוד יותר, מהקיץ הבא) הגברים עוברים לגזרה קצת אחרת - הג'ינס שייתן לכם את מראה "המפשעה הנופלת". מדובר בג'ינסים עם מפתח רוכסן ארוך (המעיד על גזרה גבוהה מאוד), הנלבש סביב המותניים כשהירכיים שלו מעט looseואילו השוקיים סקיני למהדרין. זו גזרה הרבה יותר נוחה (לגברים בעיקר) ובמקביל היא מעניקה את המראה הבלתי מתאמץ הנכסף, שקשה מאוד להשגה עם סקיני עוצר נשימה.

מחוייט ורחב – המכנסיים של תחילת הניינטיז

פתאום קם אדם ומבין שהניינטיז כבר הפכו לרטרו, והנה המכנסיים המחויטים והרחבים שסימלו את תחילת העשור הזה, חוזרים לפקוד אותנו פעם נוספת. אם בגזרה גבוהה עסקינן, אז המכנסיים המחויטים (שימו לב: לא האלגנטיים) האלו גם מתהדרות ב"פנסים", וברגל רחבה וישרה. אצל מרבית המעצבים המכנסיים הוצגו בצבעים כהים וכדאי להיצמד להם. הרגליים מקבלות את הנפח שאבד להן בשנים האחרונות, אך כדי לשלב אותן היטב, צריך להקפיד על חלק עליון צר. משחק בפרופורציות כבר הזכרנו, לא?

טייסים או רוכבים – הז'קט הקצר

אין לדעת האם ההופעה האופנתית המסיבית של משקפי הטייסים היא האחראית לטרנד הבא, אבל בחורף הקרוב תראו הרבה אינטרפטציות על מעילי טייסים ורוכבים מעור או ניילון. המעילים הכבדים והארוכים יתפסו חלק קטן יותר החורף (למרות שהם נשארים 'מאסט' בכל עונה), ובמקומם נקבל מעילים שחורים קצרים מאוד וצמודים, עתירי רוכסנים וכיסים. הטוויסט המעניין הוא, שלמרות שהנטייה היא לראות את המעילים האלו דווקא עם ג'ינס, מומלץ לשלב אותו דווקא עם מכנסי צמר טובים. זה נראה הרבה יותר מתוחכם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מעיל גשם – כדי שלא יהיה לכם קר ברוח

לא מדובר במעילי הגשם הכעורים מניילון אלא במשהו עם שיק קצת יותר בריטי, כמו מעיל גשם ארוך עם חגורה הכרוכה סביב מותניו. זהו פריט שמשתלב באופן טבעי עם הלך הרוח של העונה הקרובה, בעיקר בגלל גזרתו הנינוחה הנשברת על ידי חגורת המותן. מעיל שכזה, הנלבש עם קרדיגן ומכנסיים רחבים, נותן מראה שכבות שלא יכלתם למצוא אפילו בתחילת המאה העשרים. כובע ברט צמרירי יחדד את הטאץ ' הסופי.

אחרונים אך חשובים - מגפיים

אלו הולכים להיות הרבה יותר גבוהים, כבדים, ועם אלמנטים שונים כמו אבזמים ורוכסנים. לא צריך לשמור אותם לימי הבוץ, אלא לשלב אותם באופן חכם דווקא במראה קצת מכופתר, ואז הם משמשים כמו סניקרס בחליפה, לא מחייב אבל מסגיר את הצד הפראי שלכם. הקפידו על מגפיים שמגיעים לפחות עד אמצע השוק, ואל תכניסו את המכנסיים לתוכם אלא קפלו אותם, כך שמרבית המגף יבצבץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully