וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים במהדורה מוגבלת

מיכל צדיקי

25.7.2007 / 8:13

בגדי הים שמעצבת מיכל אסרף למותג Tesao, מעוצבים בהשראה אינדונזית, עם שם פורטוגזי, ונמכרו עד היום רק בחו"ל

מיכל אסרף (29), קיבוצניקית לשעבר, מעצבת בגדי ים זו שנה שלישית ברציפות ומשווקת אותם בחו"ל. הקיץ, החלה למכור גם בארץ. ההתנסות הראשונה של אסרף בתחום העיצוב התרחשה דווקא באי באלי שבאינדונזיה, שבו "תחום האמנות והעיצוב מהווים מרכיב חשוב בחיי היומיום", לדבריה של. ההתנסות הראשונה היתה בעיצוב טי-שירטס עם הדפסי אנימציה יפנית, מכנסונים, בגדי ים ותחתונים. עם חזרתה לארץ קיבלה אסרף מחברה שקית מלאה פיסות של בדי לייקרה, שמפאת גודלן לא יכלה להכין מהם שום דבר מלבד בגדי ים.

שם המותג של אסרף הוא TESAO, שפירושו בפורטוגזית "תאווה" או "חשק". הקולקציה הנוכחית שתימכר גם בארץ, כוללת 13 דגמים, כאשר כל דגם מיוצר במהדורה מוגבלת של כמה עשרות בודדות. למרות שהמותג נמכר בחו"ל כבר כמה שנים, אסרף מקפידה לנהל את תהליך הייצור בארץ, במתפרות של קלווין קליין וויקטוריה סיקרטס, המתמחות בתפירה של בגדי ים, זאת מכיוון ש"לישראל יש שם חזק בחו"ל בתחום בגדי-הים", לדברי אסרף.

הרעיונות לדגמים החדשים מגיעים בעיקר משיטוטים ברחבי העולם: הודו, באלי, איביזה, אירופה, יפן וברזיל. את מותג בגדי הים הברזילאי ROSA CHA המהווה עבורה מוקד השראה מרכזי לגזרות ודוגמאות, מגדירה אסרף כ"אמנות של ממש, אמנים שהולכים לאקסטרים מבחינת האופנה".

קהל היעד הפוטנציאלי של TESAO הוא "נשים ונערות שמעריכות אופנה ואינן מוכנות להתפשר על הייחודיות שלהן גם כאשר מדובר בבגדי ים ולא רק בבגדים", קובעת אסרף. ואכן, המחירים הגבוהים באופן יחסי, הופכים את TESAO נגיש לקהל מאוד מסוים.

בין דגמי הקולקציה הנוכחית אפשר למצוא חזיות סטרפלס סטייל שנות ה-60, בדים דמויי עור ותחרה, מלמלות מתנפנפות, בדי פליסה, דמויי מחוכים ותכשיטים משובצים. מבחינת הגזרות, אפשר למצוא מגוון רחב, הכולל תחתוני קשירה לצד מכנסונים וגזרה מעניינת נוספת של תחתון עם רצועת בד מחוכית מעליה שמסתירה אזורים בעייתיים. הברקה נוספת היא סט שגרתי של חזייה ותחתונים שחורים מקבל טוויסט מרענן עם תוספת של חזייה צבעונית "נמוכה" יותר.

אין ספק שכל כניסה של מותג אופנה חדש לסצנה המקומית היא מלהיבה ומעניינת, במיוחד כאשר מדובר בתחום בגדי הים האקסקלוסיבי. אמנם מותגי בגדי הים המובילים מציעים את סחורתם במחירים שווים פחות או יותר לכל נפש, אך מפח הנפש שייגרם לך כאשר תראי בחורה אחרת בחוף עם בגד ים כמו שלך יעלה לך הרבה יותר, ולכן אם הייחודיות חשובה לך ויש לך כמה שקלים עודפים בארנק שווה לבדוק את TESAO.

מחירים: 700-400 ש'
מידות: 42-36

להשיג ב'צ'וצ'ה', רח' שנקין 43, ת"א; כתומנטה, רח' דיזינגוף 173, ת"א; שיין, רח' דיזינגוף 70, ת"א; נושק, בן-יהודה 138, ת"א; סקסי וומן' רח' ה' באייר 20, ת"א; מיידעלה, רח' בעלי המלאכה 17, ת"א.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למיכל בטלפון: 052-8588857
סטודיו: יהודה הימית 48, דירה 4, יפו.

צילום: דודי חסון, איפור: סימון דוידסקו, הפקה: עופר הפריאט, שיער: רמי מ"הייר פור רמי"

  • עוד באותו נושא:
  • בגד ים
  • tesao

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully