וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשותיו של ג'יימס

שני פישר

26.7.2007 / 11:25

רוית לוין עיצבה את קולקציית הקיץ של 'גרדרובה' בהשראת הבחורות של בונד - אמנם נטולות הגלאם, אבל עם אותה העוצמה

ב'גדרובה' גילו את הסוד השמור בעולם: על אף שמדובר באותה השמש, איכשהו בצד השני של הכדור היא יותר יפה, אמנם לא פחות מסרטנת, אבל בהחלט פחות מייזעת. וכך נבחר הלוקיישן של קטלוג בגדי הקיץ נבחר ברוב קולות - החוף המערבי, מדינת קליפורניה.

רוית לוין, 35, מעצבת ובעלת המותג "גרדרובה" בחרה העונה לשתף פעולה עם הצלמת שני בראל- דסר, בוגרת בצלאל, שמתגוררת ויוצרת בלוס אנג'לס. כשבראל-דסר הגיעה לביקור בארץ, פנתה אליה לוין בבקשה שתצלם את קטלוג הקיץ שלה. "התאהבתי בדרך ששני רואה דברים. יש בצילומים שלה משהו רגיש ונוגע - כמו שאני מנסה להעביר דרך הבגדים שלי", היא מספרת.

לאחר התלבטויות, החליטה לוין לצלם את הקטלוג בלוס אנג'לס ולפקח על הכל, משלט רחוק, בארץ. "יכולנו גם לצלם בארץ, בזמן החופשה שלה, אבל משהו באור של לוס אנג'לס התאים לאווירה שחיפשתי. על הסקיצות ועל הרעיון עבדנו בארץ, ואת יתר העבודה ניהלנו דרך האינטרנט, בחרנו אנשי מקצוע, דוגמניות. הצילומים נערכו בלילה, שעון ישראל, ובבוקר כבר היו לי את התמונות במייל".

הלוקיישן הרחוק התחבר גם עם ההשראה לקולקציה - סרטו האחרון של בונד, ג'יימס בונד. עם זאת, נראה שהקשר בין הקולקציה למיסטר בונד הוא מקרי בהחלט. קטלוג הקיץ שופע בבגדים נשיים ורומנטים בצילומים רכים, כשמדי פעם מבליחות הספרות 007 כאילו משום מקום.

007 או 2007?

לוין דואגת ליישב את הסתירה: "ג'יימס בונד זוהי השראה התחלתית בלבד. בסרט האחרון התחולל מהפך - בונד הפך לאנושי והנשים הפכו לחזקות. חוץ משמות הפריטים בקולקציה אין קשר בין הדגמים שלי לבין סרטי בונד. לא נצמדתי לגזרות בהשראת בונד. אפשר לומר שהמשותף לקולקציה ולסרטו האחרון של בונד הוא העצמת נשים".

אכן, מדובר בהסבר מסורבל, ולכן עדיף להתעלם מהספרות 007, או במקרה הרע לייחס אותן לשנה הלועזית הנוכחית, כשהספרה 2 הושמטה בטעות אנוש. כך הקטלוג הופך להרבה יותר בהיר ונעים לעין המתבונן.

ואכן, התוצאה המוגמרת מאוד אסתטית ומעודנת. הצילומים הרכים, בשילוב עם תאורת היום הלבנה, יוצרים מראה מלאכי ושמימי. עם זאת, ואולי בשל האיכות הגבוהה של הצילומים, בולטת אי האחידות של הקולקציה. מצד אחד ישנם פריטים מצויינים כמו שמלת מידי, המגיעה במספר צבעים (צהובה בקטלוג), כשהקפלים באיזור המותן ומטה מזכירים קפלי אוריגמי.

כמו כן ישנה חולצה סגולה עם מפתח צוואר עמוק בצורת מעטפת, השרוולים עם מעט נפח, מטופלים בצורה מדוייקת, ופיסות בד תפורות באלכסון לקבלת מראה א-סמטרי. הפריטים הפחות מרגשים, גם אם מטופלים היטב, שאינם חולקים את אותו רף עיצובי גבוה, הם מכנסי צינור שחורות או החולצות והסטרפלסים עם אלמנט הקשירה המעייף.

גם קשת הצבעים התפזרה לכל עבר. צהוב וטורקיז צוהלים לצד כמויות האפור המאוסות, ופתאום צץ סגול-חציל משום מקום. המתקבל הוא סוג של סלט ישראלי, שמנסה להכיל בתוכו את כל הירקות המצויים, אך מתוך המגוון קשה לחוש את טעמו של הירק הגולמי הערב ביותר לחך.

מה שכן, כמו שאנו הישראלים אוהבים, הקולקציה מציעה מגוון רחב של פריטים, מהקז'ואל הבסיסי ביותר ועד לשמלות כלה אלטרנטיביות, מה שמבטיח שעל המדפים של גרדרובה מעולם לא משעמם.

מכירה מיוחדת

היום ומחר (26-27 ביולי), מתקיימת מכירת ט"ו באב חגיגית של "גרדרובה", בה ינתנו עד 30% הנחה על קולקציית הקיץ.

מחירים לדוגמה (לפני הנחה):
חולצות 199-319 ש'
שמלות 499-929 ש'
מכנסיים 359-619 ש'

המכירה תתקיים ביום ה', 26 ביולי בשעות 16:00-23:00 וביום ו', 27 ביולי בשעות 10:00-17:00 בשני מקומות שונים: 'גרדרובה', רח' אבן גבירול 33 ת"א. 077.2183232
ובסטודיו של גרדרובה, רח' נחמה 10, מתחם נוגה, תל אביב יפו.
במכירה שתתקיים ברח' נחמה 10 יצטרפו לחגיגה גם מעצבת התיקים "ריבה" ומעצבת האופנה אלונה בר יונה. מבטיחים שיהיה מוזיקה ושוקולדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully