וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרים לשיער של אמיר אליהו

ענת ברק

2.8.2007 / 11:00

טיפות סיליקון, קרם לחות וג'ל בונה תלתלים בסדרת טיפוח חדשה שמשיק אמיר אליהו

מעצב השיער אמיר אליהו, משיק סדרת מוצרים חדשה לטיפוח השיער, הכוללת קרם לחות, ג'ל בונה תלתלים וטיפות סיליקון.

קרם הלחות, המכיל בין היתר גם סיליקון, מתאים במיוחד לשיער פגום שעבר טיפולים כימיים שונים (צבע, סלסול, הבהרה) והוא בעל יכולת הגנה על השיער מפני נזקי השמש. הג'ל מיועד לשיער גלי או נפוח וטיפות הסיליקון נועדו לטיפול בקצוות שיער מפוצלים.

נראה כי טיפות הסיליקון הן התכשיר המוצלח ביותר בסדרה. השימוש בהן הניב תוצאות משביעות רצון: הן העניקו לשיער מראה מעוצב מבריק ולא רטוב ושמנוני כמו זה שעלול להשיג שימוש בווקס. אין צורך להשתמש ביותר מ-2-3 טיפות, גם מכיוון שהחומר מרוכז וגם בגלל שהריח הדומיננטי, שמזכיר ניחוח בושם מהדור הישן, עלול להשתלט עליכם ועל אזור המחיה שלכם.

קרם הלחות הוא בעל מרקם קליל ולא שומני מדי, ולמרות שהוא מכיל סיליקון, עושה רושם שמדובר בקרם לחות די רגיל,. מבין השלושה, הג'ל הוא השומני ביותר. על אף הכיתוב על האריזה ולמרות הציפיות הוא לא בנה לי את התלתלים מחדש ואפילו העניק להם מראה דביק בתוספת של 'הרצלים' קטנים, שפוזרו באופן אחיד מעל המשטח הלח שנוצר על הראש.

לאחר התנסות בשלושת המוצרים נוצר יסוד סביר להניח שמדובר בסדרב איכותית, על סמך מרקם החומר ולפי המהירות בה ניתן לעצב את השיער בעזרתם. סיבה טובה נוספת להשתמש במוצרים של אליהו, היא שהם לא נוסו על בעלי חיים.

לבעלי שיער מתולתל הייתי ממליצה בחום להשתמש בטיפות הסיליקון (אם תגלו שהריח לא היה מהווה בעיה עבורכם ועליי לציין שאני רגישה במיוחד לריחות חזקים), אבל לא להתקרב לג'ל. אולי לשימוש בסוג שיער אחר הוא מתאים.

מחירים:
טיפות סיליקון: 85 ש' לאריזה של 50 מ"ל
קרם לחות: 70 ש' לאריזה של 500 מ"ל
ג'ל בונה תלתלים: 75 ש' לאריזה של 500 מ"ל

להשיג במספרת 'אמיר אליהו', רח' בן יהודה 180 ת"א. טל' 03-5278085

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully