וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק פטל

שני פישר

1.8.2007 / 16:21

"לא כל אחת יכולה להבין את התיקים של 'כיסים'. כדי להבין אותם צריך להסתכל מעבר לסטנדרט" - יעל רוזן מציגה את קטלוג הקיץ

בהיכל התיקים הנקי והאינטימי של "כיסים" במתחם גן החשמל, מתחדדת העובדה שלטוב ולרע, תיקי המותג חסרי קו עיצובי אחיד. הם מובילים לאלפי מקומות שונים בעולם, לתקופות רבות על ציר הזמן ומשלבים בין היסטוריה לעתידנות. לכן, למרות שבחנות מוצגים רק כ-25 דגמים של תיקים, ההיצע נראה רב יותר. ובכל זאת, אם נתעקש על מציאת מכנה משותף לכל התיקים של "כיסים", הוא נמצא בתפיסה העיצובית החדשנית, השוברת את המבנים הקונבנציונלים והמקובלים של עיצוב תיקים ומעניקה להם מראה ייחודי שמתרחק מהמחוזות המוכרים והקלים לתפיסה.

יעל רוזן, 35, הקימה את המותג בשנת 99', מיד כשסיימה את לימודיה בבצלאל, במגמת צורפות ועיצוב אביזרים. שותפתה בשנים האחרונות היא אורלי כהן-אלורו, מעצבת תעשייתית, ויחד הן עמלות על הקולקציות ועל ייצוא התיקים לחנויות רבות בארץ וקרוב ל- 200 חנויות ברחבי העולם.

הקטלוג החדש של "כיסים" רחוק מלהיות קטלוג תיקים במובן המקובל. הוא נראה כהפקת אופנה מהוקצעת עם סטיילינג מושקע במיוחד. בקטלוג נראית הדוגמנית לבושה בבגדי וינטאג' עם איפור עז, כשהתיקים ממחישים את השילובים הלא מתבקשים ולעיתים המנוגדים בין הבגדים לאביזרי אופנה, במטרה להציג לוק שלם וייחודי.

בין התיקים החדשים בקולקציה אפשר למצוא את ה"שומשום", תיק בגזרת סל העשוי מעור ובד ששלובים יחד בטכניקה בדואית אותנטית של שתי וערב, המשלב בין עכשוויות, שבאה לידי ביטוי בחומרים ובצבעים, לבין מסורת רבת שנים.

תיק נוסף ומענין הוא תיק בד בשם "פטל", שגזור בצורת מצולע אך כשמונח על הכתף הופך לתיק שק גדול במראה מעניין ומגיע בשפע הדפסים וינטאג'יים.

תיק ה"סטריפ" המרובע מגיע בשני דגמים: כתיק צד וכתיק גב במגוון מעור דק ורך עם גימורים מטאליים. ייחודו בכך שהוא מודולרי ומתאים את עצמו בהתאם לתכולת התיק, כשחלקו העליון "נופל" על התיק עצמו ויוצר מראה של קפל.

בגזרת הארנקים אפשר למצוא מגוון גדול בטווח רחב של מחירים. ארנק העור הגדול "איב", נסגר בקשירה מיוחדת, ומגיע במגוון צבעים וטקסטורות המשוות לו מראה יוקרתי. מהצד השני, ישנם ארנקים קטנים יותר בצבעים אחידים עם מראה קפלים אה-לה אוריגמי.

חלק מהאג'נדה של רוזן, שמלווה אותה כבר שמונה שנים, היא נאמנות מאוד חזקה לכל אחד מדגמיה, "מגיעות לכאן לקוחות שרוצות דגם מסויים יותר קטן, או דגם של תיק גב בתור תיק צד, אבל אני לא מוכנה לשנות את הדגמים ולהתפשר. יש סיבה שהדגמים מגיעים בגודל המסויים או בגזרה המסויימת. רק בדרך הזאת התיקים יהיו 'כיסים'. הרעיון הוא לא שלכל אחת יהיה תיק של 'כיסים' כי לא כל אחת יכולה להבין את התיקים של 'כיסים'. כדי להבין אותם צריך להסתכל מעבר לסטנדרט". היא מסכמת.

מחירים:
מ-100 ש' לארנק קטן ועד 1,500 ש' לתיק עור גדול

"כיסים", רח' החשמל 8, ת"א. טל': 03-5604890; סוהו דיזינגוף סנטר ת"א,' ששת', קניון ישראל תלפיות ירושלים; ג'ופז, רח' שנקין 57 ת"א; ליצ'י – קניון אלונים בצומת אלונים ובחנויות תיקים נבחרות ברחבי הארץ

  • עוד באותו נושא:
  • כיסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully