וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכושר שלכם

4.8.2007 / 22:50

הצלם רונן אקרמן פותח במיני-קריירה מקבילה של ניהול דוגמנים. המוצר הראשון המשווק תחת ידיו, הוא אסף אבנט, בן 28 עם תואר ראשון בפיזיולוגיה

צלם האופנה רונן אקרמן, החל את דרכו לפני 20 שנה, לאחר שסיים 7 שנים של שירות בצבא קבע והחל לצלם להנאתו הצגות של בית צבי, תוך כדי שהוא הופך לצלם הבית של בית הספר. הוא מעולם לא למד צילום בצורה מסודרת, אבל תמיד שאף לצלם הפקות אופנה. לאחר שהשחקנים של בית צבי שימשו לו כדוגמנים בהפקות אופנה שיזם, נפתחה בפניו הדרך לעולם האישה ו-7 ימים ומשם למותגים ופרויקטים שונים.

בחודשים האחרונים החליט אקרמן לבצע תפנית בחייו, והוא לקח תחת ניהולו האישי את הדוגמן אסף אבנט, בן 28 בעל תואר ראשון בתורת הגוף ופיזיולוגיה. אבנט הגיע אליו בהמלצתה של חנה לסלאו, חברתו הטובה של אקרמן, שהעסיקה את אבנט בתור מאמן כושר אישי.

למרות שניהול דוגמנים אינו אחד מעיסוקיו הרגילים של אקרמן, הוא החליט להשקיע באבנט ולקחת אותו תחת חסותו. הוא ערך לו סשן צילומים מפואר בעזרת הסטייליסט רוני חנוך שבימים כתיקונם משמש כעוזר האישי של מעצבת העל ג'יל סנדר, וכך מצא את עצמו אקרמן, בתחילתה של דרך חדשה של קריירת דוגמנות.

את התפנית בקריירה מסביר אקרמן בכך "שאחרי 20 שנה אתה רוצה לגוון, כולם מודעים לכך שיש לי יותר עניין בצילומי גברים והרבה שנים גופים מסחריים מציעים לי לפתוח סוכנות דוגמנים, אבל זה לא מעניין אותי. הרבה פעמים מצאתי את עצמי עושה סקאוטינג ומגלה פנים חדשות כמו יאיר מרטון יואש מייזל ורון שחר. אפילו שכנעתי את בטי רוקוואי שתחתים את מעיין קרת, ואחרי שפמפמו לי בראש, פגשתי את אסף דרך חנה והחלטתי ללכת על זה".

אחרי שלושה חודשים שהשניים רצים מאודישן לאודישן, הספיק אבנט לככב בקליפ החדש של דנה אינטרנשיונל ובפרסומת של פלאפון. במקביל הוא גם נבחר על ידי המגזין פנאי פלוס לאחד מעשרת הדוגמנים המבטיחים לשנה הבאה.

את הבחירה באבנט מסביר אקרמן "כמקריות. זה לא שבחרתי בו באופן ספציפי זה פשוט חיבור של הזמן והמקום הנכון, אני הייתי בשלב שרציתי משהו אחר כשחנה בדיוק התקשרה וביקשה ממני להיפגש איתו, היה חיבור ומשם המשכנו".

כשאקרמן מדבר על אבנט רואים את הניצוץ בעיניו. הוא מאמין בכל כולו שאבנט הוא הדבר הבא והוא צופה לו גדולות. "אני יודע שהוא לא כוסון בן 19, אבל כיום יש ביקוש רב לדוגמנים בוגרים יותר, בשלים יותר ואסף נכנס לנישה הזאת באופן מושלם, אני חושב שהוא יותר יתאים לטלנבולות ולטלוויזיה יותר מאשר לדוגמנות ולשם אנחנו גם מכוונים".

יחד עם זאת מכוון אקרמן גם לקריירת דוגמנות בחו"ל ומצהיר כי כבר קיבלו מספר הצעות. " יש לו יתרון כי הוא יכול להצליח בחו"ל וכבר מכוונים אותו לשם ושולחים אותו לאודישנים בחו"ל, קיים גם ביקוש מכיוון מדינות אסיה"

קשה שלא להשוות את ההשקעה של אבנט לזה של יאיר מרטון, גם כן בן טיפוחיו של אקרמן. "יאיר מרטון היה הניסיון האחרון שעשיתי לפני 12 שנה", אומר אקרמן, "טיפחתי את יאיר וזה סיפור שהסתיים אחרי שחזרתי לארץ והוא נשאר שם. אני חושב שאסף יצליח יותר".

ככל הנראה אבנט רק פתח את התאבון לאקרמן, שבמקביל כבר החל לטפח עוד 3 דוגמנים חדשים. "יש לי עוד שלושה דוגמנים על הכוונת, אבל כרגע זה בשלב של רחרוח, אני לא רוצה לקפוץ ישר למים, אני מסוג האנשים שקודם מכניסים את הרגל לראות אם המים קרים ואז אני קופץ קפיצת ראש, אני מאמין בכל הארבעה ואני די מאמין באיכויות שלהם, אבל עם הזמן אני אחליט איך להמשיך איתם אחרי שאני אקבל תגובות מהסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully