וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקי, נקי ונקי

לירוי שופן

6.8.2007 / 11:54

'קלאב מונקו' מקנדה עושה אירופה לארה"ב, נראית ומרגישה כמו מותג יוקרתי באמת, אבל בעצם נוקבת במחירים בינוניים

חדי העין, שהצליחו לעקוב אחר בליל שמות המעצבים בסרט "השטן לובשת פראדה", בוודאי יזכרו את הסצינה שבה חברתה הטובה של גיבורת הסרט מטיחה בה את האשמה, כי לפני שהשתנתה והפכה לחלק מן העולם הנוצץ של מעצבי העל, היא חיה בתפיסה ש"CLUB MONACO" זה HIGH FASHION.

אין ספק שהרשת הקנדית הזו, הפרוסה ברחבי העולם, נראית ומרגישה כמו מותג יוקרתי באמת, אבל בעצם נוקבת במחירים בינוניים. הכל נמצא שם, למעט מחיר מחריד: חנויות עם וויטרינות ענק, הבגדים בחנות, שתמיד מסודרים כמו חיילים על קולב, אקססוריז מקסימים, מוכרים בחליפות מהוגנות וכמובן הסטייל עצמו.

הקו הכללי של המותג הוא בשלוש מילים: נקי, נקי ונקי. מי שמחפש אופנת רחוב מקושקשת - שימשיך הלאה (או לפחות לסניף העמוס והקרוב של h&m). בקלאב מונקו הכל מעוצב בקווים חדים, מודרניים, שמפלרטטים עם אופנות חולפות, אבל מעניקים להם טיפול שהופך אותם לפריטים קלאסיים. ובאמת, תודות לאיכות הבגדים, סביר להניח שתוכלו להשתמש בהם כמעט לנצח.

פלטת הצבעים של המותג היא כמעט תמיד מונוכרומטית, לא משנה אם בחוץ משתולל החום של אוגוסט או סערה של חודש ינואר. מידי פעם אפשר למצוא הבלחות צבע של כחול, חום או אדום, אבל האווירה הכללית והקרירה לעולם נשארת. שילובים בלתי נגמרים של לבן, שחור, אפור על גווניו ומעט בז', הופכים את הבגדים לכאלה, שלא תצטרכו להשקיע בהם מחשבה, שעות לפני היציאה מהבית, ותוכלו להתאים אותם בקלות לפריטים אחרים בארון.

בעיניים מקומיות, נראה שהחברה מכוונת אל קהל מעט יותר צעיר מבני 20+, אבל ניתן להפוך אותם בקלות לבעלי שיק בלתי מתאמץ, בעיקר בקטגוריית הגברים. אמנם המצב באופנת הנשים מאופק יותר, אבל הקוקטיות עדיין נוטפת מכל פריט. מתלבשת צעירה וחכמה, תוכל להרכיב גרדרובה מתוחכמת, מבלי להיראות כמו בת 40, שעושה את דרכה ליאכטה.

לחורף הקרוב ימצאו הגברים (שעשו בשכל ולא ברחו מן החנות ל-GAP) קולקציה אלגנטית, מחומרים מעולים, אבל בעלת טוויסט: סריגי קשמיר רכים בצבעים בהירים של אפור וכחול (שנגיעה בהם תלמד אתכם רכות מה היא), סריגי צמר מרינו מפוספסים, בלייזרים צרים בשחור ופסים, מכנסי קרגו בגזרה רחבה מכותנה, ווסטים מצמר ומגוון רחב של קרדיגנים מדהימים ומעילים חורפיים.

גם קולקציית הג'ינסים של המותג שומרת על רוח הדברים, ומציגה מכנסיים עם גזרה מצוינת, אם כי יהיו שימצאו אותם מעט שמרניים. החולצות המכופתרות של המותג נראות ומרגישות מצוין ויתאימו בעיקר לגברים לא מחפשים חולצות צמודות עד שלא ניתן לזוז בהם.

אין ספק שקלאב מונקו עושה אירופה לארצות הברית. הוא כולל לוק סנובי מספק, קרירות המשדרת ריחוק ופריטים שלא מנסים להראות כשייכים לאופנה רדיקלית. בעצם, הם מנסים להיות בדיוק להפך – אלגנטיים, קלאסיים עם טאץ' בריא של טעם טוב.

מחירים:
מכופתרות: כ-89 דולר
ג'ינס ומכנסיים: 99-129 דולר
ז'קטים ומעילים: 99-299 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully