וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חום גבוה גורם להזיות

שני פישר

9.8.2007 / 14:52

וגם הוביל כנראה ליצירתם של ארבעת פריטי הקיץ הבאים, החל ממדבקות לפטמות ועד לנעלי עקב עם סנפירים

גם כשמשב רוח מזגני מלטף את עורפינו, אנחנו עדיין יכולים למצוא את עצמינו מתלוננים ומתאוננים כדודות פולניות ונרגנות על הלחות, הטמפרטורה ושפשפות מקומיות. כיוון ששיחת היום הפכה למעיקה עוד יותר מהחום עצמו, החלטנו לשנות כיוון ולהדהים את מזג האוויר עם ארבעת המוצרים המפתיעים ביותר של הקיץ.

פצצות לפטמות

פסטיס PASTEASE הן מדבקות בד דקורטיביות, המגיעות בשלל צורות וצבעים אינפנטיליים, המיועדות ליצירת פס שיזוף ייחודי או כפריט משלים מתחת לחולצה שקופה. במקומות בהם הטמפרטורה עולה על 35 מעלות, הן יתקבלו גם כטופ לגיטימי.
בין הדוגמאות: פרפרים סגולים, תלתנים ירוקים, פרפרים צבעוניים, כוכבים בדוגמת קמופלז' (צבאית) ולבבות אדומים.

הוראות השימוש: "מקמי היטב והצמידי אל הפטמות". לשימוש חוזר יש להסירן בעדינות, כדי שהמדבקה או הפטמה לא תיקרע, ולהדביק על מראה או חלון המשקיפים לים התיכון.
אזהרות: "במידה ואת חשה גירוי, יש להסיר את הפסטיז".

לא מומלץ: לבנות שמידת החזיה שלהן עולה על D ולאוחצ'ות בחוף הילטון.

מחיר : 49 ש' לזוג

להשיג: ב"סיסטרס", רח' פרישמן 63, ת"א; סיסטרס, בית בנמל, נמל ת"א.

לצלול מגובה 1 רגל

High tide heels הוא מוצר הנעלה בלתי שגרתי בעליל, שמככב בפורומים של חובבי נעליים ברחבי העולם. אלו הם סנדלי צלילה עם סטייל, הברקה רצינית בקרב מי שמתלהב מקונספט יותר מאשר מפרקטיקה. מדובר בנעליים בעיצוב סנפירי צלילה, כשההבדל המינורי מהדבר האמיתי טמון בעקב אימתני (לפחות 7 סנטימטרים) הניצב מאחור.

נעלי העקב הסנפיריות הופיעו לראשונה בתצוגת ready to wear אביב 2007 של ז'אן פול גוטייה, בגווני שחור-צהוב ובתוספת שרוכים. במקביל התפתח ברשת ויכוח לוהט, לאחר שמעצבת האופנה האוסטרלית ליסה קרני Lisa Carney , טענה כי היא המעצבת המקורית של נעלי הסנפירים וכי הציגה אותם בשבוע האופנה של אוסטרליה, כבר בקיץ 2002.

לא מומלץ: להליכה ולצלילה.

מזגן נייד

ל'אוקסיטן, חברת הטיפוח האקסלוסיבית, ביקשה ליצור ג'ל לגוף שמעתיק את התחושה המרווה של הכנסת מסטיק מנטה לתוך חלל הפה. האייס ג'ל של ל'אוקסיטן מכיל תה ירוק ומנטה, המצננים את העור ושומרים על קרירותו לאורך זמן, גם כשלא נראה מזגן באופק. הג'ל מצוין למניעת גירויים וגירודים הנוצרים כתוצאה משיזוף יתר.

לא מומלץ: ללועסי מסטיק בזוקה ולחובבי שמן גזר.

מחיר: 129 ש'

להשיג בחנויות ל'אוקסיטן ובחנויות הטיפוח המובחרות.

רגל טופלס

מוצר מצטיין עבור פטישיסטים של כפות הרגליים: כפכפים שהם למעשה רק סוליה, ללא רצועות, ללא לפיפות, ללא סוגרים. סוליה ותו לא.

הסוליה נדבקת לכף הרגל באמצעות דבק מיוחד וכך אפשר להלך ברחובות עם אותה תחושה מיוחדת ששקית נדבקה לך לנעל. 'טופלס' שווקו לראשונה בשנת 2004 באריזונה והחידוש האמיתי בסנדלים הוא הפטנט של הדבק המיוחד, על בסיס מים, שנותר על הנעל ומאפשר שימוש רב פעמי. במידה שהנעל מתלכלכת או לחילופין הדבק נחלש, יש לשטוף את הכפכפים עם מים וסבון, להניח בשמש והפלא ופלא - הדבק צומח שוב.

בעלי ניסיון מודים שמדובר בחוויה מעט מוזרה בהתחלה, אך עם מעט אופטימיות אפשר להתרגל אליה בקלות. הדבק לא נשאר על הרגל ובמקום להכניס את הרגל לכפכף, פשוט דורכים עליו ויוצאים לדרך.

לא מומלץ : לחובבי קרוקס ולסובלים מעיוותים שונים בכף הרגל.

מחיר: 79.90 ש'

להשיג ברשת חנויות Enter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully