וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל של מתחילים

לרה רוטר

6.8.2007 / 21:38

סיפור התפתחותה המקצועית של הסטייליסטית גבריאלה רון מוכיח שחוץ מכישרון חשוב להכיר את האנשים הנכונים - הדרך מת"א לניו יורק

הסטייליסטית גבריאלה רון, רק בת 24 וכבר ניתן למצוא ברזומה שלה השתתפות בהפקות אופנה למגזינים כמו "ווג", "ווג" רוסיה, "אינסטייל", "פייבמנט" ו"בלנדר". הכל התחיל לפני 4 שנים, כשליסה פרץ ישבה ערב אחד בסופה-ביט ז"ל, וצפתה בהפקת וידאו-ארט מפרי ידיה של רון. פרץ, אז בתחילת דרכה כעורכת "סגנון", החליטה מיד שהיא רוצה לשלב את רון בתעשיית האופנה. רון, חסרת הניסיון, נלקחה תחת חסותה של פרץ, ששידלה צלמי אופנה ידועי שם לעבוד עם הטירונית חסרת תיק העבודות.

כחצי שנה בילתה רון ב"סגנון" ויצרה לעצמה תיק עבודות מוצלח ומעניין שאיתו פנתה אח"כ ל"סולו" -סוכנות סטייליסטים, מאפרים ושיער. משם ניסתה את מזלה בניו-יורק. עבודתה הראשונה בעיר הגדולה באמת, היתה כעוזרת מלבישה בהפקה של "גאפ". השערים נפתחו ורון המשיכה ללוות סטיילינג של הפקות דיוקן חודשיות ב"ווג", מודעה ל"רולקס", כתבות אופנה ב"אינסטייל", ל"פייבמנט" האוסטרלי ועוד. במקביל, עסקה רון, באופן עצמאי בהלבשת כוכבים צעירים לאירועי השטיח האדום.

מה הקו שמנחה אותך כשאת עושה סטיילינג?

"כשאני מלבישה בהפקות אופנה, אני בעיקר מנסה להשתמש בצורה הכי מקורית במשאבים המצומצמים שיש לנו פה. אני אוספת פריטים מחנויות בכיכר המדינה, מחנויות יד-שנייה, משווקים וממעצבים צעירים ומנסה ליצור שילובים שיהיו מפתיעים וקיצוניים."

איך היתה העבודה בניו יורק, למגזינים הכי גדולים?

"זה לא ייאמן אבל למרות שלכל אחד ואחד שעבדתי איתו היתה הסיבה להיות הכי סנוב שאפשר, זה ממש לא היה ככה. בואי נגיד שמנכ"ל 'גאפ' היה נחמד אלי יותר מכל מעצב או בעל חנות שנתקלתי בו בארץ. אפילו אם זו הנחמדות האמריקאית שאנחנו כאן בארץ מכנים אותה 'צביעות', זה עדיין יוצר אווירה נעימה על הסט וכיף לעבוד ככה. מה גם שבניו יורק, כמלבישה, את לא נדרשת להתעסק עם החנויות או המעצבים עצמם, משום שיש שואו-רומס שבהם נמצאת הקולקציה כולה אשר מיועדת לצאת לצילומים וזה הרבה יותר נוח. תנאי ההפקה הם מעולים, כל דבר שצריך ממומן בלי ויכוח, משלמים טוב, דואגים לך למלונות ולתנאים הכי טובים אם יש צורך בכך וההיצע, ההיצע של הבגדים הוא עצום. שם עבדתי עם המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר."

ובארץ, אילו צלמים את נהנית לעבוד איתם?

"בעיקר נהנתי לעבוד עם עמית ישראלי, רוני כנעני ועמית ברלוביץ'."

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מגזינים מומלצים?

"ניילון וסלפ-סרביס."

מעצבי אופנה מוערכים?

"בארץ אלומה ואליס משיין, בחו"ל מרני ומרק ג'ייקובס."

תוכניות לעתיד?

"אני מתכננת מיני-תפנית. נרשמתי לתכנית לתואר שני לאמנויות באוניברסיטת סיינט-מארטין בלונדון. הם קיבלו אותי ישר לתואר שני בלימודי אוצרות למרות שאין לי תואר ראשון. כך שבשנתיים הבאות אהיה עסוקה בעיקר בלימודים. מה יהיה אחר-כך? אלוהים גדול."

בימים אלו, עוסקת רון בעיקר בהלבשת מוזיקאים כמו אפרת גוש, עברי לידר ועוד לקליפים ולכתבות פרופיל.


* הכותבת היא קרובת משפחתה של גבריאלה רון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully