וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש קוקו

לרה רוטר

22.8.2007 / 17:00

גומיית השיער יוצרת קו שבירה בנקודת האיסוף והקליפס מפעיל לחץ על הקרקפת. אך אל דאגה פטנט ה'מוני-פוני' הוא הסופרמן של הקוקו

'מוני-פוני' הוא פטנט ישראלי חדש לעיצוב ולאיסוף השיער, שממציאו מוני ליברמן שם לו למטרה להדיח בעזרתו את גומיית השיער מכל חלקה טובה.

מדובר באביזר פלסטיק גמיש, בצורת ספיראלה שמתלפף בקלות סביב השיער ומתהדק לקוקו חזק ויציב. העל עיצוב, ייצור ורישום הפטנט אחראי ליברמן, ספר, שבעברו נרשמו הישגים מרשימים כמו עיצוב השיער בתצוגות בולטות של ה- Beverly hills fashion club בהוליווד, עיצוב שיער בתוכניות טלוויזיה מובילות בארה"ב כדוגמת St. elsewhere, הופעה בתכנית הטוק שואו של פיל דוניהו ונישואים למרלין פאלטרו, בת דודתה של גווינט האגדית.

ליברמן טוען כי אביזרי השיער המוצעים כיום בשוק אינם בריאים לשיער, גומיית השיער למשל, מפעילה לחץ מתמיד בנקודת האיסוף ויוצרת עקב כך קו שבירה הגורם בעת סירוק השיער לשבירתו. המנגנון של המוני-פוני, לעומת זאת, שומר על שלמות השיער ועל הידוקו לאורך זמן, על ידי כך שהוא פועל בטכניקה המפעילה לחץ מדויק על כל שכבות הקוקו, מהחיצונית ועד הפנימית ומתאים לכל סוגי השיער. גם הקליפסים, מוסיף ליברמן, אינם מיטיבים עם השערה. הם מפעילים לחץ רב על הקרקפת ובנויים משיניים חדות ובלתי נעימות.

רשמת פטנט על המוצר, מה התוכניות להמשך?

"כרגע אני מתחיל לשווק את המוצר בארץ אך בעתיד הקרוב מאוד אני מתכנן שיווק לעולם כולו. האביזר כיום מוצע לשוק בגרסתו הראשונית, אבל אני כבר עובד על רישום פטנט לווריאציות נוספות. השאיפה היא שהמוני פוני יהיה בן בכל בית בישראל ובעולם בדיוק כפי שגומיית השיער הינה. אני מאמין במוצר שלי, עבדתי שנים רבות על פיתוחו ואפשר להגיד שעכשיו כשאני מסתכל עליו אני בהחלט מרוצה מהתוצאה."

איך משתמשים במוני פוני?

"השימוש הוא מאוד פשוט, אוספים את השיער לקוקו ואוחזים ביד אחת. ביד השנייה אוחזים את המוני פוני בידית. תוקעים את הספיראלה לתוך השיער ומסובבים את המוני פוני בעזרת הידית סביב השיער עד שמרגישים שהקוקו הדוק. בכדי להסיר פשוט מסובבים את מוני פוני בידית לכיוון ההפוך. כאשר הלחץ משתחרר, שולפים את המוני פוני מן השיער בקלות."

המוני פוני בצורתו הנוכחית יחמיא בעיקר לילדים וטף (אגב, לתינוקות הוא אידיאלי. הוא תופס את השיער ואינו מסוכן כלל), לבוגרים יותר נמליץ להשתמש בעיקר בצבעים הסולידיים.

ניתן להשיג ב- 4 עיצובים שונים: ידית פרח, ידית לב, ידית ספיראלה וידית עיגול וב-7 צבעים: ורוד-מסטיק, ירוק-דשא, שחור-לילה, זהב-נוצץ, חום-קולה, אדום-דובדבן וכחול-שמים.

מחיר: 19.90 ש'

להשיג בחנויות 'אודם' ברחבי הארץ ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully