וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנותק מהמציאות

שני פישר

11.8.2007 / 23:18

אפודת פרווה לבנה עם חצאית מיני בהדפס פסים או גופייה עם הדפס רוקיסטי שמעליה מעיל פרווה מנומר - השילובים הקטלניים של מנגו

מנגו משיקה את קטלוג סתיו-חורף 2008 ומאפשרת לנו להציץ למגמות האופנה העתידיות. הקולקציה החורפית של מנגו העונה, היא מעין שילוב בין השפעות של שני עשורים שונים במאה העשרים. הרטרו לשנות העשרים בא לידי ביטוי במראה שכבות קל ובדפוסי "אר נובו" והגלאם של שנות הארבעים מופיע בגזרות הגבוהות והנשיות ובבדים עם אפקט מחזיר אור המושך את העין.
הצבעוניות השמחה של הקיץ, עתידה להיכחד סופית בנפתולי הסתיו. שחור וחום, חום וחרדל וגם אפור - אלה הצבעים שנזכה לראות בכמויות על המדפים, כשמדי פעם משתחררות לחלל האוויר הקר זריקות צבע אדומות וסגולות.

במבט ראשון, בולטת בקולקציה מגיפת בדים בגימורים לא סולידיים, כמו לכה מבריקה, פאייטים מנצנצים ופרווה (סינטתית) וראוותנית, שמנסים להתרחק מאוד מהקז'ואל עימו מזוהה החברה. אולם נראה כי הגזרות נראות יומרניות מדי, כשהן באות בצמוד לבדים בינוניים, שאולי מספיק טובים לקז'ואל של מנגו, אבל מתקשים לעמוד מאחורי גזרות של בגדי ערב מחוייטים ומוקפדים.

שמלות הסתיו מגיעות בצלליות קלאסיות, עם מחשופי סירה, וי או מחשופים מרובעים, בגובה מיני עד מידי. אפשר לזהות בהן שתי מגמות: שמלות במראה קזו'אל מעט יותר צבעוני ומשוחרר, העשויות מבדי סאטן או משי עם הדפסים גדולים ולצידן שמלות במראה ערב, המגיעות בקשת צבעים קודרת ובגזרות יותר מוקפדות ומשלבות אלמנטים ראוותניים כמו פאייטים, משחקי שקיפות ואטימות ושיבוץ אבנים על הבד.

המכנסיים הארוכים מגיעים בשתי גזרות עיקריות: סקיני או במראה ה-sunset boulevard, בגזרה גבוהת מותן ומשוחררת. החצאיות והמכנסיים הקצרים מגיעים בגזרות רוויות בנפח כמו טרפז או A, לרוב מצמר עם טקסטורה משובצת, בקו מותן גבוה ובאורך מיני, כשהחולצות הנשיות בגזרות רחבות, עם הדפסים עדינים ומבדים אווריריים. גם הכיסים הצדדיים, במכנסיים, בשמלות ובחצאיות, הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהצללית של הבגד.

בולטות לטובה העליוניות, שמגיעות כשכמיות בגזרת טרפז, כמעילי טראנץ' עם שרוולים קצרים הדורשים שכבה ארוכה נוספת ממתחת, או כמעילי טראנץ' מלכה שמגיעים בצבעים עדכניים לעונה.

כשכל המרכיבים שצויינו לעיל הופכים לסטים אמיתיים בצילומי הקטלוג, התוצאה המתקבלת היא לעיתים ראויה ולעיתים מביכה. השילובים בין הפריטים בגזרות השונות דווקא לא משוללי הגיון, אך השילוב בין הבדים השונים: אפודת פרווה לבנה עם חצאית מיני בהדפס פסים במקרה אחד או סקיני, גופייה עם הדפס רוקיסטי שמעליה מעיל פרווה מנומר במקרה אחר, יוצרים מראה שמנותק מהמציאות היומיומית, שאליה, בסופו של דבר, מכוונת הקולקציה של מנגו. הרי לא ב-high fashion עסקינן.

מחירים:
חולצות: החל מ-69.90 ש'
מכנסיים: החל מ-149.90 ש'
חצאיות: החל מ-149.90 ש'
שמלות: החל מ 189.90 ש'
ג'ינסים: החל מ-279.90 ש'
מעילים: החל מ-299.90 ש'

  • עוד באותו נושא:
  • mango
  • חורף 08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully