וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק אפ של גיורא שביט

שני פישר

12.8.2007 / 10:59

6 מוצרים לכיסוי פגמים בעור הפנים והגוף כמו פצעונים וקעקועים, לצד פגמים שנוצרים ממחלות עור כמו פסוריאזיס והמנגיומה

מבלי לזלזל במותגי איפור מקומיים או בינלאומיים, מעטים המוצרים המוצעים בארץ, בעיקר בתחום המייק אפ, העומדים ברף המקצועי של מוצרי גיורא שביט. שביט השיק בסוף חודש שעבר סדרת מייק אפ חדשה לכיסוי עור הפנים והגוף. מה שגרם לי להיזכר כמה כיף היה פעם, כשמייק אפ היה מייק אפ, ופודרה הייתה פודרה.

הסדרה Perfect cover, כוללת 6 מוצרים שמבטיחים (ומקיימים) לכסות פגמים בעור הפנים והגוף כמו פצעונים, כוויות וקעקועים, לצד פגמים שנוצרים כתוצאה ממחלות עור כמו XP, פסוריאזיס והמנגיומה. מדובר במוצרים דרמו-רפואיים, המכילים מסנן קרינה, שמתאימים לבעלי עור רגיש וכמו כן גם ל"בוגרי" ניתוחים פלסטיים. המוצרים אמורים להחזיק מעמד במשך שעות פעילות רבות, גם אחרי שהייה מרובה בשמש, הזעה או שחיה בים.

שביט לא הסתפק רק בתאוריה, וטרח להדגים את הפטונציאל של הסדרה החדשה במימיה של הבריכה הממוקמת בגג דיזינגוף סנטר. דוגמנית מאופרת במוצרי שביט החדשים, טבלה במי הבריכה ויצאה מהם זוהרת כחדשה, כשהמייק אפ, כמו יתר האיפור, נותר במקומו, ללא ארועי נזילות חריגים. על היבשה תרם דוגמן מקועקע את זרועו, כדי ששביט ידגים כיצד מוצריו מכסים קעקוע ענק ברמה מספקת. אכן, היה מרשים.

מייק אפ לפנים: (המוצר המוצלח בסדרה): 172 ש'
מייק אפ לגוף: 208 ש'
קונסילר בצורת שפתון לתיקונים מקומיים: 89 ש'
פודרה אבקתית לגימור מאט.:114 ש'
ספריי מקבע מייק אפ: 92 ש'
מסיר איפור: 77 ש'

להשיג ב'גיורא שביט', דיזינגוף סנטר, קומה 3 (צמוד ל"סוהו"), ת"א; רח' דורות ראשונים 5, י-ם; רח' העצמאות 85, אשדוד. ברשתות הפארם, במספרות ובפרפורמריות המובילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully