וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גדות נהר הירקון

שני פישר

15.8.2007 / 12:00

סוד קסמה של רה-ורו טמון בהליכה על הקו הדק בין מה שהוא לביש, ולכן אהוד על גברי ישראל, לבין מה שהוא אופנתי

הרבה דברים יכולים לקרות בעולם האמיתי במשך זמן של שלוש שנים, אבל נדמה שבעולם האופנה דברים מתנהלים בקצב קצת יותר איטי, מה שהופך את ההתפתחות המסיבית שעבר המותג RE-VERO מאז הקמתו ועד היום, למדהימה עוד יותר. לפני שלוש שנים הייתה החברה בגדר פנטזיה אחת משותפת לשלושה מוחות, וכיום היא חולשת על יותר מחמישים סניפים ומכוונת בעתיד הלא רחוק גם לצאת לשוק הבינלאומי ולהוציא קולקציה לנשים.י

אם תשאלו את קובי גואטה, המעצב ואחד הבעלים של רה-ורו, מה מבדיל את החברה שלו מרשתות אופנה אחרות, הוא יאמר שללא אילוצים כלכליים אליהם הורגל כמעצב שכיר, הוא יכול לעצב ללא גבולות וללא מגבלות. אבל אני טוענת שהעניין מורכב יותר. נכון שהסטנדרט האופנתי הגבוה של החברה, שמתבטא גם במחירים לא זולים, מאפשר לגואטה חופש יצירתי גדול יותר, אך לדעתי האישית, סוד קסמה של רה-ורו טמון דווקא בהליכה על הקו הדק בין מה שהוא לביש (ולכן אהוד על גברי ישראל), ולבין מה שהוא אופנתי, (מילה שיכולה לקסום אך גם להרתיע). את הנישה שבין בגדי מעצבים לבין רשת בגדים המונית תפסו בחמש העונות האחרונות חברת רה-ורו.

קולקציית סתיו- חורף 2008, ממשיכה להוכיח שהגבר של רה-ורו יכול להתלבש מבלי להרגיש לבוש יתר על המידה. הקולקציה מתמקדת במלתחה הגברית הבסיסית: ג'ינס או דגמ"ח, חולצות טי או כפתורים ומעליהם ז'קטים כעליוניות.

אך בתוך המסווה של הבגדים שהם לכאורה הכי בייסיק שיש, מסתתר מסר חינוכי ואופנתי. לדוגמה: מכנסיים מגיעים בגזרה ישרה שהיא עדיין לא סקיני, הגימורים של הז'קטים הם פשוטים אך גזרתם היא הבלייזר הקלאסית. רגע לפני שפריט מסויים נהייה "מחוייט" או "צבאי" או "עליז" מדי, הוא עובר טיפול מונע כמו א-סימטריה, דיטיילים והדפסים. הכל בנוי על אלמנט הניגודיות ומלא בהומור וברצינות גם יחד.

למען מראה השכבות

הטי שירטס בקולקציית הסתיו-חורף מגיעות מבדים דקים במיוחד, למען יישום מראה השכבות, בקשת צבעים שיכולה להיות מונוכרומטית כמו אפור, שחור ולבן וגם צבעונית כמו ורודים וצהובים עמומים. ההדפסים על הטי שירט שאבו את השראתם מכרזות קולנוע ישנות ועטיפות תקליטים, אך הטיפול בבדים, דרך השטיפות והצביעות הרבות, הופך את ההדפס עצמו להיות פחות דומיננטי אלא כחלק מהטקסטורה של הבד.

ישנה חולצת פסים בתוספת רקמות, שהגוון הדהוי שלה נראה, למראית עין, כאילו היא הפוכה. גם בחולצות הטי הפשוטות אפשר למצוא טיפולים קטנים כמו כותפות צבאיות, אילוזיה של שני סוגי מפתחי צוואר: V וסירה ביחד ומפתחי טוקסידו קלאסיים על בדי כותנה דקים.

הסריגים גם הם עשויים מבדים דקים ולרוב משלבים שני גוונים שונים, כמו "כתמי צבע" הנוצרים באמצעות טכניקת התזה של ספריי מיוחדת.

במחלקת החולצות המכופתרות אפשר למצוא, לצד דגמים יותר קלאסיים עם דוגמאות עדינות של פסים או משבצות, גם חולצות שיוצרות מראה מחוטב באמצעות כיסים שגבוהים מאיזור הטורסו המקובל. בחולצות אחרות משולבים עורות ומתכות שמעניקים להן נופח "עיצובי" יותר מורגש.

במחלקת המכנסיים בולטים הדגמ"חים מרובי הרוכסנים והדנים. מכנסי הג'ינס מגיעים בקשת גוונים רחבה, המשלבת בין הכחול הקלאסי לגווני האפור. אפשר למצוא ג'ינסים מגווני כחול-שחור ועד כחול שהוא כמעט לבן. רובם מגיעים בגזרות ישרות ונוחות, חלקם רחבים וחלקם צמודים יותר, לחלקם תיפורים גסים ולחלקם עדינים ונחבאים אך בכולם אפשר למצוא טיפולים לא סטנדרטיים שהם למעשה תו ההיכר העיצובי של רה-ורו. גם הז'קטים מגיעים בגזרת בלייזרים קלאסיים שנשברים ע"י כיסים, רוכסנים ופאצ'ים בגוונים תואמים.

מחירים:
טי שירט: 149-249 ש'
חולצות מכופתרות: 279-299 ש'
סריגים: 329 ש'
מכנסיים: 379-499 ש'
ג'ינסים: 529-599 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully