וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שמביט בי מאחור

אדר ריכטר

16.8.2007 / 17:29

מירית וינשטוק משיקה קולקציית חורף חדשה בקלאסה הידועה והאהובה, עם עיצובים שיעלו חיוך בפניהם של אלה העומדים בתור מאחוריכם

מירית וינשטוק משיקה קולקציית חורף למותג Reine בהשראת בגדי ערב, המיועדת להימכר במקומות ספציפיים ללקוחות ספציפיים. וינשטוק ממשיכה להשקיע זמן, אנרגיה ויצירתיות במחקר הקיומי שלה, שבא לבדוק עד כמה אפשר למתוח את הגבולות ולשלב בפריט אחד כמה סוגי בדים, מבלי להפר את האיזון ולהמשיך לשמור על ההרמוניה.

כמו בכל עונה, גם הקולקציה הזו מסתובבת על ציר של גוון אחד, מספר סוגי טקסטיל שחוזרים על עצמם ומוטיב מרכזי מוביל. ההשראה המרכזית לקולקציה הזו היא בגדי ערב, כשוינשטוק משתמשת בווריאציות שונות על צורת הפפיון, שמשנה צורה בהתאם לצורך, מאלגנטי, לרומנטי וילדותי. "הקולקציה מלווה בפפיון מבד בעבודת יד, שמגיע בווריאציות שונות", מסבירה וינשטוק, "עבודת היד הופכת את בגדי הערב לעשירים ולכן בחרתי לשלב אותה בפריטי הקולקציה המיועדים דווקא ליומיום".

רוב הקולקציה מעוצבת ומיוצרת בסטודיו קטן וצנוע בדירה בת 3 חדרים ביפו. ההשראה ליצירתה התקבלה בעיקר מתמונות ישנות של שמלות ערב משנות ה-30 של המאה הקודמת. התופרות הנאמנות הפכו כמה מן השמלות הללו לעובדה קיימת ווינשטוק הפיקה את המיטב מלימוד התפרים, החיבורים והרעיון שעומד מאחוריהן, כדי להעביר אותם מטמורפוזה ולהפוך אותם לפריטים יומיומיים.

הבדים שוינשטוק בחרה לקולקציה הפעם הם ג'רזי, צמר ומשי והם משולבים בחוכמה שיוצרת עניין בחולצות, שמלות, מכנסיים ואפילו ז'קטים. ביניהם ניתן למצוא חולצת מבד ג'רזי עם שרוולי פליסה משיפון ומשי, וסט מג'רזי במראה של אריג מחויט, בעיטור פפיונים, שמלת ג'רזי עם צווארון קולר, המורכב כולו מפפיונים וכמובן פריטים שיהפכו את אלה שעומדים מאחוריכם בתור לחייכנים יותר, כמו שמלת ערב ממשי עם צד אחורי העשוי פליסה משיפון וז'קטים במראה מחויט עם מדרגות פליסה בשכמות.

הפריטים היפים ביותר הם גם הענוגים ביותר, אלה הנוטים לקלאסיקה, כמו עליונית תחרה שקופה בשחור או בלבן, שניתן ללבוש מעל טוניקה או גופייה או גופיית משי רומנטית בסגול, המוחזקת על סרטי שיפון במראה פרום. את רוב פריטי הקולקציה העשויים מבד ג'רזי אפשר לפגוש גם בגרסת הצמר, עם קריצה כמובן, וגם ז'קט מוהר עם גב פליסה "המייצר דיאלוג מעניין בין הקדמי לאחורי בבגד", לדברי וינשטוק, מעיל מצמר אגלי, המגיע בשרוול 7/8 עם פליסה בצד אחד בלבד, ז'קטים בלוק גברי עם מפתח סאטן ושמלת צמר. זו הפעם הראשונה שוינשטוק מתנסה גם בבד הדנים ויוצרת ג'ינסים. כמובן שהמראה הסופי הוא וינשטוקי לחלוטין, וכולל מכנסי ג'ינס בעלי חלק תחתון צר, בשילוב עדין של סאטן באזור הכיסים.

את הקו של וינשטוק אפשר למצוא ב-6חנויות מרכזיות בארץ, זאת לאחר סגירת החנות שלה ברח' דיזינגוף בת"א והכניסה לסצנה הניויורקית. וינשטוק מעידה על נסיונות התחלתיים לחדור גם לשוק האירופאי, "הקשה, שאיננו מורגל בקליטה של מעצבים חדשים", כפי שהיא מעידה. אך הדרך לא אצה לה "נבחרתי ע"י ארגון Nolcha התומך במעצבים צעירים מכל העולם, להציג תצוגת אופנה בניו יורק, בהשקעה מלאה שלהם. הפקה כזו עולה בסביבות 100 אלף דולר", היא מתוודה בביישנות, "אבל אמרתי לא. לא הרגשתי מוכנה זה דורש הכנה גדולה ולא חשבתי שאוכל לעמוד בה. רציתי להתייצב אחרי המהפכים שעברתי, גם אתגרים צריכים לבוא בזמן הנכון".

חוץ מכל אלה מעצבת וינשטוק גם שמלות כלה בסגנון האופייני לה ובקיץ הבא, היא מבטיחה להכניס לארון גם אדום וורוד.

מחירים:
שמלות: 1,190-2,190 ש'
חולצות: 800-990 ש'
ז'קטים: 1,500-2,000 ש'
מכנסיים: 745-1,200 ש'
חצאיות: 680-900 ש'

להשיג ב'מוזה', רח' סוקולוב 30 רמת השרון; 'ז'קלין', רח' בן גוריון 4 ראשון לציון; 'ביגוד', הסורג 1 ירושלים; 'זנוקה', רח' רנס 8 קריית מוצקין; גלריה בסימן!, רח' ליבריה 29 חיפה; 'קום איל פו רדיקל', האנגר 26 נמל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully