וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודות או אבעבועות רוח?

17.8.2007 / 10:00

קטלוג הקיץ של דורית שדה מוכיח שהעולם לא תמיד שייך לצעירים ושהצד החזק של שדה מתבטא דווקא בחלק הבוגר יותר של המתלה

מזה כשנתיים נוהגת דורית שדה לעצב שתי קולקציות בשני קווים מקבילים: ליין לנשים בוגרות וקולקציית "נקודות" המיועדת לנשים צעירות יותר, המעוצת ברוח קלילה וצבעונית יותר. זו האחרונה מוכיחה כי יותר מכל טובה שדה במה שעשתה עד כה, והוא עיצוב בגדי ערב לנשים בשלות וכי ייתכן שהיא לקחה על עצמה אתגר גדול מדי, בניסיון להפיק שני קווים שפונים לכיוונים שונים.

נראה כי "נקודות" נולדה צבעונית מדי, ססגונית מדי, עם גזרות שחוזרות על עצמן ומכיוון ששדה בחרה ללכת שבי אחר טרנד הטוניקות לצד שמלות הטריקו, נראה שהיא גם לא מחדשת יותר מדי בזירה הזו, ולכן היה עדיף להשאיר את העיצוב לצעירות בידיהם של אחרים. כשבוחנים את השמלה בהדפסים פרחוניים של שמנת וסגלגל, עם תחתית טול בצבע סגול, נראה שלעתים חלה הדרדרות במצבה של שדה, עד לשנות ה-90.

את הנחמה היחידה ב"נקודות" אפשר לשאוב משמלת סטרפלס שחורה עם קשירות צלובות במותניים, המעניקות לה אפקט מחטב, או משמלה המלווה בקשירת פפיונים, האופנתיים מאוד בעונה.

את הרושם הראשוני של "נקודות" ריככה הקולקציה של שדה לנשים בוגרות יותר, אותה מציגה בקטלוג הקיץ גלית גיאת, שחשפה הפעם, לשם שינוי, את הפן הנשי והנעים שלה. הקולקציה האלגנטית, מציגה לנו את דורית שדה בשלמותה, שלווה, עדינה ונינוחה עם שמלות בצבעים של אדום לבן ושחור.

"אני התגלמות האשה עבורה אני מעצבת, אשת קריירה ומשפחה, המבקשת להיראות אופנתית ומטופחת מבוקר עד ערב תוך הקפדה על נוחות, איכות וסגנון אישי ייחודי", כך טוענת שדה וכך בדיוק נראות השמלות שלה: שמלות עדינות שנשפכות על הגוף ולא נצמדות אליו בצורה מגוחכת, שבה בדרך כלל נראות נשים בשלות המתלבשות במיני ומחוך. אחת השמלות המוצלחות היא שמלת סטרפלס פרחונית בגווני אדום-לבן, קלאסית ועדינה. לא בכדי צולמה הקולקציה על רקע וילה צמודת קרקע עם בריכה, שמחדדת את אופי השמלות ומכוונת לעברו של קהל היעד.

לצד השמלות המוצלחות אפשר למצוא גם מכנסי שרוול מקסימים, עליוניות ושרוולונים במראה "זרוק" מבדי וואל ופשתן לצד ז'קטים קטנים ומוקפדים, חצאיות רחבות מכותנה קמוטה, חצאיות בגזרת בלון מעודנת באורך ברך או מידי, חולצות כפתורים מכותנה ופשתן בגזרות נינוחות, חולצות סאטן בהדפסים גיאומטריים עם רצועות הנכרכות כמטפחת סביב הצוואר, חולצות וגופיות בייסיק קלילות מטריקו בהדפסים שונים.

מחירים:
קולקציית נקודות : 750-1,490 ש'

קולקציית דורית שדה:
שמלות: 590-1,220 ש'
חולצות וגופיות: 290-690 ש'
חצאיות: 650-1,390 ש',
מכנסיים: 410-850 ש'
קולקציית ערב: 450-3,100 ש'

'דורית שדה', רח' דיזנגוף 255, ת"א; קניון רמת אביב, ת"א;
מרכז גירון, רעננה; "גלריית מעצבים", קניון רננים, רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully