וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

כן, זאת עניבת מאוורר USB. כן, זה גאדג'ט כל כך גרוע שכמעט ולא צריך להסביר למה הוא גרוע

חברת Thanko היפנית היא אחת המומחיות הגדולות בעולם כשזה נוגע לגאדג'טים גרועים. הם לא רק מתכננים אותם, אלא גם בונים, ואפילו לא מתביישים להוציא את המוצרים האלה לחנויות. בעבר היה זה מקרר ישבן המופעל על ידי USB, האב USB שנראה כמו מטיל זהב, כפפות USB שמחממות את הידיים ושלל דברים נוספים, כשהמשותף ביניהם הוא חיבור ה-USB.

אז כן, הפעם התעלו אנשי Thanko על עצמם, והוציאו לשוק גאדג'ט שיכול לגרום לכל אחד להפוך לאיש הכי מוזר במשרד, זה שאף אחד לא רוצה לדבר איתו ומעטים מתקרבים לשולחנו. הדבר הזה הוא - תתכוננו, גברותיי ורבותיי - עניבה עם מאוורר USB.

כן, המטרה של מיקום המאוורר היא להזרים את האוויר הקר אל מתחת לחולצה שלכם. אני מבין את זה, אבל בחייכם, הדבר הזה מכוער כמו השיטות של הפוליטיקאים במדינה הזאת. וגם אם נתעלם מזה, למה שמישהו ירצה עניבה עם מאוורר שמופעל דווקא על ידי USB? הרי רוב העבודה שלכם עם המחשב מתרחשת במקום סגור, בו ניתן לשים מאוורר גדול יותר או מזגן. ואם תשימו את העניבה הזאת מחוץ למשרד, כנראה שלא יעבור זמן רב עד שהאנשים עם החלוקים הלבנים יגיעו. בקיצור, "בזכות" הרעיון הנוראי והביצוע המחריד הופכת עניבת האוורור של Thanko לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully