וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני שלכת

שני פישר

19.8.2007 / 16:13

השפתיים עם תוחם, הסומק בגוון סולידי, העיניים בלי איילינר והמייק אפ - מיימי. איך תתאפרו בסתיו 2008

כמו מצב הרוח הקולקטיבי, גם סגנון האיפור של הקיץ צפוי לעבור התמתנות חיובית בסתיו הנוכחי. לא עוד רטרו לאייטיז, לא עוד קווי "מוד" של הסיקסטיז. האיפור הסתווי זונח את כל ההשפעות הנפוצות וחוזר לתקופה בה הייתה התייחסות נאותה לתווי הפנים הקלאסיים וצמד המילים "צבעוניות מרומזת" לא היו הביאו איתם קונוטציות שליליות.

כמו המהלך אופנתי הצפוי לנו בסתיו הקרוב, בו הגזרות הקלאסיות והנשיות חוזרות לככב ומשחקי הצבעים, הנפחים ושאר הקשקושים נעלמים כמעט כליל, גם האיפור עובר מהפך מ"אובר-טרנדיות" למשהו שהוא פחות "פאשן", אך יותר ישים בקרב הציבור הרחב.

נראה שההשראה למראות האיפור הנוכחיים של החברות הגדולות נלקחו מכוכבות הקולנוע של ז'אנר הפילם נואר (הסרט האפל). מדובר במראה איפור נשי ומועצם, כוחני, מסתורי ומסקרן. פלטת הצבעים הסתווית תואמות למגמות האופנה העכשוויות וכוללת צבעים מעושנים עם נגיעות מטאליות, אך לא קודרים או דרמטיים מדי.

אז איך מגיעים למראה הנדרש? כמו תמיד, בבסיס הכל עומד המייק אפ, שגם בסתיו הנוכחי כדאי שיהיה על בסיס מיימי ולא שומני מפאת מזג האוויר החם. מראה העור הכללי הוא אטום ואחיד ואין צורך להעמיס על הנקבוביות בברונזרים, בשימרים ובחיות מבריקות אחרות.

העיניים

כבסיס לאיפור העיניים, יש להשתמש בצללית משי מבריקה בגווני זהב, סגול או כחול-אפור, העדכניים לסתיו. העיניים מאופרות בצורה חתולית ומעט מצועפת, כלומר לא בצורה עגולה המושכת כלפי מעלה אלא בצורה חדה המושכת הצידה.

בסתיו הנוכחי אין צורך להשתמש באייליינר, וההדגשה הדרמטית מתקבלת בעזרת צללית בגוון כהה יותר מהבסיס. עם הצללית יש לצייר קו אלכסוני מקצה העין ועד קצה הגבה, ולטשטש לכיוון פנים העין, עד שצבע הצללית הכהה מתמזג בהדרגתיות עם צבע צללית הבסיס.

כדי להשיג הדגשות גלאם נוספות, מומלץ להשתמש בצללית בהירה עם אפקט אולטרה ולמשוח אותה מתחת לקו הגבה וכמו כן גם בקצה הפנימי של העין ולהמשיך איתה לתחילת הריסים העליונים והתחתונים.

תחימה שחורה של העין לא נדרשת ובמקומה אפשר למשוח צללית שחורה ודקה בצמוד לקו הריסים התחתונים. כמובן שאסור בתכלית האיסור לפסוח על המסקרה, שהפעם לא צריכה ליצור אפקט של "הארכת ריסים", אלא של "ריבוי ריסים". ולכן יש למצוא מסקרה עם מברשת עדינה המפרידה ריסים, ואת מירב תשומת הלב במשיחה יש להקדיש לבסיסן עד לאמצע, ופחות לקצוות שלהן.

הלחיים

כדי לא ליצור עומס רב במראה האיפור, הסומק הנדרש הוא בגוון סולידי, עמום ולא זעקני. מטרתו היא לא להוסיף עוד טון של צבע למראה האיפור אלא רק להדגיש את קו עצמות הלחיים.

השפתיים

איפור השפתיים הסתווי מאופיין במראה עסיסי ומפתה. את צורת ה"לב" הקלאסית של השפתיים אפשר וכדאי ליישם באמצעות תוחם, ואותו "למלא" בבסיס של שפתון. צבעי השפתון המומלצים, בגוונים שהם לא כהים או חיוורים מדי, הם הוורודים העמומים, החומים-זהובים והאדומים-ורודים. מעל לשכבת בשפתון מומלץ להוסיף שכבה דקה של גלוס שקוף, שיוסיף עוד הדגשה עדינה לאיזור השפתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully