וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בראש הנפץ

שני פישר

21.8.2007 / 16:44

שני פישר ניסתה את שיטת שלושת השלבים של קליניק לטיפול באקנה וגילתה שמה שחשוב בעיקר הוא כושר התמדה ואמונה גדולה

חצ'קונים. אי אפשר איתם, ולמרבה הצער, אי אפשר גם בלעדיהם. מה לא נאמר אודות אותם פצעונים אדמדמים, המטרד האסתטי הנפוץ בעולם, שפוגע בנערים כמו במבוגרים וגורר תגובות נגד קיצוניות כמו פיצוצים קשים, תסכול רב וכמויות מייק אפ בלתי נדלות.

לגבי הגורמים למטרד, הדעות חלוקות: גנים לא מוצלחים, יותר מדי שוקולד או ליקויים בהרגלי ההגיינה, אך בסופו של דבר, הגורמים מתגמדים מול גודל התופעה, הפוגעת ברמות שונות, בפלח אוכלוסיה רחב. נכון, יש ביננו שחיים בשלום עם עור זך ובהיר, אך האחרים לא חייבים לחכות בפסיביות עד יעבור זעם. לשם כך קיימות חברותינו הטובות, הקוסמטיקאיות ושלל מוצרים שמבטיחים להכחיד את החצ'קונים, למרות שלפעמים מסתבר שכולם רק מאיימים.

לאחרונה שיכללה חברת "קיליניק" את סדרת "שלושת השלבים" המסורתית שלה (הכוללת מי פנים, סבון פנים וקרם, בשלושה שלבי שימוש) והיא משיקה את שיטת שלושת השלבים שמתיימרת לתקן פגמי עור נוכחיים, למנוע את אלה שעתידים לבוא ובנוסף גם לטפל בעור הלא פגום ולהעניק לו מראה אחיד וחלק.

יצירת תנאים מקלים

הסדרה כוללת סבון קצף, מי הסרה ותחליב לחות, כל אחד מהם אנטי-אלרגני ונטול שומן, בקליניק ממליצים לבצע את פעולת הניקיון פעמיים ביום, להשגת תוצאות מקסימליות:

השלב הראשון הוא השימוש בסבון-קצף, Anti-Blemish Solutions Cleansing Foam , שמטרתו, מלבד ניקוי העור, גם לפתוח נקבוביות סתומות ולחסל את גורמי הפגמים.

השלב השני טמון כולל שימוש במי הסרה Anti-Blemish Solutions Clarifying Lotion, שמסירים תאי עור מתים וגם עוזרים להפחית עודפי שומן שעלולים לגרום להתפרצויות פצעים נוספות. מי ההסרה משמשים גם כסוג של פילינג, המסיר קשקשת מעל שטח פני העור וחושף את שכבת העור הבריאה שמתחתיה.

והשלב השלישי והאחרון- Anti-Blemish Solutions Clearing Moisturizer – תחליב לחות. שסוד קסמו מצוי בפורמולה נטולת שומן שיוצרת "מחסום" שמסייע במניעת תנאים שיכולים להוביל להתפרצויות פצעים ומגן על העור מגורמי פגמים נוספים.

בסיכומה של התנסות האישית, אני יכולה להעיד שמדובר במוצרים שנעימים במיוחד לעור הפנים. מהפכה? לא תוך שבוע, אך תהליך הריפוי של העור בעיצומו. עם זאת, יש לזכור שעור שמנוני או רגיש לא יהפוך במגע קסם של קוסמטיקאית או של קרם פלא לעור מושלם. העניין הוא צמצום נזקים מקסימלי. האם זה אפשרי? כנראה שכן. הסוד טמון כנראה בחיפוש אחר המוצר האפקטיבי (עניין אינדיבידואלי לחלוטין), כושר התמדה וכמובן אמונה גדולה.

מחירים:
אנטי בלמיש סבון קצף ניקוי : 110 ש' לבקבוק של 125 מ"ל
אנטי בלמיש מי הסרה : 132 ש' לבקבוק של 200 מ"ל
אנטי בלמיש תחליב לחות: 130 ש' לבקבוק של 50 מ"ל

ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הפארם הנבחרות, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully