וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף בתחתונים

אדר ריכטר

25.8.2007 / 0:22

הקשר בין מיקי למין התחיל כבר בתחילת המאה, אז נישק את מיני בכח. גם העונה הוא מככב במאצ'תונים של דלתא, לצד חידושים

למרות שהמאמץ להשיק קולקציית בגדי לבנים בכל עונה מחדש, נראה מופרך לעתים, וכסוג של צורך שיווקי, עדיין מצליחה דלתא לרענן את קולקציית חורף 2008 ולנהל דו שיח עם מגמות האופנה המתחלפת, לפחות מבחינת ההדפסים וסוגי הבדים.

בין הליינים הקלאסיים וההכרחיים שממשיכים איתנו כל עונה, שכוללים חזיות סקסיות בשילובי תחרות ושיפון, בדי מאש (בד רשת שקוף עם דפוס דמוי תחרה) ושילובים של לורקס, עם הצבעים שגם הם ממשיכים מהקולקצייה הקודמת, כמו חום וסגול, אפשר למצוא גם כמה דגמים מרעננים, כמו למשל אלה של קולקציית האייטיז, המיועדת בעיקר לילידות הניינטיז:

בקולקציה לצעירות אפשר למצוא את דפוסי הקומיקס הרגילים, אבל בשינויי רטרו מרעננים. יפים במיוחד הם תחתוני פו וינטג' לנשים, שמשלבים דפוסים של פו הדב עם דוגמאות פרחוניות, פסים ונקודות – הכל באותם תחתונים. אפשר למצוא גם גופיות "רספקט מיני" בלהט האייטיז, עם כתפיות ורודות והדפס צלליתה של מיני בצבעי דיסקו מתחלפים.

גרביים מסיבי צמח הבמבוק

גם בני עשרה משועשעים יכולים להשלים את תהליך ההתבגרות עם מאצ'תוני מיקי מאוס עושה סקי או מיקי בחלל (ולהתעלם מהעובדה שמיקי היה מטריד מינית סדרתי, שאף גרם למיני לצנוח מטיסה זוגית משותפת, לאחר שניסה לנשקה בכח). תחתוני מיקי הם חלק מסדרה מורחבת של בוקסרים מודפסים, הכוללת לא פחות מ–87 דגמים שונים. החידוש השנה הוא מאצ'תונים בהדפס סובלימטי, שנראה כמו הדפס של תמונה על קנבס, בדגמים שונים, כמו למשל הדפס של אוטו סטיישן על הישבן.

בתרבות הפנאי – תחום המתפתח מאוד בכל רשתות ההלבשה התחתונה, ראויים לציון בעיקר סווטשרטים לנשים עם שרוול קצר, באפור של כושר או חום רטרו, ירוק "ילדותי" של אייטיז.

ולסיום, לוקחת דלתא חלק גם בטרנד האקולוגי ומשיקה לראשונה בארץ גרבי במבוק בתוספת אלוורה. עם 71% במבוק ואלוורה, שלטענתם מונעת התפשטות צחנת רגליים.

דלתא מייצרת לנז'רי למותגיים שונים בעולם ביניהם קווין קליין, ויקטוריה סיקרט ו-GAP ולא בכדי. איכות הייצור מתבטאת בשטח, גם לאחר כביסות מרובות וסקס פרוע במיוחד, שלא כמו חברה מתחרה מסויימת, ששמה מתחיל באות G, שהגומי בתחתוניה נמצא מתפרק לאחר כביסה אחת בודדת.

מחירים לדוגמה:
חזיות: החל מ-119 ש'
תחתונים בקולקציית דיסני: 34.99 ש'
בוקסר מאצ'תונים: 59.99 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully