וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר אמון - קסטרו לא מדייקת

שני פישר

23.8.2007 / 15:10

למרות שבתצוגת האופנה הופיעו מכנסי סקיני צבעוניים לגברים, לא תמצאו אותם בחנויות. גם השילוט בחלונות הראווה לא תמיד ברור

כן, גם אנחנו פירגנו לתצוגת האופנה של קסטרו, שהתקיימה בתחילת החודש וגם אנחנו לא יכולנו להתעלם ממכנסי הג'ינס הצבעוניים לגברים שפתחו אותה. "חדשנות", "רעננות", "נועזות" היו רק חלק מהמילים שנזרקו לחלל ההאנגר, מכל כיוון אפשרי, למראה קולקציית הגברים הסתווית, ובראשה סקיני ג'ינס בצבעים זעקניים כמו ורוד, סגול, כחול וירוק, אשר סחפו מחמאות ממבקרי הקולקציה. קסטרו נתפסה כחברה שמעריכה את טעמו של הגבר הישראלי, סומכת עליו שהוא יעמוד בקצב האופנה שמגיעה מחו"ל וחושבת שהוא בשל כדי ללכת ברחוב עם סקיני צהובים.

אולם, לאחר בדיקה התברר שהצבעוניות היא רק אחיזת עיניים והמכנסיים הללו אינם חלק מקולקציית החורף ואינם משווקים לקהל הרחב. בחנות קסטרו בדיזינגוף סנטר אפשר למצוא אך ורק את אותם 6 זוגות, שפתחו את התצוגה, ב-6 צבעים שונים, כולם במידה 32. המוכר האדיב של קסטרו שמח להסביר לנו שאלה הם המודלים המקוריים שהגיעו היישר מהתצוגה וכי אין ולא יהיו פריטים נוספים מהדגמים הללו.

נכון, מקובל בעולם האופנה להציג דגמים "יוצאי דופן" בתצוגות, שאינם מהווים חלק מהקולקציה ואשר נתפרו במיוחד לרגל המאורע. אך בד"כ אלו הם דגמים אשר מובחנים ככאלה והמעצבים דואגים להודיע מבעוד מועד על הדגמים כחד פעמיים.

כמו תערוכת מכוניות

דובר קסטרו מסר בתגובה כי: "אכן, מדובר בדגמים שהופיעו בתצוגה, בהקבלה לתערוכות המכוניות שבהם מציגים דגמים חדשניים ובודקים את תגובות הלקוחות הפוטנציאליים לפני ייצור - כך גם בדגמי המכנסיים שהופיעו בתצוגה. מדובר בבשורה חדשנית של מכנסיים צבעוניים לגברים. החלטנו להכניס לחנויות בקסטרו ת"א - בדיזינגוף סנטר וברמת אביב מהדורה מוגבלת במידות 30 ו-32 לבדיקת תגובות הלקוחות. בהתאם לתגובות נחליט כיצד לפעול בהמשך”.

לא ברור כיצד ניתן לבדוק את "תגובות הלקוחות" בהסתמך על מספר פריטים בודדים שיצאו לחנויות ובכל אופן, הוסיפו לכך את העובדה שקסטרו הואשמה לאחרונה ע"י משרד התמ"ת על שהעניקה הנחה נמוכה מכפי שפרסמה (על פי הפרסום הוענקו 50% הנחה על נעלים, אך החישוב היה לפי המחיר בתחילת העונה) ועל ליקויים בהצגת המחירים בחלונות הראווה בגלל שילוט לא ברור, בניגוד לדרישות חוק הגנת הצרכן וגם על שיווק מוצרים עם תויות מחיר שהכילו גם מחירים במטבעות זרים ( דבר שעלול להטעות את הצרכן ואף נוגד את דרישת חוק הגנת הצרכן להציג מחירים במטבע ישראלי בלבד), ותקבלו משבר אמון. ואמון, כידוע, הוא דבר חשוב מאוד ביחסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully