וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משישי לשישי

חגית ברונסקי

26.8.2007 / 11:12

חנות מעצבי-העל, 'הלגה עיצובים', בכיכר המדינה מזמינה אתכם למבצע הנחות משוגע, שכולל למשל נעליים של ג'ימי צ'ו במחיר שוק של 1,395 ש'

שבוע ימים בלבד. משישי עד שישי. זה הזמן שהקציבו לנו ב'הלגה עיצובים', ספינת הדגל של המותגים שעוגנת בכיכר המדינה, כדי לרכוש פריטים יקרים מפז של מעצבי-על בכ-70% הנחה. בימים בהם גם רשתות כמו קסטרו ומעצבים ישראליים, לא מתביישים לגבות מאות שקלים לפריט, שווה לקפוץ לרחוב ה' באייר ולבדוק את הסחורה. שם לא תמצאו בדי טישו בצבעים מונוכרומטיים ונעליים שנתפרו בסין.

ההנחות שמציעים ב"הלגה' הן אטרקטיביות במיוחד, בעיקר כשמדובר בבגדים ונעליים – 70% הנחה ופחות בנוגע לתיקים - 50%. כך למשל, תוכלו למצוא על המדף נעלי בובה נוצצות של מיו מיו , שמחירן המקורי היה 1,650 ש', ב-495 ש' בלבד. אגב, המחירים של מרבית הנעליים מבית מיו מיו זולים יותר מאלו של מותג הבית פראדה ולכן כדאי לבדוק את ההיצע שלהן בחנות. בחורות הרפתקניות יותר יוכלו להצטייד בנעלי עקב של פראדה, שנראות כמו מופע אור-קולי ירוק, במחיר של 825 ש'. לא מחיר מטורף בשביל נעליים בעיצוב חד-פעמי מבית היוצר הגאוני של מיוצ'ה.

מי שמחפשת זוגות יחודיים יותר, כמו למשל של ג'ימי צ'ו, תמצא גם אותם, אבל כאן המחיר הוא גבוה יותר. סנדלים של ג'ימי צ'ו, עם דוגמה קדמית של אבנים יעלו לאחר הנחה 1,395 ש'. בהתחשב בכך שמחירם המקורי עמד על 4,650 ש', מדובר בעסקה לא רעה. בעיקר אם אתן זקוקות לסנדלים יוצאי דופן לאירוע.

בין הבגדים שמוצעים כעת בהנחה, אפשר לאתר מציאות מוצלחות. כך למשל, שמלה אדומה של מיו מיו, שעלתה בעונה 3,295 ש', עולה כעת 980 ש' (מחיר דומה לזה של זוג ג'ינס בדיזל, במהלך כל העונה). גם כאן, אפשר למצוא פריטים יקרים יותר, כמו גופייה של אמיליו פוצ'י, שעלתה בעונה 4,250 ש' ועתה עומד מחירה על 1,275 ש'. במקרה של פוצ'י, אמנם קשה להניח שתמצאו במכירה מציאות מטורפות, מפני שבמקור המחירים של הפריטים גבוהים יותר, אבל דפדוף בין יתר הבגדים שעל הקולבים, דווקא כן עשוי להניב הצלחות משמחות. הדבר מומלץ בעיקר למי שצפויה לבקר בכמה חתונות הקיץ ומחפשת פריט מיוחד, כזה שיבטיח לה שלא תיתקל בעוד אחד מסוגו על רקע הבופה והבר האקטיבי.

באגף התיקים, הרוחות פחות סוערות, היות שהם מוצעים ב-50% הנחה, והמחירים המקוריים הם גבוהים. אבל מי שממש חייבת לרכוש תיק של פראדה, שעלה במקור 6,550 ש', תוכל להשיגו כעת ב-3,275 ש' והתיק חום יפהפה של Jamin Puech, עם תווית מקורית של 3,595 ש', עולה עתה כ-1,790 ש'.

אגב, על מדף המבצעים תוכלו לפגוש גם בגדים ונעליים של מעצבי על נוספים, כמו בוטגה ונטה, טוד'ס איב סן לורן, סרג'יו רוסי ועוד.

'הלגה עיצובים' (נושקה), רח' ה' באייר 12, ת"א. המכירה תתקיים עד יום שישי, 31 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully