וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת תאורה פלורסנטית

לירוי שופן

26.8.2007 / 16:10

שיטוט ברובע הסוהו בניו יורק, הוביל את לירוי שופן ל-Seven - גם גלריה, גם חנות ומעוז הטירלול האופנתי בעיר

Seven, גלריה לאופנה בסוהו, היא אחד הלוקיישנים הבוערים והיצירתיים יותר הקיימים בניו יורק, המאכלס תחת קורת גג אחת, את השמות הרדיקליים יותר בתחום האופנה ונחשב לאתר חובה לאמני השכונה.

החנות המקורית, שנפתחה, אי שם ברחוב Orchard, נסגרה לפני מספר שנים וכעת ממוקמת ברחוב Mercer ברובע הסוהו, שעם השנים הופך למסחרי יותר ויותר. בין הגלריות השונות לאמנות, נמצאת החנות הזו, השוכנת בחלל תעשייתי משהו. בין קירות לבנים ערומים ותאורת פלורסנט, מוצגים הפריטים השונים, שנבחרו בקפידה מתוך קולקציות של מעצבי שוליים, לצד פריטים ייחודיים של מעצבים מוכרים יותר.

הסגנון הכללי אקספרימנטלי לחלוטין ודורש מן הלובשים אותו לספק אמירה וסגנון ולפעמם גם מנה נדיבה של אומץ. למעשה, פונה החנות אל אלה שבורחים מן המיינסטרים, וכמו תופעת ה-slow food, לעמוד מול אופנות חולפות ולבוש המנותק מתהליך העיצוב והחשיבה שלו.

כן, אין ספק שחלק מן הדגמים נראים מוגזמים, אך כאשר נזכרים שוב ושוב שחלק מן העניין של המקום הוא לספק במה ליצירות אופנה, גם אם אינן לבישות, אפשר להבין את בחירת חלק מן הבגדים במקום. ולכן, במקום לתהות האם הייתם מוכנים ללבוש את חולצת המעטפת רבת הפתחים, אפשר פשוט לתהות על טכניקת העשייה של הבגד, אסתטיקת הייצור והתחושה הכללית שהוא מעלה בך. החנות מספקת הזדמנות נדירה, לצפות בבגדים כמעט חד פעמיים, בלי כל ההמולה המיותרת שיש בכל חנות בגדים אחרת.

אפשר למצוא לייבלים מוכרים כגון April77 הצרפתית, שממנה נדגמו ליין מכנסי ג'ינס צמודים וצבעוניים, את Raf Simons (שמעצב בין היתר גם לג'יל סנדר הגרמניה) שמציג שם אינטרפטציות חמורות סבר למעילים חורפיים קלאסיים ואפילו את Ksubi האוסטרליים, חברת דנים שעולה לגדולה בימים אלו, שמשקפי השמש הייחודיות שלהם וגזרות המכנסיים המדוייקות הם סוג של מהפכה.

מצד שני, קבלו מגוון אקלקטי של מעצבים פחות בולטים ולכן הרבה יותר בועטים. המעניינים יותר הם Bless, שכמעט כל הפריטים שלהם מתעסקים בשאלות של נפח וצורה, ומספקים פריטים בלתי נשכחים בצורת מכנסי שרוואל מדהימים או מנגד מעילי מעטפת מתוחכמים, Pleasure Principle שמעצבים עבור הנשים מעין חולצות פונצ'ו אדירות מימדים ולסיום - PETER PILOTTO, שאמנם מציג שם קולקציה קטנטנה, אך מלאה בחדשנות ופרשנות מקורית לבגדי נשים מודרניים.

המוכרים בחנות הם סוג של חוויה בפני עצמה. כמו שהם מגדירים את עצמם – כולם שם מתעסקים באופן אובססיבי באופנה ובאופן כללי – קורבנות אופנה אמיתיים. קורבנות שמביעים את עצמם בדרך יצירתית לא רק דרך פסים מוכרים יותר של אמנות, אלא דרך הלבוש היום יומי שלהם. אז אל תחששו מלפתח איתם שיחה בריאה על סצינת האנדרגראונד הניו יורקית, כי נדמה שהם מעורים בה היטב. כאמור, הם רק נראים נושכים.

Mercer 110, new york city

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
Bless. וסט ארוך מכותנה, 650 דולר/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קולקציית סתיו-חורף 2008 של PETER PILOTTO/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתוך קולקציית קיץ 2007 של PETER PILOTTO/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עליונית צמר וצעיף בילט-אין בעיצוב Raf Simons ובמחיר 1,125 ש'/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
seven בניו יורק. המוכרים רק נראים נשכניים/מערכת וואלה, צילום מסך
מכנסיים של April 77. אתר יצרן
סקיני ג'ינס זברה של April 77 מתוך קולקציית הקיץ. 165 דולר/אתר יצרן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שמלה ג'רזי של pleasure principle מתוך קולקציית חורף 2008. 165 דולר/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ג'ינס של JEREMY LOVES KSUBI במחיר 275 דולר, לפני 25% הנחה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתוך קולקציית הקיץ של c-neeon במחיר 350 דולר/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
Bless. עליונית כותנה, 650 דולר/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully