וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים את האור

רועי ירושלמי

27.8.2007 / 12:00

דווקא בעיר המאורות בני ברק שוכנת חנות אחת שמציעה משקפי שמש של דיור, ולנטינו, מרק ג'ייקובס ומיסוני ב-70% הנחה

לטוב ולרע, עונת משקפי השמש בארץ, אינה גוועת לעולם, לכן אין מעשה חכם, מעשי ושימושי יותר מאשר להצטייד בעוד זוג משקפיים שווים, בשיא עונת ההנחות.

המקום הנכון להתמקד בו, הוא בחנות 'שטוייר' שבבני ברק, היא יבואנית משקפי השמש של דיור, ולנטינו, מרק ג'ייקובס, מיסוני, מרצדס, ג'יאנפרנקו פרה, סטלה מקרטני, אדידס ומקס מרה. זהו ללא ספק אחד המקומות המשתלמים ביותר להצטייד בו בזוג משקפי שמש יוקרתי ולא רק בגלל מבחר המותגים. חנות היבואן, שמעניקה 30% הנחה בדרך קבע על כל משקפי השמש, הרחיבה לאחרונה את מבחר הדגמים המוזלים שמוצעים על ידה ובנוסף להנחות המדוברות, נמכרים כאן מבחר מרשים של משקפי שמש בעלי פגמים קלים (בעיקר מיני-שריטות על העדשות) ב-70% הנחה. חלק מהדגמים (של קסטרו ואדידס, למשל) מגרדים את סביבות ה-200 ש'. בהחלט משתלם.

ג'ורג' מייקל או פאריס הילטון

קובי צובל, מנהל השיווק של 'שטוייר', מסביר כי לשוק הישראלי מגיעים בדיוק אותם הדגמים שמשווקים לאיטליה ומכאן אפשר להבין את אחת הסיבות להנחות המשמעותיות על משקפי השמש, שכן האופנתיות שמהווה דגש משמעותי בבחירת הדגמים בישראל, מקשה על שיווקם לטווח הארוך.

ואם כבר הגעתם עד לבני ברק, לפני שאתם בוחרים משקפיים, כדאי שתשימו לב לטרנדים שעומדים להוביל את החודשים הקרובים. אלו מקבילים לאופנה המוצגת על המסלולים ומתבטאת במשקפי טייסים לשני המינים (כהים ושחורים אם אפשר), ומשקפיים עם עדשות מראה, בסגנון "וואם" וג'ורג' מייקל בשנות השמונים, משקפי-רטרו מפלסטיק א-לה פריס הילטון, גדולים ובוהקים, מהסוג שסבתא שלכם הייתה לובשת בגילה של הילטון. הצבעים המובילים במשקפי הנשים הם לבן-שנהב ושחור, ובפרט צבעים בוהקים למיניהם, כאשר צבעי ניאון ככתום וורוד זוהר, נהנים מדגש מיוחד.

המלצה אישית מיוחדת, היא לחפש את משקפי השמש של בית האופנה הוותיק מיסוני. תמיד אלגנטיים, תמיד עם טוויסט ותמיד במחיר גבוה, אך מהז'אנר הניגש - בסביבות 800-1,000 ש', כאשר טווח המחירים של זוגות יוקרה אחרים מהליגה המדוברת, נע על פי רוב בסביבות ה-2,000-2,500 ש'.

'א. שטוייר', רח' הלחי 19 (כמה מאות מטרים אחרי דיזיין סנטר), בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully