וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ילבשו המארינות?

שני פישר

29.8.2007 / 8:00

שלומי בחולצה מקושקשת, בועז בג'ינס כהה ועל מה תלך מארינה? שני פישר מהמרת, סנדרה רנגלר מייעצת. כוכב נולד, הגמר

בגמר 'כוכב נולד' האחרון, הייתה זאת נינט, בניצוחו של הסטייליסט גדי אלימלך, שדפקה את הופעת האורח המרגשת של השנה, עם הפונינט, של הספר הצמוד רפי חובב, מעיל האיקס משנקר ואיפור העיניים השחור והדרמטי מבית היוצר של גלית ורטהיים. אבל לצערנו לא נראה הפעם מפלט אופנתי בדמותה של נינט ולכן מירב האחריות מוטלת על כתפיהם של מתמודדי הגמר הנוכחיים.

מה ילבש לגמר שלומי הרוקיסט? טי-שירט עם מחשוף וי עמוק והדפס מקושקש, בצירוף לג'ינס צמוד בגזרה ישרה שמעוטר בשרשרת ג'ינס כסופה.

ומה ילבש בועז המהמם? אולי חולצת טי עם שרוולי-חצי וג'ינס כהה או אולי בכלל חולצה מכופתרת ומכנסי סיגר.

אם כך, התעלומה האופנתית המסקרנת ביותר היא מה תלבש מארינה בגמר, לא רק בגלל שהיא אישה, אלא בגלל שהיא מספיק אישה, וגם אישה יפה ומעניינת עם נוכחות בימתית מפוצצת, שיכולה להחזיק בגד כמו שיר, כלומר, להפוך אותו לשלה.

האם מארינה תבריק או דווקא תגיע בגימור מאט? האם היא תחשוף רגליים או אולי דווקא כתף או שתיים? מה מבשלת עבורה הסטייליסטית ליאת אשורי לקראת הגמר הגדול? הנה ארבעה תרחישים אופנתיים אפשריים, וההימורים מתחילים מ-ע-כ-ש-י-ו.

גברת מקסימיליאן בלומין הנכבדה

מדובר במראה שליווה את מארינה מתחילת העונה ועד היום. הצבע הדומיננטי בו הוא שחור, הגזרות - לנצח צמודות ובפועל, יכולים להיות אלו סקיני עם חולצה חונטת או שמלה צמודה וקטנה, פלוס עגילים גדולים שישתלשלו מאוזניה. תיתכן אפילו תוספת של חגורת-מחוך להצרת המותניים. השיער ימשיך לעמוד באותה קונסטרוקציה א-סימטרית והאיפור יהיה קלאסי ומשעמם כמיטב המסורת.

גלאם רוק

אפשר כמובן לבחור עבור מארינה את המראה הרוקיסטי המהודק, הכולל סקיני כהה בגימור מטאלי, טוניקה מודפסת וא-סימטרית עם שרוולים משוחררים. איזו חגורת לכה אדומה, שרשרת ברזל כסופה, מוהק מרומז בשיער ואיפור עיניים כהה ודרמטי.

תמיד אישה

המראה המדובר מתייחס לנשיות המתפרצת והשובבה של מארינה. חצאית וטופ או שמלה שלמה במראה מובנה, בקווים נקיים ובצבעים חזקים ואחידים עם גימור בוהק. מומלץ בחום לאמץ במראה זה נפח תיאטרלי באיזור הכתפיים והזרועות, שישתלב מצויין עם הפריזורה הקצוצה של מארינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ככלות הקול והתמונה, מרינה בת 19

אולי בכלל תחליט הממ"ב, כמי שהוגדרה כ"נון-קונפורמיסטית" בתחילת העונה, לזרוק על עצמה ג'ינס קרעים בהיר, טי שירט סטנדרטית ונעלי אולסטאר. ובכל זאת, רק בת 19, היא עדיין לא יודעת נון-קונפורמיזם מהו.

מה אומרת סנדרה

מדובר בטעימונת מהתרחישים האופנתיים האפשריים וכמובן שיש אינסוף מקום להפתעות וגם לאכזבות. ליתר ביטחון פנינו גם לסטייליסטית סנדרה רנגלר, כדי שתבנה למארינה הופעת גמר משכנעת: "הייתי ממליצה בחום להלביש את מארינה בשמלות בגזרת איי מבדים חלקים, עם מחשוף עדין. שהשמלות יהיו ברוח רטרו-סיקסטיז, מתקתקות ולא מבוגרות או כבדות. בנוגע לצבעים, עדיף שיהיו כהים, כמו אדום יין, חום או סגול ואפשר גם כתום מבד ברוקד. מתחת כדאי לשים גרביון חזק ואטום ולפינאלה, נעלי עקב גבוהות", מסכמת רנגלר.

באיזה חנויות כדאי שתבקר?

"זארה וטופ שופ."

מה הכללים החשובים לנשים בגודלה?

"אין כללים, זה עניין של פרופורציות. מארינה יפהפיה וחשוב שהיא תרגיש חופשיה ליהנות מהעונה הכי עכשווית, כי אין לה שום מגבלות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully