וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לישבן או חושף טבור

שני פישר

29.8.2007 / 23:00

האם העולם מתחלק לאלה הישנות בטישירט ולכת מצומצמת של נשים שכל שאיפתן היא מלבושי לילה קטיפתיים? חורף בגו אנדר

קולקציית הנשים החורפית של GO UNDER כוללת היצע רחב במיוחד של פוטרים ופיג'מות לצד דגמים סטנדרטים של תחתונים וחזיות, מה שמעלה את התהייה האם אכן רובנו ישנות בתחתונים ובחולצת טי מימיי התיכון והאם ישנה כת מצומצמת של נשים יהודיות שכל מאוויהן מסתכמים בקניית מלבושי לילה קטיפתיים ומלטפים.

אם לשפוט לפי הקולקציה הנוכחית של GO UNDER ושל מותגים דומים, נראה שמחלקת בגדי הפנאי והשינה היא אחד הדברים הלוהטים ביותר בשוק האופנה הישראלי. אולם, בניגוד לחברות הלבשה תחתונה אחרות, שחושבות שמספיק למכור כמה פיג'מות סמרטוטיות, כדי לרכב על הגל , אין ספק שגו-אנדר מצדיקה את פלישתה המבוקרת למחלקת אופנת הבית, הפנאי והשינה המשלימה.

מחלקת השינה והבית, כלומר הפיג'מות, רוויה בגוונים פסטליים עדינים, כדוגמת אפור עכבר, תכלת וורוד בייבי. בדי הקולקציה הנפוצים הם הפלנלים, הכותנות והופל, המשלבים נגיעות של תחרות ובדי סאטן. ההדפסים, גם כשמדובר בילדותיים ובשחוקים ביותר, מובאים על הבד בדרך לא סטנדרטית, ולכן גם פחות מעוררים אנטגוניזם.

הסווטשירטים מוצעים בשלל אורכים, יש המגיעים עד מתחת לישבן, ויש קצרים ושובבים החושפים טבור. מחשבה רבה הושקעה בכפתורים, בשרוכים ובריצ'רצ'ים המעטרים את איזור המחשוף, כשבמספר דגמים ישנו חוט המושחל לתוך תפר הצווארון ויוצר כיווצים חמודים. מכנסי הטריינינג שומרים על קרבה מבוקרת לגוף, חלקם מגיעים בגזרה ישרה והמוצלחים מביניהם נחתמים בגומי באיזור הקרסול.

הפריטים הבולטים במחלקה זו הם האוברול הארוך מפליז, המגיע עם קשירה באיזור המותן, וחלוק מנצח אחד, המגיע בגווני ורוד בייבי או כחול נייבי בשילוב בו פסי סאטן זהובים לאורך השרוול, מוחמד עלי סטייל.

גם קו בגדי הספורט והפנאי לא מאכזב. למרות שלא מדובר בקו ספורטיבי מלוטש, אלא כזה הממשיך את דרכם של הטרייניגים המפורסמים של נינט מהעונה הראשונה של "השיר שלנו", עם נגיעות גלאם מקומיות. הטריינינגים והסווטשירטים מגיעים בצבעוניות חזקה מבדי קטיפה ופליז, חלקם משולבים בבדי סאטן ותחרה וחלקם מעוטרים בניטים ובאבנים. מלבד המצאותו המתמידה של הכיס הבודד שתלוי על הישבן הימני ללא שום סיבה פרקטית או דקורטיבית, מחלקת הפנאי מצליחה להעביר מסר אופנתי חביב ועדכני.

קולקציית ההלבשה התחתונה של גו אנדר מצומצמת אך מדוייקת וכוללת את כל השטאנצים הקלאסיים והקבועים מראש: חוטיני, מיני סליפ, טנגה ובוקסרים צמודים, עם וללא תפרים, גוזיות, חזיות וגופיות. ישנם סטים רומנטיים של חזיות ותחתונים מעוטרים בתחרות ובשרשראות דקורטיביות, תחתונים וסטרפלסים העשויים מ-100% תחרה ולצדם גם הברקות עדכניות, כמו טייצים בטכניקת האל-תפר. הסט שגונב את ההצגה כולל גופיה ותחתונים בצבע ירוק צבאי, המעוצבים בקווים גבריים והדפסים עדינים ומסוגננים של פופאי.

ומי שתהה לגבי מחלקת ההלבשה התחתונה הגברית, אז כמובן שחיים רביבו ימשיך לחשוף את פטמותיו בפרהסיה, אם נרצה בכך או לא, אבל הבשורה המרגשת באמת היא שלצידו יציג הדוגמן העולה סתיו בסן (הבן של סולן "תיסלם", דני בסן, ומי שהוכרז רק לפני מספר חודשים ע"י המדור כהבטחה הבאה בעולם הדוגמנות), את קו ההלבשה הצעיר של החברה. מחכים בקוצר רוח לתמונות.

מחירים

חזיות: 80-160 ש'
תחתונים: 30-40 ש'
גופיות: 60-80 ש'
טרייניגים: 219-249 ש'
חליפות פוטר: 280 ש'
טייצים: 90 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully