וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאט אבל בטוח

לרה רוטר

31.8.2007 / 9:00

המעצבת נועה שדה, דוגלת באופן מודע בהתפתחות איטית ומשיקה קולקציה ראשונה בת 5 פריטים בלבד

"הקולקציה הראשונה שלי מאוד מאפיינת אותי" מצהירה נועה שדה, מעצבת צעירה שסיימה את לימודיה במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר רק בשנה שעברה וכבר ידיה טמונות בעיצוב תלבושות לתיאטרון, בייסוד והפקת שוק האקססוריז המתרחש פעמיים בשנה ועכשיו גם בעיצוב ליין בגדים משלה. קבלו.

על עיצוב התלבושות להצגת התיאטרון "סיפור אהבה" בבימוייה של מוריה זרחי, מספרת שדה בהתרגשות. "הפנטזיה שלי, כבר משנה א', היתה ללמד עיצוב תלבושות לתיאטרון, אבל כשסיימתי את שנת המבואות, בדיוק נסגרה המחלקה ונותרתי רק עם כמה קורסים בודדים בשנה ד' שעסקו בתחום. תמיד קסם לי העולם הזה", היא מתוודה, "אולי כי יש בו משהו קסום וחולמני, פחות מלחיץ ומחייב מעיצוב קולקציה משלי".

כשהיא דוגלת בהתפתחות איטית במכוון, יצאה שדה, בחודש האחרון, עם חמישה פריטים המרכיבים את הקולקציה הראשונה שלה: טי לגברים, טי לנשים, טוניקה, שמלה ומכנסיים יוניסקס. זהו. היא יצרה 30-35 יחידות מכל דגם, רובם במידה אחת (one size). "היה חשוב לי לשמור על איכות", היא מסבירה, "העזתי מבחינה כלכלית ולא התפשרתי על איכות הבד והגימורים. זה משהו שנספג בי בלימודים. חשוב היה לי לעמוד ב-100% מאחורי הבגדים שלי. שלא יקרה שתפר ייפרם או שבד ידהה וכו'. אפילו שהגימור של הבגדים בחלקו הוא בעל לוק פרום, עדין יש שם תפר שמונע מהבד להתגלגל יתר על המידה או להיפרם בצורה לא מכוונת". גם לגבי קולקציית החורף מודיעה שדה שתכלול כ-5 דגמים בלבד. לאט אבל בטוח.

הקולקציה הקטנה הזו של שדה, מורכבת מבדי פוטר וכותנה נעימים למגע, הצבעוניות מעושנת והלוק הכללי הנודף מהפריטים הוא זרוק ויומיומי, עם הקפדה על גזרות מחמיאות ונשיות. "בקולקציה הזו עשיתי בעיקר את מה שאני אוהבת ללבוש. הושפעתי ממוטיבים עכשוויים מתחום האופנה כמו כיווצים בבד וצבעוניות, אבל מאוד ניסיתי לשמור על האופי שלי בפריטים. חשוב לי ליצור קו משלי, שיוכלו לזהות את הבגדים שלי מבלי להציץ בתווית. דבר נוסף שניסיתי לחשוב עליו כשבניתי את הגזרות, הוא שהבגדים יתאימו לחתך רחב של נשים. מהרזות והגבוהות ביותר ועד לנמוכות והמלאות. הדייטילס המשולבים בגזרות, כמו הכיווצים מתחת לקו החזה אחראים לכך שגם נשים וגם נערות יראו טוב בבגדים שאני עושה ".

מה בעצם ההבדל בין עיצוב קולקציה משלך לבין עיצוב ליין תלבושות להצגה בתיאטרון?

"בתיאטרון יש פרצה להשתוללות, הבגדים נדרשים להיות מוקצנים. בהצגה 'סיפור אהבה' למשל, לכל דמות יש צבע שמאפיין אותה וזו הצגה שמשלבת המון תנועה, כך שבעצם, בבסיס, שמרתי על הקו היומיומי שלי, אבל יכולתי להשתולל בצבעוניות ובשילובים, נגיד לשים שמלה קצרצרה ביחד עם מכנסונים נפוחים. זה לא משהו שהייתי עושה לקולקציה שלי, אבל בתיאטרון בהחלט יש לזה מקום. מעבר לזה, כשאני מעצבת את הקולקציה שלי אני חשה המון אחריות, זה כנראה משהו באופי שלי, לא יודעת להסביר למה בדיוק".

יש תוכניות לעתיד?

"בטח שיש. בגדול אני רוצה לשלב בין שלושת הדברים שבהם אני עוסקת: התיאטרון, הליין שלי והפקת שוק האקססוריז. יש לי כבר רעיונות די מגובשים איך לעשות את זה אבל אני לא מגלה".

מכירה מיוחדת

את הבגדים של נועה שדה ניתן להשיג דרך המעצבת בטלפון: 052-8914360.

מכירה מיוחדת תתקיים ביום ו', 31 באוגוסט, בין השעות 10:00-18:00 ב"אורלי אופנהיים-הרגלים טובים", רח' רוזן 13, רמת חן. טל' 054-4930403

מחירים:
מכנסיים: 260 ש'
טוניקות: 140 ש'
חולצות גברים: 110 ש'
חולצות נשים: 130 ש'
שמלות: 200 ש'
כפכפים: 60 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully