וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורבניות מתוקה

לרה רוטר

1.9.2007 / 9:30

את התיקים של האחיות 'מגנס', אפשר היה להשיג עד עכשיו רק בניו יורק. עכשיו הן משיקות קולקציה חדשה ומגיעות גם לת"א

לפני כחצי שנה סקרנו כאן את קולקציית התיקים של האחיות מגנס, שלוש אחיות ישראליות, שמייצרות במשך השנתיים האחרונות, תיקים מעור איטלקי משובח, בשילוב פרזולים ייחודיים ובסגנון קלאסי אורבני מוחלט, Made in new-york city.

הכתבה גררה תגובות רבות, ביניהן גם כאלה שהביעו מורת רוח, על כך שלא ניתן להשיג את התיקים בארץ, והנה היום, שישה חודשים מאוחר יותר, בפי בשורות טובות. התיקים הגיעו ארצה ובזמן החולף הספיקו האחיות לצאת בקולקציה נוספת, שבינינו, עולה על קודמתה בהרבה, וזה לא דבר של מה בכך.

הקולקציה הקודמת "the martini collection" התאפיינה בקווים עגולים, בשילובים קונטרסטיים של עורות ובגדלים יחסית קטנים והקרינה קלאסיות, אורבניות וסוג של מתיקות. לעומתה, הקולקציה הנוכחית, הנושאת את השם "in the city collection" מתאפיינת בקווים מרובעים יותר, בתיקים בעלי נפח גדול יחסית, בעורות מבריקים בעלי צבעוניות כהה ובמראה חזק, מאוד מתוחכם ועירוני.

חיי העיר הגדולה

השמות של דגמי הקולקציה החדשה מכוונים גם הם לחיי העיר הגדולה. התיק הנושא את השם cinema הינו תיק שמוגדר על ידי האחיות כשימושי לכל שעה. יש בו שישה תאי אחסון, מחזיק מפתחות פנימי וכיס מיוחד לנשיאת מטרייה או מגזינים מגולגלים. תיק ה- gallery הוא תיק שניתן לשאת בו מחשב נייד, הוא נעשה בצורה המאפשרת את נשיאתו בשני אופנים שונים- אחוז בידית או בנשיאה על הכתף ברצועה מתכווננת. "התיק המכונה mr. big (כן, על שם אותו אחד מסקס והעיר), הוא הבסט סלר שלנו" מדווחות האחיות. זהו תיק הניתן לנשיאה בשלושה אופנים שונים: אחוז בידית, כתיק קלאטצ' או תלוי ברצועה על הכתף. כל התיקים הם בעלי קווים קלאסיים נקיים ומשולבים בהם מוטיבים עיצוביים בסטייל של רטרו מודרני.

לאחר חיפוש נרחב השתדכו האחיות ל"בנקר" אשר ברח' דיזנגוף כמקום המתאים ביותר למכור בו את התיקים בארץ. מ"בנקר" נמסר לנו שההתלהבות מהתיקים היתה מיידית וכמוה גם ההחלטה לייצג את האחיות. עוד נמסר שמתוך חמישה תיקים שהוצגו למכירה בחנות, נשאר בחנות רק עוד תיק אחד לתפארת. אבל אספקה אמורה להגיע כבר בשבוע הבא.

מכירה מיוחדת

על עיצוב התיקים שוקדות שלוש האחיות יחדיו. דינה, האחות הגדולה בוגרת ביה"ס הגבוה F.I.T לעיצוב אופנה בניו יורק, תמר, האחות הקטנה, בוגרת המחלקה לעיצוב גראפי בשנקר ויעל, האחות האמצעית, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר שאחראית גם על עיצוב הפרזולים המשולבים בתיקים.

מהיום ניתן להשיג את העיצובים המשותפים שלהן גם בארץ. אמנם בינתיים ניתן להשיג רק את הקולקציה הקודמת, ה'מרטיני קולקשיין', אך בקרוב הן מבטיחות שתגיע גם הקולקציה החדשה.

מחירים: 850-1,400 ש'

להשיג ב'בנקר', רח' דיזינגוף 210, ת"א. טל' 03-5290358.

מכירה מיוחדת של התיקים תערך ביום ו', 7 בספטמבר, בין השעות 14:00-17:00 בשד' ביאליק 58, דירה 12, רמה"ש. פרטים בטל' 050-3584141

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully