וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמו הצרפתים?

שני פישר

2.9.2007 / 11:20

שני פישר מתכננת להתאהב בגבר סולידי, לאחר שצפתה במפגן פופוליסטי צפוי וחסר תעוזה בתצוגת האופנה של סליו

בהמון רעש, צלצולים, פלאשים והנרי דוד, הוצגה ביום חמישי שעבר (30 באוגוסט) קולקציית החורף של CELIO. הנוכחים בתצוגה זכו לאכול ארוחת בוהריים מפנקת, לצפות בשיר אחד של "הבנות נחמה" ולתצפת ממרחק נגיעה על החברה הצמודה של דוד, גליה טראוב, מעודדת את בחיר ליבה בעודו מהדס על המסלול.

הקונספט המתפזר של אירוע התצוגה, שניסה להפגיש בין אופנה, מוזיקה וסלבס, יכול להתפרש לשני פנים: או שכל הנצנצים מנסים להסיח את תשומת הלב מקולקציה עקרה או שב"סליו" ממש רוצים שנאהב את קולקציית החורף שלהם. תרחיש א' נפסל על הסף, שכן בסך הכל מדובר בקולקציה עדכנית ועקבית ואילו התרחיש השני קיבל אישור סופי, לאחר שהתגלתה בשלמותה קולקציה פופוליסטית, שהערך העליון שלה הוא לא לאתגר או חלילה לאיים, אלא פשוט להתחבב על כולם.

התצוגה כללה את כל המגמות הבולטות בעונת החורף הקרובה: פסים, דגמ"חים, סגול, אפור ומראה השכבות. עם זאת, לא נמצא בכל הקולקציה אף פריט אחד שהוא בגדר הברקה או נושא אמירה אישית, מה גם שהשיק הצרפתי שמצופה מחברה צרפתית נעדר ממנו, והמתקבל הוא אופנת קז'ואל בסיסית ובטוחה המכוונת לפלח האוכלוסיה הרחב של גברים סטרייטים וסולידים.

משבצות שמעלות חיוך

חוסר ההתמסרות הטוטאלית של סליו באה לידי ביטוי בטיפול בדיטיילים, שהיו מחושבים וצפויים מדי, כמו גם במראה הכולל, שלא פלש עד הסוף לקצוות המלתחה הגברית: המראה המחוייט או מראה הרחוב הקשוח, אלא דאג להשאר באמצע הטוב והנוח.

ובכל זאת בלטו לטובה הטופים הצמריים, ביניהם אפודת צמר אפורה, סריג עבה עם צווארון גדול ומספר כפתורים מוגדלים במפתח הצוואר. היה גם סוודר לבן שבו המפתח האלכסוני לווה בכפתורים למראה א-סימטרי, קרדיגן מפוספס נחמד ומספר מעילי טראנץ' מוצלחים.

גם הדגמ"חים זכו לטיפול טוב, לצללית מדוייקת ולמספר דיטיילים זהירים. היה ז'קט בגזרת בלייזר קלאסית שקיבל טוויסט מעניין בזכות רוכסן שמילא את מקומם של הכפתורים. בגזרת הטופים בלט סריג פסים גברי, כשבין הפסים השחורים, הפסים האפורים בו הולכים ומתבהרים בהדרגה.

בגזרת המכנסיים, הג'ינסים לא בלטו לטובה או לרעה אלא היו לגמרי לא זכירים ומכנסיי "סבא שיק" בגזרת הצינור הצמודה עם הדפס משבצות דווקא העלו חיוך.

אין ספק שקולקציית החורף מספקת ולא מסכנת לרגע את מעמדו של המותג בשוק האופנה הגברי. אולם, בכדי להוביל את השוק וליצר עניין גדול (שאינו קשור בהנרי דוד, גאיה טראוב או הבנות נחמה), דרושה תעוזה, שהיא הנעלם החסר המרכזי במשוואה הכה- פוטוגנית של סליו.

טווחי מחירים:
חולצות וסוודרים: 70-300 ש'
מכנסיים: 180-360 ש'
מעילים וז'קטים: 370-1500 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully