וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט סקסי במוזיאון

לירוי שופן

3.9.2007 / 13:00

מותג הג’ינסים האיטלקי ’אנרג’י’, משלב בין פאנק בריטי לפריטים מסורתיים, בקטלוג חורף משופשף, שצולם במוזיאון מעונב

כבר שנים שקולקציות מבוססות ג'ינס זוכות יותר ויותר להשקעה והכרה, גם מצד חברות דנים מסורתיות כמו דיזל, ליוויס וג'י סטאר וגם מצד מעצבי-על שהופכים את קולקציות הג'ינס שלהם לחלק אינטגרלי מתוך מערכות הלבוש, וקל להעלות את שמם של מעצבים כגון דיור הום, אמפוריו ארמני, דולצ'ה וגבאנה ואפילו איב סאן לורן. הג'ינס הפסיק להיות "רק ג'ינס" והפך להיות פריט שסוחף אחריו עיצוב ליין שלם, דבר שמביא ליצירת קולקציות מגוונות, מעניינות, שעושות בו שימוש מקורי וחדשני.

הזרם הזה סוחף גם את "אנרג'י", מותג ג'ינסים איטלקי שהיה שחקן פחות מרכזי ופחות משמעותי בשנים אחרונות, ודווקא החורף מציג קולקציית גברים עשויה כהלכה. החורף של אנרג'י נשען על נקודת מפתח מנצחת, המשלבת בין שרידים של אופנת רחוב אקסצנטרית, המושפעת מפאנק בריטי ובין פריטי לבוש מסורתיים.

האימג' הראשוני של קטלוג החורף מבטא באופן מדויק את שילוב שני העולמות: הלוקיישן נראה כמו מוזיאון אמנות שליו, שהמבקרים בו, נראים במבט ראשון מהוגנים למדי. אך מבט שני כבר מגלה לנו את כל הפריטים הקטנים שובעים את הפרת הסדר.

כאמור, השילובים של אנרג'י נעשו בחוכמה. מתוך הפריטים הקלאסיים קל לסמן את המנצחים: מעיל הגשם הבריטי זכה לגרסה קצרה יותר אך מלאת אופי, שמשתלבת היטב עם זוג מכנסי ג'ינס משופשפים וישרים. לעומתו יש ז'קט אדמירלים שחור ומעניין, שנלבש עם חולצת טי עמוקת מפתח, אשר שוברת את אופיו הצבאי.

בהתאם לרוח הטרנדים המנשבת, אפשר למצוא מספר גרסאות של בלייזרים תפורים היטב, אך הייתי ממליץ למצוא את הפריט הקלאסי הזה דווקא אצל מעצבים אחרים וכאן להתרכז דווקא בבלייזר שחלקו התחתון נחתך והתקצר למימדים של ז'קט ג'ינס, ונראה נהדר עם מכנסיים כמעט מחויטים, יחד עם חולצה לבנה מכופתרת ועניבה דקה וצבעונית.

קולקציית הג'ינס של המותג מפתיעה לטובה. לא עוד מכנסיים רחבים ומשופשפים עד מוות (למרות שניתן למצוא גם אותם) אלא גרסאות גבוהות יותר, בעלות רגל ישרה, המופיעים בסקאלת צבעים מפתיעה: החל מן הכחול המשופשף המסורתי, דרך סגול וכחול עמוק ועד למכנס מוצלח מאוד באפור – כסוף מבריק. עם זאת, הדגם המוצלח בקולקציה הוא ללא ספק TONY בצבע שחור משופשף. טווח המחירים מתאים לאלו של החברות המתחרות ונע בין 140–240 יורו לזוג מכנסיים.

הגזרות הצרות יותר שמציע אנרג'י, משתלבות נהדר עם קולקציית הנעליים החדשה של המותג. נכון, רוב הדגמים לא מבשרים שום דבר חדש (עוד ועוד גרסאות לאול סטארס) אך ניתן לדלות כמה זוגות מהממים במיוחד – ראו למשל את נעלי udivo שהן הכלאה בין אלמנטים של סניקרס, נעל גבוהה, ודיטיילים של נעל אוקספורד.

החורף של אנרג'י מעלה אותם למקום טוב באופנת הגברים. נכון, העשייה שלהם לא תמיד מקורית, ואפילו את הקונספט הכללי כבר ראינו במקומות אחרים, אך יש משהו בקולקציה הנוכחית שעושה את זה ממש טוב. ובכלל, בגדים בקטגוריה הזו לא צריכות להפוך את העולם על פיו אלא לתת את תשומת הלב דווקא אל המקומות הצדדים ששם ניתן להתפרע. בסופו של דבר הישן והחדש, המוזיאון והרחוב מעולם לא היו בדייט סקסי יותר.

את הפריטים של אנרג'י ניתן להשיג בחנות של 'מיס סיקסטי' בקניון רמת אביב, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully