וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסימן טוב מאוד

שני פישר

4.9.2007 / 0:11

שני פישר הוסיפה למסלול השופינג שלה את A+, עוד חנות בגדים חדשה בדיזינגוף ת"א, עם פריטים אירופאיים אשר נבחרו בקפידה

השקתה של A+, חנות בגדים חדשה, יפה ומסקרנת, הממוקמת על דיזינגוף, בין הרחובות בן גוריון לארלוזורוב ת"א, היוותה תרוץ מספיק טוב כדי לשנס מותניים בצהרי יום חם אחד ולהגיע לאזור. כבר בכניסה לחנות יכולתי להבחין שאינני יחידת הסגולה שראתה במקום יהלום גולמי, ושכבר מאכלסות אותה עשרות עוברות אורח אקראיות, כשרובן אוחזות בקולב ביד אחת ובשייק אבטיח-נענע ביד השנייה.

A+, בת השלושה שבועות בסך הכל, מאכלסת בגדים יפים במחירים שפויים בהחלט, צירוף לא תמיד נפוץ בהתחשב במיקום החנות. הבגדים מיובאים מארצות המזרח ומאירופה, ואמנם במרחק הליכה, ממוקמת חנות שמציעה לכאורה פריטים דומים, 'קאלה'. אך כאן בדיוק תם הדמיון ובולט השוני בין שתיהן. בעוד שבגדי קאלה מתאפיינים במראה מקושט, מצועצע וטרנדי, הבגדים ב-A + הם בעיקר מאוד רגועים, עם נגיעות רומנטיות או אלגנטיות, ורובם יכולים לתפקד גם בגזרת הלבוש היומיומי לעבודה וגם כלבוש ערב ראוי .

מייסד החנות הוא נתנאל רנגנגד, 44, בעל ניסיון בתחום האופנה. הוא מספר שאת הקונספט גיבש בעקבות נסיעותיו התכופות לחו"ל. בשלב מתקדם יותר של פיתוח הרעיון, העסיק רנגנגד שלוש בנות עם רקעים שונים באופנה כקנייניות, ושלח אותן לדוג פריטים נבחרים, בארצות שנחשבות כמובילות אופנתיות. וכך, מתרוצצות הקנייניות הנלהבות בעולם ובוחרות בכל חודש בין 100 ל-150 דגמים חדשים, בכמות מצומצמת מכל דגם. באופן מודע לא מגיעים לחנות מותגים מוכרים, על מנת לא להעלות את רמת המחירים בחנות.

בין הפריטים היפים ב-A+, אפשר למצוא מכנסי רכיבה נמוכי מפשעה בצבע בז' עם עיטורים של פסי כסף באיזור הכיסים, סקיני ג'ינס בצבע כחול כהה אחיד, המתוחזקים בתיפורים זעקניים בצבע צהוב זוהר וטופים מעניינים, שרובם מגיעים בצבעוניות מונוכרומטית ועמומה, עם שרוולים מטופלים בקפידה, גזרות משוחררת ומובנות, בצירוף כפתורים קטנים ועדינים. מחלקת הז'קטים כוללת שכמיות בגזרת טרפז ומעילי טראנץ' מטופלים היטב באיזור הכתפיים.

אמנם A+ היא רק בת כמה שבועות, אך רנגנגד כבר מבטיח להשיק בעוד כשבוע חנות נוספת של A+, (אתם מוזמנים לכנות אותה סניף), ברח' ברזילי 7, על חורבותיה של מסעדה שירדה מנכסיה.

מחירים: 200-550 ש'

A+, דיזינגוף 172, ת"א.טל' 03-5271728

חנות A+ בדיזינגוף, ת"א. שרון בוקוב
A+ במבט מבחוץ/שרון בוקוב
שמלה מהחנות A+. שרון בוקוב
בין הקולבים של A+/שרון בוקוב
קולבים בחנות A+. שרון בוקוב
קולבים בחנות A+/שרון בוקוב
שמלה מהחנות A+. שרון בוקוב
שמלה מהחנות A+/שרון בוקוב
קולבים בחנות A+. שרון בוקוב
קולבים בחנות A+/שרון בוקוב
ז'קט מהחנות A+. שרון בוקוב
ז'קט מהחנות A+/שרון בוקוב
אקססוריז מהחנות A+. שרון בוקוב
אקססוריז מהחנות A+/שרון בוקוב
חולצה מהחנות A+. שרון בוקוב
חולצה מהחנות A+/שרון בוקוב
חולצה מהחנות A+. שרון בוקוב
חולצה מהחנות A+/שרון בוקוב
ז'קט מהחנות A+. שרון בוקוב
ז'קט מהחנות A+/שרון בוקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully