וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטל בספק

שני פישר

4.9.2007 / 12:39

אפליקציות מעויינים, שרוולים שקופים ו"נגיעות פרווה" - 3 טרנדים מפוקפקים לחורף שנראים על כל מסלול באירופה

הרבה טרנדים שנויים במחלוקת הפכו תוך זמן קצר, מידועים לשמצה לכאלה שעומדים בלב הקונצנזוס האופנתי . גם בקולקציות סתיו-חורף ‏2007/8 של מעצבי העל השונים אפשר למצוא מגמות בולטות, שאינן קלות לעיכול ממבט ראשון. קבלו הצצה לשלושה טרנדים דומיננטים החורף ואל תעיזו לומר "לא יתפסו אותי בחיים לבוש/ה בזה". חבל ששוב תתבדו בחלוף חודשיים בלבד.

מעויינים

המדור טרם גיבש את דעתו לגבי פריטי הלבוש המגיעים שזורים באפליקציית מעויינים על הבד, ומופיעים בשלל וריאציות בתצוגות האופנה של גוטייה, שאנל, ולנטינו ומקווין.

המעויינים מגיעים על מעילי פוך נפוחים, חצאיות מיני מסאטן, ז'קטים מעור ובמחלקת הגברים מגיעים גם כשכפ"צים מבליטי טורסו. הם משלבים בין שני מראות קיצוניים ומנוגדים: המראה הסרסורי האפרו-אמריקאי ומראה המטריקס העתידני. בשני המקרים מוטב לבחור אותם בצבעוניות מטאלית, משום שבצבעים זעקניים או בגוונים צה"ליים הם עלולים להראות יותר מדי ניינטיז.

אמנם מדובר ב'סטריט וור' קשוח ובועט, אך לכן מוטב לרכך את מראהו בעזרת שילוב פריטים המגיעים מבדים טבעיים ובטקסטורות מנוגדות כמו צמר, דריל וטוויד.

שרוולים שקופים

מדובר במגיפה של ממש, שאין לה הסבר ממשי, פסיכולוגי או אנתרופולוגי. הרי אף אחד לא באמת חושב ששרוולים שקופים הם יפים, ולו בגלל אותה דודה שמנה, שמרבה לחשוף את זרועותיה המדולדלות מתחת לשרוולי שיפון שחורים, המחוברים לטוניקת אוהל.

לעומת זאת, בתצוגות האופנה של שאנל, דולצ'ה&גבאנה ואלי סאאב (רשימה חלקית ביותר) כיתתו רגליהן על המסלול מספיק נערות גרומות שהצליחו להטיל ספק באין-אפיל של השרוולים הללו. המסר שהועבר לציבור הוא חד משמעי - לאמץ בחום את אותם השרוולים השקופים למחצה בסתיו ובחורף, ולדאוג שיהיו נפוחים ומתנופפים ולא צמודים לזרוע.

לא ברור מדוע משחקי שקיפות-אטימות באים לידי ביטוי דווקא באיזור הבעייתי הזה, שלרוב מוטב שישאר מוצנע, אבל זוהי המציאות, וזה לא אומר שאתם צריכים לקבלה.

פרוות, בכל מקום

אמנם "אנונימוס" כבר פועלים למיגור הטרנד, אך הבעייתיות של הפרוות בחורף לא מסתכמת רק באספקט ההומניטרי, אלא גם באופנתי. הפרווה כיכבה בתצוגות של דיור, ולנטינו ואוסקר דה לה רנטה לא כמעילים שלמים, אלא כשרוולונים, צווארונים, חותלות וכשוליים התחתונים של המעיל או השמלה.

"נגיעות פרווה" הן אנדרסטייטמנט לתיאור את התופעה, המרכזת את כמות הפרווה המצוייה במעיל מקסי שלם באיזורים נקודתיים בבגד. מראה הפרווה הדומיננטי משנה את כובד משקלו של הבגד ואת הפרופורציות של הגוף. נראה שהמראה הפרוותיאטרלי יקבל פרשנות יותר צנועה ו"לבישה" ברשתות הביגוד העממיות, אך אין ספק שבכך יעלם האפקט הווירטואוזי, שהוא מה שיצר עניין בתופעה מלחתחילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully