וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקשורת חזותית

מיכל צדיקי

6.9.2007 / 11:26

הטישירטים של איתי ירום מגיעות עם ריח של הוויה ישראלית וריחוק מכל מה שהוא גלובלי - המלצה אישית שלנו לטי מרקט שנפתח היום

איתי ירום בן ה-33, תל אביבי עד לפני שבוע ותושב נס-ציוני גאה בהווה, פתח לפני קצת יותר משנה את "הסניף המקומי" בשינקין, חנות שכל ייעודה הוא להנשים אימג'ים וסמלי עבר של ארצנו הקטנה, באמצעות שילובם על חולצות טי. מעבר לאינטרס הכלכלי, מנסה ירום להשתמש בקונספט של החנות כסוג של מחאה אידיאולוגית כנגד תרבות העדר של ימינו ותופעת הגלובליזציה. "האימג'ים שעל גבי חולצות מסחריות כמו מיקימאוס למשל, הם חסרי משמעות, בעיקר מכיוון שהרשתות הגדולות מנסות לקלוע לטעמם של יותר אנשים. התוצאה היא שאין שום קשר בין ההדפסים לתרבות המקומית", מסביר ירום.

בהתאם לכך מקפיד ירום להתמקד אך ורק בדימויים מקומיים, שמשקפים במידה מסוימת את ההוויה הישראלית. חלק מההדפסים הם אימג'ים קיימים שירום רק משייף ומייפה, כמו למשל מדבקות ביה"ס נוסטלגיות, הלוגו של שידורי הטלוויזיה של המזה"ת, הלוגו של דואר אוויר ועוד. הדפסים אחרים מהווים סוג של קוריוז, כמו הכיתוב "Visit Tehran", המהווה סוג של טייק-אוף על "Visit Hawaii" המוכר. לצד הרטרו, מנסים עיצוביו של ירום להתכתב גם עם המציאות העכשווית, דרך הדפסים של איזי פארק, שביל לאופניים או חנייה על מדרכה.

מתוקף היותו בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, מופקד ירום באופן בלעדי על עיצוב ההדפסים. לצד החולצות אפשר למצוא בחנות גם סיכות בעלות קונספט דומה, שעליהן אחראי דני "הטייס" מירב, גם הוא בוגר בצלאל וארנקים מצופים בשטרות כסף של פעם בעיצובה של ניצן דדי, סטודנטית לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון. כדי להימנע מייצור המוני של חולצות ותוך ניסיון לשמר מידה מסוימת של אינדיבידואליות ומקוריות מייצר ירום רק 150 חולצות מכל דגם מודפס ומקפיד לרענן את התצוגה בחנות עם שני דגמים חדשים כל שלושה שבועות.

מהכי קטן ועד הכי גדול

ניכר שירום הקדיש הרבה חשבה לעיצוב של החנות עצמה והתאים אותה לקונספט הכללי שעומד מאחורי היוזמה שלו: סטנדים עשויים מצינורות אינסטלציה, תא הלבשה עשוי מגגון, ארונית כיבוי אש המשמשת כארון ציוד ודודי שמש המתפקדים כסטולים. עוד נקודת אור מעניינת היא אפיון המידות של החולצות. במקום הסימונים הלועזיים, S,M,L, הבריק ירום עם מידות בעברית: מ"הכי קטן" ועד "הכי גדול" לגברים, ו"קטן" עד "גדול" לנשים.

השאיפה האולטימטיבית של ירום היא להמשיך ולהתפתח ולפתוח סניפים נוספים מחוץ לתל אביב. עד שזה יקרה, תוכלו למצוא את החולצות המגניבות של ירום בחנותו בשינקין או ב"טי מרקט" שיתקיים במהלך סוף השבוע הקרוב.

מחירים:
חולצה ראשונה: 70 ש'
כל חולצה נוספת: 60 ש'
חולצות ארוכות נמכרות עכשיו ב-50% במחיר של 50 ש'
ארנקים: 49 ש'
סיכות: 10 ש'

"הסניף המקומי", רחק שינקין 37, ת"א. טל' 03-6205319
שעות פתיחה:
ימים א'-ה': 11:00–20:00
ימי ו': 10:00–16:00

שעות פעילות T MARKET תל אביב:
יום ה', 6 בספטמבר: 17:00-23:00
יום ו', 7 בספטמבר: 11:00-20:00
יום שבת, 8 בספטמבר: 11:00-23:00
מתחם "ברזילי", רח' הרכבת 13, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully