וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיינשמקרים או אפילו לעצמכם

רועי ירושלמי

10.9.2007 / 17:01

המציאון איתר את המקום התל אביבי המושלם לרכוש בו מתנות טיפוח לחג וממליץ להימנע מקניות אימפולסיביות מיותרות

למרות שמבצעי הקוסמטיקה והבישום ברשתות הפארם ובדיוטי נושאים ניחוח מפתה במיוחד, אנו מתחננים כי תקבלו את המלצת המדור: קודם כל הימנעו מקניות אימפולסיביות! אתם לא באמת רוצים להיתקע עוד עשור עם הבקבוק המכוער והריח המחריד של 'טד לפידוס', גם אם הוא עולה 35 ש"ח לפני מע"מ. ואם בכל זאת אתם לא יכולים להתאפק, תנו קפיצה לבית המרקחת "שור טבצ'ניק", לפני שאתם מקבלים החלטה סופית.

בית המרקחת הוותיק ממוקם מול הדיזנגוף סנטר ויש לו גם סניף אינטרנטי. מדובר במוסד של ממש בנוף התל אביבי. בית המרקחת של משפחת טבצ'ניק הוקם בשכונת שבזי, כבר לפני 90 שנה ובסוף שנות ה-40 התמזג עם בית המרקחת של משפחת שור (שהוקם בשנות ה-30 ברחוב מול מגדל שלום), זאת לאחר שילדיהן של שתי משפחות האצולה הפרמצבטיות האלו התאהבו ונישאו. מאז ועד היום עומד בית המרקחת המשותף בפינת הרחובות קינג ג'ורג' ודיזנגוף.

לקראת החגים מציעים בשור טבצ'ניק חבילות מבצעים מנצחות ושלל אריזות לנסיעות, של מגוון מותגי פרימיום לנשים ולגברים, כמו "לאוקסיטן אן פרובנס", "קרבטרי ואוולין", "זיר" וגם "ניוואה" ו"אהבה". מדובר במיני-מתנה אידיאלית לפיינשמקרים או אפילו לעצמכם, כסט לנסיעות או לחדר הכושר והבריכה.

מרבית הערכות מגיעות בגודל בינוני עד קטן, אך הן מלאות כל טוב. סט קטן וממזרי, הכולל תחליב גוף, שמפו, קונדישנר, ג'ל רחצה וג'ל גרגרים לניקוי (75 מ"ל כ"א) של "לאוקסיטן" יעלה כאן 80 ש', כשליש מהמחיר המוצע בחנויות הרשת, ואילו קיט מפנק מסדרת "זיר" המהוללת (המותג הצעיר והמוצלח של שיסיידו לגברים), המכיל סרום, לחות יומית וג'ל ניקוי יעלה 39 ש' בלבד.

אצלכם בבית תוך 4 שעות

עוד מוצרים קורצים, הם ג'ל למקלחת (50 ש' ל-250 מ"ל) וקרם ידיים (39 ש') בניחוח לבנדר של מותג הטיפוח הבריטי האקסלוסיבי "קרבטרי ואוולין", מארז של 10 שקיקי תחליב מרגיע לאמבט של "קנזו-קי" (מותג הטיפוח של קנזו) ב-70 ש' במקום 200 וג'ל הניקוי המיתולוגי והמרוכז של "זיר" מוצע ב-55 ש' - פחות מחצי ממחירו הרגיל.

החדשות הטובות באמת הן המהירות בה יגיעו אליכם המוצרים, אם רכשתם אותם באתר האינטרנט של החנות. 4 שעות בלבד ייקח לשלל המוצרים לפקוד את סף ביתכם עם שליח, בהנחה שאתם גרים בין תל אביב לפתח תקווה (השאר ייאלצו לחכות לבוקר המחרת), וזו בתמורה ל-20-10 ש' בלבד (תלוי בהיקף הרכישה).

בית מרקחת שור טבצ'ניק, רח' המלך ג'ורג' 54, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully